اینورتر رونیکس 200 آمپر مدل RH-4604

  • آمپراژ کارکرد: 200 آمپر
  • ولتاژ ورودی: 220 ولت
  • فرکانس: 50/60 هرتز
  • ضریب توان: 0.73
  • لوازم جانبی: انبر جوش و انبر اتصال به همراه کابل
  • دارای 12 ماه گارانتی رونیکس

ناموجود

قیمت محصول:​

3,590,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

عملیات جوشکاری شما با اینورتر جوشکاری رونیکس RH-4604 تضمین شده است. این اینورتر شامل سه برد: برد پاور، برد یکسو کننده و برد اینورتر است و می تواند جریان را به دقت تنظیم کرده و خروجی جریان واقعی دستگاه را از طریق نمایشگر دیجیتال نمایش دهد. این دستگاه دارای سیستم ترموسوئیچ برای محافظت از خود در برابر افزایش بیش از حد دما با کیفیت عالی و عملکرد ساده می باشد. حجم کم، طراحی سبک وزن و قابلیت حمل آسان از ویژگی های منحصر به فرد این اینورتر است. فناوری IGBT در اینورتر جوش الکتریکی رونیکس RH-4604 به مشتریان کمک می

عملیات جوشکاری شما با اینورتر جوشکاری رونیکس RH-4604 تضمین شده است. این اینورتر شامل سه برد: برد پاور، برد یکسو کننده و برد اینورتر است و می تواند جریان را به دقت تنظیم کرده و خروجی جریان واقعی دستگاه را از طریق نمایشگر دیجیتال نمایش دهد. این دستگاه دارای سیستم ترموسوئیچ برای محافظت از خود در برابر افزایش بیش از حد دما با کیفیت عالی و عملکرد ساده می باشد. حجم کم، طراحی سبک وزن و قابلیت حمل آسان از ویژگی های منحصر به فرد این اینورتر است.

فناوری IGBT در اینورتر جوش الکتریکی رونیکس RH-4604 به مشتریان کمک می کند تا کیفیت و نفوذ جوش را بهبود بخشند و در عین حال مصرف انرژی را کاهش داده و راندمان را افزایش دهند. حفاظت بی‌نظیر جریان اتصال کوتاه خودکار و احتراق ساده که منجر به کاهش جرقه و عملکرد خوب در سطح خوردگی می‌شود، رونیکس Rh-4604 را به یک انتخاب ایده‌آل تبدیل می‌کند. با این ابزار برقی می توان از یک الکترود MMA 5 میلی متری استفاده کرد. از دیگر ویژگی های آن می توان به محافظت در برابر ولتاژ بیش از حد، گرما، جریان بیش از حد و اضافه بار اشاره کرد.

شروع گرم، ضد چسبندگی، کاهش جرقه و قابلیت اطمینان، RH-4604 را به تجهیزات جوشکاری عالی برای جوشکاران جدید تبدیل کرده است. برای تنظیمات جوشکاری آسانتر و بهتر، اینورتر پاورمکس رونیکس 200 آمپر توربو فن پلاس مدل RH-4604 دارای دو حجم (Current و Arc Force) و سیستم خنک کننده حرفه ای است که باعث افزایش راندمان جوشکاری شده و امکان جوش مداوم را فراهم می کند. صفحه نمایش دیجیتال این اینورتر جوشکاری دقیق را آسان تر می کند.

این ابزار برای عملیات صنعتی، حرفه ای و خانگی، کارگاه های کوچک و متوسط، اسکلت ساختمانی، فلزکاری، ساخت مخازن، صنایع کشاورزی، خطوط لوله گاز، پروژه های سیار، کارخانه ها و غیره کاربرد دارد.

ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این اینورتر پاورمکس رونیکس 200 آمپر توربو فن پلاس مدل RH-4604 را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم.

اینورتر پاورمکس رونیکس 200 آمپر توربو فن پلاس مدل RH-4604

محصولی کاملاً جدید با طراحی جدید در داخل و خارج! از جنس بدنه تا مجموعه ای از قطعات الکترونیکی، همه اینها توسط تیم تحقیق و توسعه رونیکس انجام می شود. اگرچه قیمت گذاری در بازار رقابتی است، اما اینورتر پاورمکس رونیکس 200 آمپر توربو فن پلاس مدل RH-4604 از نظر کیفیت جوشکاری و ویژگی های ایمنی بالا می باشد.

استفاده از خازن در مدار یکسو کننده که با منبع تغذیه 220 ولت و 50 هرتز کار می کند و دارای 60 درصد سیکل کاری در دمای 25 درجه سانتی گراد است، باعث می شود تا توان این محصول به حداکثر ظرفیت ورودی 9.5 کیلو ولت آمپر، حداکثر افزایش یابد. جریان ورودی 43 آمپر و ولتاژ بدون بار 65 ولت. در یکسو کننده ورودی، AC به DC تبدیل می شود. جریان DC در برد اینورتر به AC تبدیل می شود که در آن از فناوری IGBT استفاده شده است. در نهایت جریان AC در یکسو کننده خروجی به DC تبدیل می شود. محدوده جریان خروجی بین 30 آمپر تا 200 آمپر و ولتاژ خروجی 25.6 ولت است. در نتیجه این آمپر بالا، طول عمر این دستگاه جوش بهبود می یابد.

این ویژگی های قدرتمند باعث می شود که اینورتر پاورمکس رونیکس 200 آمپر توربو فن پلاس مدل RH-4604 قابلیت جوش دائمی با الکترود 4 و 5 را داشته باشد. عملکردی که عموما در اینورترهایی با جریان خروجی بالاتر انجام می شود، اما این محصول به خوبی با 200 آمپر واقعی کنار آمده است.

رونیکس RH-4604 با طراحی بدنه جمع و جور، سبک و با مقاومت بالا برای حمل بهتر و جابجایی آسان ساخته شده است. کاربران اینورترهای جوشکاری به خوبی می دانند که اگر وزن این ابزار قابل توجه باشد، حمل و نقل و جابجایی آن به خصوص در طبقات مختلف ساختمان یا در ارتفاع دشوار است. بنابراین، آنها باید به فکر خرید یک دستگاه جوش با حداکثر توان، آمپر خروجی و حداقل وزن باشند.

رونیکس با توجه به نیاز کاربران حرفه ای اینورتر پاورمکس رونیکس 200 آمپر توربو فن پلاس مدل RH-4604 خود را با حداقل وزن ممکن طراحی و تولید کرده است. این محصول 6.48 کیلوگرمی دارای طراحی فنی منحصر به فرد و بدنه ای مقاوم و مقاوم در برابر ضربه است که عمر طولانی را برای اینورتر شما به ارمغان می آورد.

این دستگاه با یک کلید برق 40 آمپر با اتصالات مسی با خلوص بالا کار می کند که امکان کنترل بیشتر بر نوسانات جریان ورودی را فراهم می کند و به سایش و پارگی کمتر دستگاه کمک می کند.

این اینورتر جوشکاری دارای دو حجم برای تنظیم آسان و بهتر جوش است – یکی برای تنظیم جریان و سیستم بازخورد نیرو به شما این امکان را می دهد که عمق جوش را با توجه به ضخامت قطعه کار خود در کنار جوش صاف و یکدست با پایدار کنترل کنید.

یک صفحه نمایش دیجیتال با دقت بالا در اینورتر ادغام شده است تا جریان خروجی واقعی و نیروی الکتریکی را مطابق با کاربرد نمایش دهد و به کاربر کمک کند تا تجربه جوشکاری دقیق تری داشته باشد. اینورتر پاورمکس رونیکس 200 آمپر توربو فن پلاس مدل RH-4604 در جعبه رنگی رونیکس عرضه می شود. جعبه شامل کلیه لوازم مورد نیاز مانند گیره جوش، گیره ارت، ماسک جوشکاری و چکش + برس اسکاچ می باشد.

قیمت و خرید اینورتر پاورمکس رونیکس 200 آمپر توربو فن پلاس مدل RH-4604

قیمت، ضمانت و اصالت محصولی که خریداری میکنید بسیار حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی محصولات موجود در الکتروابزار دارای قیمت مصوب، ضمانت اصالت کالا و … میباشد.

مشاهده انواع اینورتر و دستگاه جوشکاری
مشاهده انواع محصولات رونیکس


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 4500 کیلوگرم
برند

منبع تغذیه

ولتاژ ورودی

توضیحات تکمیلی

قابلیت جوش الکترود 4 به صورت دائم و الکترود 5 به صورت مقطعی – مجهز به سیستم حفاظتی کنترل شدت جریان، ولتاژ و حرارت – مجهز به صفحه دیجیتال آمپر متر جهت سهولت تنظیم آمپر خروجی

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اینورتر رونیکس 200 آمپر مدل RH-4604”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا