انبر قفلی ورق گیر رونیکس مدل RH-1440

  • سایز انبر: 8 اینچ
  • عدم لغزش روی قطعه کار
  • دارای مقاوت فرسایشی بسیار بالا
  • جنس بدنه: ساخته شده از بهترین آلیاژ Cr-V
  • دارای 12 ماه گارانتی رونیکس

ناموجود

قیمت محصول:​

656,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

انبر قفلی ورق گیر رونیکس RH-1440 می تواند کارهای مختلفی مانند گرفتن و ثابت نگه داشتن ورق ها با انواع جنس و انواع ضخامت را انجام دهد. به دلیل جنس مرغوبی که از آن ساخته شده است، طول عمر بالایی دارد. علاوه بر این، کار با آن بسیار راحت است، زیرا از نظر ارگونومی مهندسی شده است تا راحتی بیشتری را فراهم کند و از خستگی دست جلوگیری کند. ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این انبر قفلی ورق گیر رونیکس مدل RH-1440 را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم.

انبر قفلی ورق گیر رونیکس RH-1440 می تواند کارهای مختلفی مانند گرفتن و ثابت نگه داشتن ورق ها با انواع جنس و انواع ضخامت را انجام دهد. به دلیل جنس مرغوبی که از آن ساخته شده است، طول عمر بالایی دارد. علاوه بر این، کار با آن بسیار راحت است، زیرا از نظر ارگونومی مهندسی شده است تا راحتی بیشتری را فراهم کند و از خستگی دست جلوگیری کند.

ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این انبر قفلی ورق گیر رونیکس مدل RH-1440 را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم.

انبر قفلی ورق گیر رونیکس مدل RH-1440

انبر قفلی ورق گیر رونیکس RH-1440 مزایای زیادی را ارائه می دهد که می تواند کار شما را آسان تر و موثرتر کند. آنها بادوام، راحت و بسیار ارگونومیک هستند. اگر قصد خرید انبر قفلی ورق گیر را دارید و احساس می کنید که انتخاب مناسبی است، ویژگی های شرح داده شده در زیر را بخوانید تا متوجه شوید که آیا انبر قفلی ورق گیر رونیکس مدل RH-1440 با نیازهای شما مطابقت دارد یا خیر.

انبر قفل 8 اینچی/200 میلی متری RH-1440 ابزارهای دستی هستند که برای کاربردهای صنعتی مناسب هستند زیرا از Cr-V با کیفیت بالا ساخته شده اند که بالاترین مقاومت را ارائه می دهد. آنها برای افزایش مقاومت با پوشش نیکل هستند که طول عمر بیشتر و آسیب کمتری را در کارهای پرفشار تضمین می کند. آنها دارای یک سیستم آزاد کننده ماشه عملیاتی و یک پیچ تنظیم برای ارائه حداکثر نیروی قفل هستند و دارای بدنه ای ارگونومیک برای افزایش راحتی و کاهش خستگی دست هستند. آنها دارای دندان های ساخته شده بر اساس استاندارد DIN و فک های منحنی هستند که تحت سخت شدن القایی قرار گرفته اند. آنها چسبندگی اشکال مختلف را بهبود می بخشند و مقاومت در برابر سایش را افزایش می دهند.

قیمت و خرید انبر قفلی ورق گیر رونیکس مدل RH-1440

قیمت، ضمانت و اصالت محصولی که خریداری میکنید بسیار حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی محصولات موجود در الکتروابزار دارای قیمت مصوب، ضمانت اصالت کالا و … میباشد.

مشاهده انواع انبر قفلی
مشاهده انواع محصولات رونیکس


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

سایز انبر

برند

جنس دسته

توضیحات تکمیلی

ساخته شده از بهترین آلیاژ Cr-V – کاربری آسان – دارای مقاوت فرسایشی بسیار بالا – نیاز به نیروی دست اندک – عدم لغزش روی قطعه کار

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “انبر قفلی ورق گیر رونیکس مدل RH-1440”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا