سشوار صنعتی رونیکس 2000 وات مدل 1104

  • توان: 2000 وات
  • ولتاژ ورودی: 220 ولت
  • حجم هوای خروجی: 250 – 500 لیتر بر دقیقه
  • وزن: 0.8 کیلوگرم
  • دمای خروجی دستگاه: 450 – 650 درجه سانتی گراد
  • دارای 12 ماه گارانتی رونیکس

ناموجود

قیمت محصول:​

1,380,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

سشوار های صنعتی ابزارهای بسیار متنوعی هستند و می توانند افزودنی عالی برای زرادخانه ابزار شما باشند. می توان از آن در چندین پروژه DIY مانند ساختن الگوهای برجسته، مداد رنگی ذوب شده و حتی برای خلاقیت های آشپزی و موارد دیگر استفاده کرد. سشوار صنعتی رونیکس 2000 وات مدل 1104 یک دستگاه دستی ارگونومیک است که هوای گرم را در 2 سرعت جریان هوا از 450 تا 600 درجه سانتیگراد می‌دمد. آنها معمولاً در از بین بردن رنگ پوسته پوسته و وان های جمع شونده استفاده می شوند. این محصول هرگز از تعجب کاربران در مورد کارهایی که می

سشوار های صنعتی ابزارهای بسیار متنوعی هستند و می توانند افزودنی عالی برای زرادخانه ابزار شما باشند. می توان از آن در چندین پروژه DIY مانند ساختن الگوهای برجسته، مداد رنگی ذوب شده و حتی برای خلاقیت های آشپزی و موارد دیگر استفاده کرد. سشوار صنعتی رونیکس 2000 وات مدل 1104 یک دستگاه دستی ارگونومیک است که هوای گرم را در 2 سرعت جریان هوا از 450 تا 600 درجه سانتیگراد می‌دمد. آنها معمولاً در از بین بردن رنگ پوسته پوسته و وان های جمع شونده استفاده می شوند. این محصول هرگز از تعجب کاربران در مورد کارهایی که می تواند انجام دهد باز نمی ماند. موتور قدرتمند 2000 وات قدرت کافی را فراهم می کند و به دستگاه کمک می کند تا در چند ثانیه به سرعت تا دمای 600 درجه سانتیگراد گرم شود.

ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این سشوار صنعتی رونیکس مدل 1104 را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم.

سشوار صنعتی رونیکس 2000 وات مدل 1104

موتور صنعتی 2000 واتی حرفه ای در این دستگاه قدرت زیادی را برای گرم کردن سریع تا دمای 600 درجه سانتیگراد تنها در چند ثانیه فراهم می کند. از نقطه نظر ایمنی، با توجه به سیستم محافظت از اضافه بار داخلی درون سشوار صنعتی، گرمای بیش از حد در حین کار مداوم کاملاً غیرممکن است.

نحوه عملکرد آن خاموش کردن عناصر در صورت گرم شدن بیش از حد است. این سشوار صنعتی همچنین مجهز به یک سیستم کنترل حرارت ثابت است که به طور مداوم دمای کار را با خاموش و روشن کردن مجدد المنت ها کنترل می کند تا دما را در سطح مورد نظر در حین کار مداوم تثبیت کند. این دو مکانیسم سشوار صنعتی شما را ایمن‌تر، قابل اعتمادتر می‌کنند و همچنین عمر مفید را افزایش می‌دهند.

این دستگاه به گونه ای ساخته شده است که به همان اندازه که شما باید پویا باشد. محدوده دمای کار (450-600 ℃) و دو کنترل سرعت جریان هوا (1: 300 لیتر در دقیقه، 2: 500 لیتر در دقیقه) می تواند تمام نیازهای محل کار شما را بر روی هر قطعه کار برآورده کند. رونیکس همیشه در تلاش بوده است تا عملکرد و دوام را در یک واحد جمع کند. 1104 به گونه ای طراحی شده است که سبک ترین اما کاربردی ترین مورد در زرادخانه ابزار شما باشد. به لطف وزن سبک و دستگیره با طراحی علمی ارگونومیک، می توان از آسیب های استرس مکرر و سایر اختلالات اسکلتی عضلانی جلوگیری کرد. به دلیل پوشش غیر لغزنده روی سطح دستگیره ها، دستگاه تا حد زیادی در دستان شما قرار می گیرد و عملکردی بدون خستگی را برای شما فراهم می کند. هر چیزی که برای راحتی کاربر لازم است در جعبه BMC وجود دارد.

از آنجایی که سشوار های صنعتی ابزاری همه کاره هستند و می توانند در صنایع مختلف و برای کارهای مختلف استفاده شوند، می توانید 5 نازل مختلف و یک ابزار خراش دهنده را پیدا کنید. استفاده از تفنگ گرمایی مانند سشوار صنعتی رونیکس 2000 وات مدل 1104 بسیار زیاد است. این یک ابزار برقی صنعتی است و می تواند وظایف زیادی را در محل کار شما انجام دهد. قدرت و مکانیسم گرمایش آن برای مقابله با هر قطعه کار ذوب احتمالی کافی است. مشخصات و ویژگی های شگفت انگیز موجود در آن پاسخی به تمام نیازهای شماست.

قیمت و خرید سشوار صنعتی رونیکس 2000 وات مدل 1104

قیمت، ضمانت و اصالت محصولی که خریداری میکنید بسیار حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی محصولات موجود در الکتروابزار دارای قیمت مصوب، ضمانت اصالت کالا و … میباشد.

مشاهده انواع سشوار صنعتی
مشاهده انواع محصولات رونیکس


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 800 کیلوگرم
برند

توان

وزن

اقلام همراه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سشوار صنعتی رونیکس 2000 وات مدل 1104”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا