دریل گیربکسی توسن مدل 0034D

  • مشاهده تمام محصولات دسته دریل گیربکسی
  • انواع دریل توسن
  • همه محصولات توسن
  • توان ورودی بسیار بالا
  • ولتاژ ورودی220ولت می باشد
  • بدنه مقاوم و قوی
  • دارای سه نظام اچاری

ناموجود

قیمت محصول:​

1,680,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

دریل توسن مدل 0034D دریل توسن مدل 0034D محصولی با موتور نسبتاً پر قدرت 1050 واتی است که در دو حالت مختلف دریل عادی و دریل چکشی قابل استفاده است. یکی از نقاط قوت در طراحی این دریل چکشی، مجهز شدن آن به یک شاسی چپگرد-راستگرد و همچنین یک سیستم ضربه زن بوده که این سیستم به‌صورت هوشمند برای دریل، طراحی شده است. لازم به ذکر است که در این دریل، سه عدد نظام آچارخور نیز دیده می‌شود که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در سایز 13 میلی‌متر ساخته‌شده‌اند. دقت داشته باشید که شما در طول استفاده از

دریل توسن مدل 0034D

دریل توسن مدل 0034D محصولی با موتور نسبتاً پر قدرت 1050 واتی است که در دو حالت مختلف دریل عادی و دریل چکشی قابل استفاده است. یکی از نقاط قوت در طراحی این دریل چکشی، مجهز شدن آن به یک شاسی چپگرد-راستگرد و همچنین یک سیستم ضربه زن بوده که این سیستم به‌صورت هوشمند برای دریل، طراحی شده است. لازم به ذکر است که در این دریل، سه عدد نظام آچارخور نیز دیده می‌شود که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در سایز 13 میلی‌متر ساخته‌شده‌اند. دقت داشته باشید که شما در طول استفاده از این دریل، به‌واسطه حضور کلید برق دیمر دار موجود در آن قادر خواهید بود که سرعت چرخش مته را بر روی مقدار مدنظر خود تنظیم کنید.

همچنین این سرعت در بازه‌ای بین 0 الی 2800 و همچنین 0 الی 1200 دور در دقیقه، قابل تنظیم است. سیستم ضربه زنی هوشمندی که برای این دریل در نظر گرفته‌شده است می‌تواند تعداد ضربه 0 الی 44800 و همچنین 0 الی 19200 عدد در دقیقه را برای شما ایجاد کند. از دیگر برتری‌ها و مزیت‌های این دریل از برند توسن می‌توان به طراحی گیربکسی از جنس آلومینیوم برای آن اشاره کرد که به‌صورت دو سرعته قابل استفاده است. لازم به ذکر است که شما می‌توانید درحالی‌که دستگاه روشن است و شما مشغول به استفاده از آن هستید از شستی قفل کن طراحی شده برای دریل نیز استفاده کنید. به‌عنوان آخرین نکته نیز باید در نظر داشت که دسته دریل چکشی توسن مدل 0034D بر اساس اصول ارگونومی و با استفاده از موادی با خاصیت ضد تعریق ساخته شده است که به استفاده آسان از این وسیله توسط کاربر کمک بسیار شایانی کرده است.

 

مشخصات دریل گیربکسی توسن مدل 0034D

دریل توسن مدل 0034D یکی از محصولات شرکت توسن بوده که دارای کیفیت مناسبی است . این محصول دارای کاربرد ویژهای در زمینه کارگاهی و صنعتی بوده و بخش قابل توجهی از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.

این شرکت اغلب محصولات خود را با کیفیت خوبی به بازار ارائه داده است تا بتواند جایگاه خود را در بین سایر رقبا افزایش دهد، همواره قیمت و کیفیت دو آیتم مهم برای خرید هر کالایی می باشند و هر شرکت معتبری می خواهد در بازار خریدار داشته و حرفی برای گفتن داشته باشد باید سعی در نگه داشتن محصول خود در رنج مناسبی از نسبت قیمت به کیفیت نماید.

دریل چکشی توسن مدل 0034D دارای ویژگی ها و قابلیت ها منحصر به فردی بوده که به زودی به آنها خواهیم پرداخت و اطلاعات تکمیلی در مورد این محصول ارائه خواهد گردید.

قیمت دریل توسن مدل 0034D

قیمت دریل توسن مدل 0034D در مقایسه با سایر کالاهای هم رده خود در رده قابل قبولی بوده و لیست قیمت آن به همراه سایر محصولات توسن توسط این شرکت به بازار ارائه می گردد.

همچنین قیمت دریل توسن مدل 0034D در صورت موجود بودن در انبار الکتروابزار به روز رسانی شده و قابل سفارش می باشد و برای محصولاتی که در قسمت قیمت عبارت تماس بگیرید قرار گرفته است مربوط به اقلامی است که در انبار الکتروابزار موجود نبوده و باید از بازار استعلام گردند.

خرید دریل توسن مدل 0034D

برای خرید هر محصولی باید ابتدا مشخصات آن را بررسی نموده و با نیاز خودمان مطابقت دهیم و سپس در صورت برآورده شدن آن نسبت به خرید آن اقدام نماییم. در مورد خرید دریل توسن مدل 0034D نیز فروشگاه اینترنتی الکتروابزار با تهیه این کالا و سایر محصولات از شرکت اصلی و یا تامین کننده اصلی سعی نموده تا علاوه بر اینکه از اصالت آن اطمینان داشته باشد بتواند با حذف واسطه و به طور مستقیم قیمت محصول را در پایین ترین حد ممکن به مشتریان گرامی عرضه نماید.

کاربرد دریل توسن مدل 0034D

دریل توسن مدل 0034D یک محصول در زمینه کارگاهی و صنعتی بوده که کاربردهای آن به شرح ذیل می باشد :

·         این دریل مناسب سوراخ کاری در کارگاه های ساختمانی می باشد.

·         ابزار مناسب برای استفاده های نیمه صنعتی تا صنعتی در کارخانه ها.

·         و برای سورخکاری در اجسام سخت مناسب است.

 

مشاهده تمام محصولات دسته دریل گیربکسی

انواع دریل توسن

همه محصولات توسن

 


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

برند

دیمر کنترل سرعت

نوع دریل

دور در حالت آزاد

وزن

ظرفیت سه نظام

قابلیت چپ گرد وراست گرد

توان

ولتاژ ورودی

قابلیت کنترل گشتاور (ترکمتر)

نوع سه نظام

قابلیت چکشی

سیستم قلم گیر

منبع تغذیه

اقلام همراه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریل گیربکسی توسن مدل 0034D”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا