بکس شارژی کرون 1/2 اینچ 20 ولت مدل CT22015

  • سایز درایو: 1/2 اینچ
  • ولتاژ باتری: 20 ولت
  • سرعت در حرکت آزاد: 2100 ضرب بر دقیقه
  • وزن: 1.8 کیلوگرم
  • حداکثر گشتاور: 320 نیوتن متر
  • آمپراژ باتری: 4 آمپر

ناموجود

قیمت محصول:​

8,100,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

بکس شارژی در جعبه ابزار تمامی نجاران، مکانیک ها، علاقه مندان به کارهای DIY و … وجود دارد. این ابزارها برای شل کردن مهره های خودروهایی مانند کامیون طراحی شده اند. همچنین می‌توان از آن‌ها در هر جایی که به نیروی اضافی نیاز است استفاده کرد. بکس شارژی کرون یک بکس شارژی 1/2 اینچی با کارایی بالا و ضربه سریع است که می تواند گشتاور 320 نیوتن متری را برای عملکرد بالا ارائه دهد. کرون CT22015 کارهای غیر ممکن را ممکن می کند. موتور پرقدرت، و ضد آب آن برای تمام کارهای سنگین و پروژه های DIY مناسب است. بکس

بکس شارژی در جعبه ابزار تمامی نجاران، مکانیک ها، علاقه مندان به کارهای DIY و … وجود دارد. این ابزارها برای شل کردن مهره های خودروهایی مانند کامیون طراحی شده اند. همچنین می‌توان از آن‌ها در هر جایی که به نیروی اضافی نیاز است استفاده کرد.

بکس شارژی کرون یک بکس شارژی 1/2 اینچی با کارایی بالا و ضربه سریع است که می تواند گشتاور 320 نیوتن متری را برای عملکرد بالا ارائه دهد. کرون CT22015 کارهای غیر ممکن را ممکن می کند. موتور پرقدرت، و ضد آب آن برای تمام کارهای سنگین و پروژه های DIY مناسب است.

بکس شارژی کرون پیچ های استاندارد M10 و M20 و پیچ های کششی بالا M10 و M16 را محکم می کند. بنابراین، آن را برای کارهای مختلف، چه حرفه ای ها و چه صاحبان خانه، ایده آل می کند. این بکس شارژی برای سفت کردن و حذف بست های محکم، کارهای سنگین خودرو و کامیون، ساخت و سازها، کارهای بهسازی منزل و غیره طراحی شده است.

بکس شارژی کرون قادر است با باتری های لیتیومی 2.0 و 4.0 آمپر ساعتی با طراحی کار کند و تا 33 درصد بیشتر از بسته های باتری معمولی زمان کار را ارائه می دهد.

بکس شارژی کرون 1/2 اینچ 20 ولت مدل CT22015

بسیاری از مردم فکر می کنند که درایورهای ضربه ای و بکس شارژی یکسان هستند. اما تفاوت بین درایور ضربه ای و بکس شارژی چیست؟ از بکس شارژی برای بستن و باز کردن مهره ها و پیچ ها استفاده می شود. اما درایور ضربه ای، همانطور که از نامش پیداست، برای وارد کردن پیچ ها به چوب یا فلز استفاده می شود. بکس شارژی بی سیم کرون CT22015 برای سفت کردن و جدا کردن بست های محکم، کارهای سنگین خودرو و کامیون، ساخت و سازها، کارهای بهسازی منزل و غیره طراحی شده است.

بیایید وارد قلب کرون CT22015 شویم و بررسی کنیم که این ابزار با کارایی بالا چه ویژگی هایی را به علاقه مندان به ابزار ارائه می دهد و چرا ابزاری عالی برای گنجاندن در جعبه ابزار آنها است.

بکس شارژی کرون CT22015 مجهز به موتور ضد آب و براشلس است که عملکرد عالی را ارائه می دهد و برای کار در محیط های مرطوب گزینه ای عالی است. با موتور پرقدرت ، ضد آب و کم مصرف خود، این بکس شارژی با باتری کارایی فوق العاده ای را ممکن می کند و حداکثر عمر طولانی را تضمین می کند. این بکس شارژی 1/2 اینچی با کارایی بالا و ضربه سریع، گشتاور 320 نیوتن متری را برای عملکرد بالا ارائه می دهد. سیستم کلاچ بادوام این ابزار را برای مصارف صنعتی گسترده عالی می کند.

این ابزار مستحکم با اندازه جمع و جور ارگونومیک، سبک وزن و بدنه کوچک خود، کارکرد آسان در مکان های تنگ را امکان پذیر می کند و قدرت قابل توجهی را ارائه می دهد. بدنه ضد ضربه با مقاومت بالا با یک دستگیره لاستیکی ارگونومیک برای کنترل ابزار طراحی شده است. به لطف بهترین چراغ کاری LED، بکس شارژی کرون CT22015 می تواند پروژه ها را در مکان های تاریک و دور از دسترس انجام دهد.

گیربکس شارژی تمام فلزی آن، کاربردهای سنگین و طول عمر بیشتری را امکان پذیر می کند. دارای عملکرد 3 سرعته برای کنترل بست Hi-Mid-Low RPM و IPM در بسیاری از کاربردها. سرعت بی باری 0-1600 RPM، 0-2100 RPM (کار با توان بالا)، 0-2100 RPM (کار با سرعت بالا) و نرخ ضربه 0-1800 IPM، 0-2100 IPM، 0-3300 IPM، قدرت بیشتری را فراهم می کند و ابزار را قادر می سازد تا گشتاور بهتر و بالاتر موتور را منتقل کند. طراحی چاک مربعی 1/2 اینچی در بکس شارژی کرون CT22015 دوام بالا را در فضاهای کاری تنگ تضمین می کند.

کرون CT22015 پیچ های استاندارد M10 و M20 و پیچ های کششی بالا M10 و M16 را محکم می کند. بنابراین، آن را برای کارهای مختلف، چه حرفه ای ها و چه صاحبان خانه، ایده آل می کند. طراحی چاک 1/2 اینچی در کرون CT22015 دوام بالا را در فضاهای کاری تنگ تضمین می کند.

قیمت و خرید بکس شارژی کرون 1/2 اینچ 20 ولت مدل CT22015

قیمت، ضمانت و اصالت محصولی که خریداری میکنید بسیار حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی محصولات موجود در الکتروابزار دارای قیمت مصوب، ضمانت اصالت کالا و … میباشد.

مشاهده انواع بکس شارژی و برقی
مشاهده انواع محصولات کرون


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 1800 کیلوگرم
برند

منبع تغذیه

دور در حالت آزاد

حداکثر گشتاور

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بکس شارژی کرون 1/2 اینچ 20 ولت مدل CT22015”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا