انبر قفلی سی کلمپ رونیکس مدل RH-1441

  • سایز انبر: 11 اینچ
  • عدم لغزش روی قطعه کار
  • دارای مقاوت فرسایشی بسیار بالا
  • جنس بدنه: ساخته شده از بهترین آلیاژ Cr-V
  • دارای 12 ماه گارانتی رونیکس

ناموجود

قیمت محصول:​

680,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

اگر مکانیک هستید، نگه داشتن اجزای یک قطعه کنار هم برای آسانی کارتان باید بخش اصلی برنامه روزانه شما باشد و اگر لوله کش هستید باید هر روز اتصالات لوله را در یک نطقه شروع و در نقطه پایان بدهید. اینجاست که انبر قفلی سی کلمپ به کمک می آید! انبر قفلی سی کلمپ یکی از کاربردی ترین ابزارهای دستی است که در جعبه ابزار هر صنعتگر یافت می شود. با این حال، انبردست‌های بی‌کیفیت می‌توانند با لیز خوردن مداوم یا دستگیره‌های ناراحت کننده شما را از دیوار بالا ببرند.انبر قفلی سی کلمپ رونیکس RH-1441 با Cr-V با کیفیت بالا

اگر مکانیک هستید، نگه داشتن اجزای یک قطعه کنار هم برای آسانی کارتان باید بخش اصلی برنامه روزانه شما باشد و اگر لوله کش هستید باید هر روز اتصالات لوله را در یک نطقه شروع و در نقطه پایان بدهید. اینجاست که انبر قفلی سی کلمپ به کمک می آید! انبر قفلی سی کلمپ یکی از کاربردی ترین ابزارهای دستی است که در جعبه ابزار هر صنعتگر یافت می شود. با این حال، انبردست‌های بی‌کیفیت می‌توانند با لیز خوردن مداوم یا دستگیره‌های ناراحت کننده شما را از دیوار بالا ببرند.انبر قفلی سی کلمپ رونیکس RH-1441 با Cr-V با کیفیت بالا تولید می شود و با لایه ای از نیکل پوشانده شده است تا طول عمر بیشتری را تضمین کند.

RH-1441 با طراحی پیشرفته ای ارائه می شود که عملکرد و راحتی آن را بهبود می بخشد. فک ها و دندان های سخت شده آن برای افزایش مقاومت در برابر سایش و دسته های ارگونومیک آنها طراحی شده اند.

ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این انبر قفلی سی کلمپ رونیکس مدل RH-1441 را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم.

انبر قفلی سی کلمپ رونیکس مدل RH-1441

هنگام خرید یک ابزار، دوام آن احتمالا یکی از اصلی ترین عواملی است که به آن توجه می کنید. هیچ کس ابزاری را نمی خواهد که پس از مدت کوتاهی بی فایده شود. به همین دلیل است که انبر قفلی سی کلمپ رونیکس از آلیاژ Cr-V ساخته شده است تا بالاترین سطح مقاومت را در کاربردهای صنعتی ارائه دهد. این ابزارهای دستی برجسته نیز با لایه ای از نیکل پوشانده شده اند. این لایه نیکل از ابزار در برابر زنگ زدگی یا خوردگی محافظت می کند و طول عمر بیشتر محصول را تضمین می کند. علاوه بر این، روکش نیکل، انبر قفلی سی کلمپ را در برابر آسیب، به ویژه در کارهای پرفشار، ایمن می کند.

برای بهبود تجربه کار با انبر قفلی سی کلمپ رونیکس، این ابزار دستی مطابق با استانداردهای ارگونومیک طراحی شده است که باعث راحتی بیشتر و کاهش خستگی دست در حین کار مداوم می شود. طراحی پیشرفته انبر قفلی سی کلمپ رونیکس عملکرد و راحتی را در شرایطی که نیروی گیره اضافی مورد نیاز است بهبود می بخشد.

مهم ترین ویژگی انبر قفلی سی کلمپی کیفیت فک های آن است زیرا در تماس مستقیم با بست ها و قطعات کار مختلف است. به همین دلیل، انبر قفلی سی کلمپ رونیکس مجهز به فک ها و دندان های خمیده القایی است که به کاربران کمک می کند تا انواع اشیاء را در زوایای مختلف در دست بگیرند. این فک ها دارای ظرفیت و ضخامت مناسب هستند، مقاومت در برابر سایش را افزایش می دهند و تجربه بهتر و مطمئن تری در دست گرفتن را برای کاربران فراهم می کنند.

قیمت و خرید انبر قفلی سی کلمپ رونیکس مدل RH-1441

قیمت، ضمانت و اصالت محصولی که خریداری میکنید بسیار حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی محصولات موجود در الکتروابزار دارای قیمت مصوب، ضمانت اصالت کالا و … میباشد.

مشاهده انواع انبر قفلی
مشاهده انواع محصولات رونیکس


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

سایز انبر

برند

جنس دسته

توضیحات تکمیلی

ساخته شده از بهترین آلیاژ Cr-V – کاربری آسان – دارای مقاوت فرسایشی بسیار بالا – نیاز به نیروی دست اندک – عدم لغزش روی قطعه کار

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “انبر قفلی سی کلمپ رونیکس مدل RH-1441”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا