انبر قفلی مدل آمریکایی ایران پتک مدل HB-1010

  • سایز انبر: 10 اینچ
  • وزن: 475 گرم
  • عدم لغزش روی قطعه کار
  • دارای مقاوت فرسایشی بسیار بالا
  • خود قفل شونده روی لوله ها و مهره ها
  • جنس بدنه: ساخته شده از بهترین آلیاژ Cr-V

ناموجود

قیمت محصول:​

395,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

انبر قفلی مدل آمریکایی ایران پتک مدل HB-1010 یک انبر قفلی است که می تواند پروژه های زیادی را انجام دهد که شامل سفت کردن و شل کردن پیچ های محکم می شود. آنها همچنین مجهز به مکانیزم سیم برش بسیار مؤثر هستند که آنها را به ابزارهای مناسب برای پروژه های سیم کشی نیز تبدیل می کند. به دلیل مواد بسیار مقاومی که از آن ساخته شده است، حداکثر طول عمر را فراهم می کند. علاوه بر این، کار با آن بسیار بدون دردسر است، زیرا به قدری ارگونومیک طراحی شده است که باعث راحتی بیشتر و کاهش خستگی

انبر قفلی مدل آمریکایی ایران پتک مدل HB-1010 یک انبر قفلی است که می تواند پروژه های زیادی را انجام دهد که شامل سفت کردن و شل کردن پیچ های محکم می شود. آنها همچنین مجهز به مکانیزم سیم برش بسیار مؤثر هستند که آنها را به ابزارهای مناسب برای پروژه های سیم کشی نیز تبدیل می کند. به دلیل مواد بسیار مقاومی که از آن ساخته شده است، حداکثر طول عمر را فراهم می کند. علاوه بر این، کار با آن بسیار بدون دردسر است، زیرا به قدری ارگونومیک طراحی شده است که باعث راحتی بیشتر و کاهش خستگی دست می شود.

ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این انبر قفلی مدل آمریکایی ایران پتک مدل HB-1010 را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم.

انبر قفلی مدل آمریکایی ایران پتک مدل HB-1010

انبر قفلی مدل آمریکایی ایران پتک مدل HB-1010 دارای طرح های پیشرفته ای است که عملکرد و راحتی آنها را بهبود می بخشد. آنها مجهز به پوشش های غیر قابل نفوذ هستند که باعث مقاومت بیشتر آنها می شود. ویژگی های ذکر شده در زیر را بخوانید تا ببینید آیا انبر قفلی مدل آمریکایی ایران پتک مدل HB-1010 خواسته های شما را برآورده می کند در صورتی که قصد خرید انبردست قفل را دارید و فکر می کنید گزینه خوبی است.

انبر قفلی مدل آمریکایی ایران پتک مدل HB-1010 ابزارهای 10 اینچی/250 میلی‌متری هستند که از Cr-V با کیفیت بالا ساخته شده‌اند که بالاترین مقاومت را به همراه دارد و آن را به ابزار دستی ایده‌آل برای کاربردهای صنعتی تبدیل می‌کند. برای ارائه مقاومت بیشتر، آنها با نیکل پوشانده شده اند که طول عمر بیشتر و آسیب کمتری را در کارهای پرفشار تضمین می کند. برای ارائه حداکثر نیروی قفل، آنها با یک سیستم آزاد کننده ماشه و یک پیچ تنظیم همراه هستند و برای ایجاد راحتی بیشتر و کاهش خستگی دست به بدنه ای ارگونومیک مجهز شده اند.

آنها مجهز به فک های خمیده و دندان های سخت القایی هستند که طبق استاندارد DIN ساخته شده اند. آنها مقاومت در برابر سایش را افزایش می دهند و منجر به گرفتن بهتر اشکال مختلف می شوند.

قیمت و خرید انبر قفلی مدل آمریکایی ایران پتک مدل HB-1010

قیمت، ضمانت و اصالت محصولی که خریداری میکنید بسیار حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی محصولات موجود در الکتروابزار دارای قیمت مصوب، ضمانت اصالت کالا و … میباشد.

مشاهده انواع انبر قفلی


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 475 کیلوگرم
سایز انبر

جنس دسته

وزن

توضیحات تکمیلی

فک‌های فولادی تولید شده به روش آهنگری (فورج) – دارای مکانیزم قفل مناسب جهت اعمال فشارهای بالا – دارای پوشش نیکل – دهانه کارگیر : 48-0 میلی متر – سایز : 10 اینچ – وزن : 475 گرم

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “انبر قفلی مدل آمریکایی ایران پتک مدل HB-1010”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا