دریل چکشی توسن مدل 0079D

  • مشاهده تمام محصولات دسته دریل چکشی
  • مشاهده انواع دریل توسن
  • مشاهده همه محصولات ابزار توسن
  • مجهز به موتور قدرتمند 750 واتی
  • دارای قابلیت چکشی برای سوراخکاری دیوار
  • مجهز به کلید گازی ضد غبار
  • طراحی زیبا و ارگونومیک دسته و بدنه

ناموجود

قیمت محصول:​

1,175,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

دریل توسن مدل 0079D دریل 13 میلی‌متری چکشی توسن مدل 0079D از محصولات برقی تولیدشده توسط برند توسن است. سوراخ‌کاری در مصالح ساختمانی به دلیل سختی مصالح بسیار سخت و طاقت‌فرسا است و برای انجام این قبیل کارها نیاز به صرف وقت و انرژی فراوانی داریم. برای سوراخ‌کاری در قطعات با سختی بالا بهتر است از دریل‌هایی که علاوه بر سوراخ‌کاری در وضعیت عادی سوراخ‌کاری در حالت چکشی یا ضربه زن نیز دارند استفاده شود. از دریل 13 میلی‌متری چکشی توسن مدل 0079D که قابلیت سوراخ‌کاری با وضعیت چکشی را هم داراست می‌توان در کارهای مداوم و طولانی‌مدت استفاده کرد

دریل توسن مدل 0079D

دریل 13 میلی‌متری چکشی توسن مدل 0079D از محصولات برقی تولیدشده توسط برند توسن است. سوراخ‌کاری در مصالح ساختمانی به دلیل سختی مصالح بسیار سخت و طاقت‌فرسا است و برای انجام این قبیل کارها نیاز به صرف وقت و انرژی فراوانی داریم. برای سوراخ‌کاری در قطعات با سختی بالا بهتر است از دریل‌هایی که علاوه بر سوراخ‌کاری در وضعیت عادی سوراخ‌کاری در حالت چکشی یا ضربه زن نیز دارند استفاده شود. از دریل 13 میلی‌متری چکشی توسن مدل 0079D که قابلیت سوراخ‌کاری با وضعیت چکشی را هم داراست می‌توان در کارهای مداوم و طولانی‌مدت استفاده کرد بدون اینکه آسیبی به دستگاه برسد.

مشخصات دریل چکشی توسن مدل 0079D

دریل 13 میلی‌متری چکشی توسن مدل 0079D با سرعت گردش زیاد و توان مناسب خود نفوذ بالایی در انواع قطعه کارهای مورداستفاده ایجاد می‌کند. در هنگام مواجهه با قطعات با سختی بالا همچون بتن می‌توان از حالت سیستم ضربه زن قدرتمند این دستگاه استفاده کرد که با نرخ بالای ضربات، معادل 44800 ضربه در دقیقه باعث نفوذ بهتر و سریع‌تر در قطعه موردنظر می‌شود.

کنترل‌پذیری مناسب

دسته طراحی‌شده در دریل 13 میلی‌متری چکشی توسن مدل 0079D به‌صورت ارگونومیک پیاده شده است تا باعث کاهش فشار دریل بر کاربر در هنگام کار شود. روکش ضد تعریق کشیده شده بر روی این دسته از عرق کردن دست هنگام کار مداوم جلوگیری به عمل می‌آورد و باعث کاهش امکان لغزش دریل در دست می‌شود. دسته کمکی تعبیه‌شده در قسمت جلویی دستگاه باعث افزایش کنترل کاربر و امکان ایجاد زاویه‌های دلخواه در زمان سوراخ‌کاری می‌شود. این دسته کمکی قابلیت جداسازی از دستگاه در موارد ضروری را دارد.

کنترل مناسب سرعت

بر روی کلید الکترونیکی قرار داده‌شده روی دسته دریل 13 میلی‌متری چکشی توسن مدل 0079 D یک دیمر نصب‌شده است که به‌وسیله آن می‌توان سرعت گردش مته را کنترل کرد. در استفاده‌های مداوم از دستگاه نگه‌داشتن فشار بر روی کلید برق دستگاه خسته‌کننده بوده و برای کاربر ایجاد زحمت می‌کند. شستی قفل کن کلید برق برای سهولت در کار مداوم با دریل بر روی این محصول نصب‌شده است تا در زمان انجام کار بتوان کلید برق را قفل کرد و نیازی به نگه‌داشتن آن نباشد. شستی چپگرد-راستگرد نصب‌شده بر روی دستگاه می‌تواند جهت گردش مته را کنترل کند.

سوراخ‌کاری دقیق

یک خط کش عمق سنج به همراه دریل 13 میلی‌متری چکشی توسن مدل 0079 D عرضه می‌شود که می‌توان آن را بر روی دسته کمکی برای سنجش عمق سوراخ‌های ایجادشده نصب کرد. به‌وسیله این خط کش می‌توان سوراخ‌کاری‌ها را دقیق و یک¬دست انجام داد. ماکزیمم قطر سوراخ‌کاری این دریل در چوب تا 30 میلی‌متر، مصالح تا 16 میلی‌متر و در فلز تا 13 میلی‌متر است.

علت فروش دریل چکشی توسن مدل 0079D

دریل توسن مدل 0079D یکی از محصولات شرکت توسن بوده که دارای کیفیت مناسبی است . این محصول دارای کاربرد ویژهای در زمینه سوراخکاری در چوب، فلز و دیوارو سایر مصالح بوده و بخش قابل توجهی از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.

از مشخصات دریل چکشی توسن مدل 0079D مجهز به سه نظام 13 میلیمتری آچاری بوده و با قدرت موتور 750 واتی خود قابلیت 44800 ضربه در دقیقه را دارد، این دریل از طراحی زیبا و ارگونومیک دسته و بدنه بهره برده و قابلیت چپ گرد و راست گرد را دارا می باشد می باشد که موجب شده تا یکی از انواع برجسته در زمینه سوراخکاری در چوب، فلز و دیوارو سایر مصالح باشد و بتواند در بین دوستداران فنی کار و سرویس کاران حرفه ای خود جایگاه ویژه ای داشته باشد.

این شرکت اغلب محصولات خود را با کیفیت خوبی به بازار ارائه داده است تا بتواند جایگاه خود را در بین سایر رقبا افزایش دهد، همواره قیمت و کیفیت دو آیتم مهم برای خرید هر کالایی می باشند و هر شرکت معتبری می خواهد در بازار خریدار داشته و حرفی برای گفتن داشته باشد باید سعی در نگه داشتن محصول خود در رنج مناسبی از نسبت قیمت به کیفیت نماید.

دریل توسن مدل 0079D دارای ویژگی ها و قابلیت ها منحصر به فردی بوده که به زودی به آنها خواهیم پرداخت و اطلاعات تکمیلی در مورد این محصول ارائه خواهد گردید.

قیمت دریل توسن مدل 0079D

قیمت دریل توسن مدل 0079D در مقایسه با سایر کالاهای هم رده خود در رده قابل قبولی بوده و لیست قیمت آن به همراه سایر محصولات توسن توسط این شرکت به بازار ارائه می گردد.

همچنین قیمت دریل توسن مدل 0079D در صورت موجود بودن در انبار الکتروابزار به روز رسانی شده و قابل سفارش می باشد و برای محصولاتی که در قسمت قیمت عبارت تماس بگیرید قرار گرفته است مربوط به اقلامی است که در انبار الکتروابزار موجود نبوده و باید از بازار استعلام گردند.

خرید دریل توسن مدل 0079D

برای خرید هر محصولی باید ابتدا مشخصات آن را بررسی نموده و با نیاز خودمان مطابقت دهیم و سپس در صورت برآورده شدن آن نسبت به خرید آن اقدام نماییم. در مورد خرید دریل توسن مدل 0079D نیز فروشگاه اینترنتی الکتروابزار با تهیه این کالا و سایر محصولات از شرکت اصلی و یا تامین کننده اصلی سعی نموده تا علاوه بر اینکه از اصالت آن اطمینان داشته باشد بتواند با حذف واسطه و به طور مستقیم قیمت محصول را در پایین ترین حد ممکن به مشتریان گرامی عرضه نماید.

کاربرد دریل چکشی توسن مدل 0079D

دریل توسن مدل 0079D یک محصول در زمینه سوراخکاری در چوب، فلز و دیوارو سایر مصالح بوده که کاربردهای آن به شرح ذیل می باشد :

·         مناسب انواع مصارف دریل کاری خانگی

·         مناسب انواع کارگاه های سرویس و تعمیر و نگهداری

·         مناسب انواع کارگاه های ساختمانی

·         مناسب انواع کارگاه های صنعتی و نیمه صنعتی

مشاهده تمام محصولات دسته دریل چکشی

مشاهده انواع دریل توسن

مشاهده همه محصولات ابزار توسن

 


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

برند

دیمر کنترل سرعت

نوع دریل

دور در حالت آزاد

وزن

ظرفیت سه نظام

قابلیت چپ گرد وراست گرد

توان

ولتاژ ورودی

قابلیت کنترل گشتاور (ترکمتر)

نوع سه نظام

قابلیت چکشی

سیستم قلم گیر

منبع تغذیه

اقلام همراه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریل چکشی توسن مدل 0079D”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا