دریل چکشی رونیکس مدل 2214

  • مشاهده تمام محصولات دسته دریل چکشی
  • مشاهده انواع دریل رونیکس
  • مشاهده تمام محصولات ابزار رونیکس
  • مجهز به آرمیچر و بالشتک های صنعتی برای کارایی بهتر
  • دارای کنترل سرعت الکتریکی
  • حاوی کلید قفل کن در حالت روشن
  • قابلیت سراخکاری چکشی
  • دارای 12 ماه گارانتی

ناموجود

قیمت محصول:​

1,360,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

دریل رونیکس مدل 2214  دریل رونیکس مدل 2214 با سه نظام 13 میلی‌متری و همچنین موتور پر قدرت خود می‌تواند در صنایع مختلف مورد استفاده شما قرار گیرد. تعبیه کلید الکترونیک دیمردار مسئله بسیار مهمی در طراحی دریل 2214 رونیکس است. این کلید قابلیت تنظیم سرعت (مقداری بین 0 الی 2800 دور در دقیقه می‌تواند داشته باشد) را بسته به نوع استفاده از شما از دریل، در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در این دریل همچنین یک میله عمق سنج وجود دارد که به شما در انجام دقیق و درست دریل کاری کمک ویژه‌ای کرده است دسته این دریل طراحی منحصر به

دریل رونیکس مدل 2214 

دریل رونیکس مدل 2214 با سه نظام 13 میلی‌متری و همچنین موتور پر قدرت خود می‌تواند در صنایع مختلف مورد استفاده شما قرار گیرد. تعبیه کلید الکترونیک دیمردار مسئله بسیار مهمی در طراحی دریل 2214 رونیکس است. این کلید قابلیت تنظیم سرعت (مقداری بین 0 الی 2800 دور در دقیقه می‌تواند داشته باشد) را بسته به نوع استفاده از شما از دریل، در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در این دریل همچنین یک میله عمق سنج وجود دارد که به شما در انجام دقیق و درست دریل کاری کمک ویژه‌ای کرده است

دسته این دریل طراحی منحصر به فردی دارد که در کنار وزن نسبتاً پایین آن، حمل و همچنین استفاده آسان‌تر از آن را برای کاربر فراهم ساخته است. مسائل گفته شده بخصوص در مواقعی که شما مجبور به در دست گرفتن این دریل برای مدت زمان طولانی هستید، حائز اهمیت است.

استفاده از دریل چکشی رونیکس مدل 2214 

دریل 13 میلیمتری چکشی 750 وات رونیکس مدل 2214 یکی از ابزارآلات برقی است که بیشتر در کارهای ساختمانی مورد استفاده قرار می­گیرد. زمانی که شما مصالح سخت و محکمی مثل سیمان، سنگ، آجر و همانند این­ها را پیش­رو دارید و نیازمند به ابزاری قدرتمند و در عین­حال سریع برای تخریب و سوراخ کردن آن­ها هستید، این دریل به کمک شما می­آید. ضربات قوی و همچنین سریع این نوع دریل، به شما کمک می­کند که در زمانی سریع­تر نسبت به کارکرد یک دریل معمولی، به هدف موردنظر خود دست پیدا کنید. دریل 13 چکشی رونیکس با داشتن وزن کاملا مناسب و ویژگی­های جدید در طراحی خود و مجهز بودن به دکمه قفل­کن در وضعیت روشن و این­دست ویژگی­های کاربردی در کنار قیمت مناسب، یک گزینه بسیار مناسب برای انتخاب شما است.

 

شما در طول استفاده از این دریل می‌توانید پاسخ تمام سؤالات خود را مبنی بر چگونگی عملکرد دستگاه و قسمت‌های مختلف آن و … را با مراجعه به دفترچه راهنمای همراه با این دریل، پیدا کنید. لازم به ذکر است برای استفاده راحت‌تر از دریل مدل 2214 رونیکس، دسته آن با قابلیت چرخش 360 درجه‌ای به چپ و راست ساخته شده است. همچنین این دریل از برند رونیکس به قفل کن سوئیچ مجهز شده که کار شما را برای استفاده از آن راحت‌تر ساخته است.

مشخصات دریل 2214 رونیکس

این ابزار از آرمیچر و بالشتک­های صنعتی برخوردار است که مطابق با استانداردهای CE اروپا تولید شده­اند. در طراحی جدید بدنه این ابزار از دانش ارگونومیک بهره گرفته­شده تا هنگام کار با آن، کاربر احساس راحتی بیشتر و خستگی کمتری داشته­باشد؛ همچنین وجود دسته گردان ارگونومیک با قابلیت چرخش 360 درجه از دیگر نکات مثبت در طراحی این دریل به حساب می­آید.

 

علت فروش دریل چکشی رونیکس مدل 2214

دریل چکشی رونیکس مدل 2214 یکی از محصولات شرکت رونیکس بوده که دارای کیفیت مناسبی است . این محصول دارای کاربرد ویژهای در زمینه سوراخکاری در چوب، فلز و انواع مصالح سنگی، سیمانی و … بوده و بخش قابل توجهی از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.

این شرکت اغلب محصولات خود را با کیفیت خوبی به بازار ارائه داده است تا بتواند جایگاه خود را در بین سایر رقبا افزایش دهد، همواره قیمت و کیفیت دو آیتم مهم برای خرید هر کالایی می باشند و هر شرکت معتبری می خواهد در بازار خریدار داشته و حرفی برای گفتن داشته باشد باید سعی در نگه داشتن محصول خود در رنج مناسبی از نسبت قیمت به کیفیت نماید.

دریل چکشی رونیکس مدل 2214 دارای ویژگی ها و قابلیت ها منحصر به فردی بوده که به زودی به آنها خواهیم پرداخت و اطلاعات تکمیلی در مورد این محصول ارائه خواهد گردید.

قیمت دریل رونیکس مدل 2214

قیمت دریل چکشی رونیکس مدل 2214 در مقایسه با سایر کالاهای هم رده خود در رده قابل قبولی بوده و لیست قیمت آن به همراه سایر محصولات رونیکس توسط این شرکت به بازار ارائه می گردد.

همچنین قیمت دریل چکشی رونیکس مدل 2214 در صورت موجود بودن در انبار الکتروابزار به روز رسانی شده و قابل سفارش می باشد و برای محصولاتی که در قسمت قیمت عبارت تماس بگیرید قرار گرفته است مربوط به اقلامی است که در انبار الکتروابزار موجود نبوده و باید از بازار استعلام گردند.

خرید دریل رونیکس مدل 2214

برای خرید هر محصولی باید ابتدا مشخصات آن را بررسی نموده و با نیاز خودمان مطابقت دهیم و سپس در صورت برآورده شدن آن نسبت به خرید آن اقدام نماییم. در مورد خرید دریل چکشی رونیکس مدل 2214 نیز فروشگاه اینترنتی الکتروابزار با تهیه این کالا و سایر محصولات از شرکت اصلی و یا تامین کننده اصلی سعی نموده تا علاوه بر اینکه از اصالت آن اطمینان داشته باشد بتواند با حذف واسطه و به طور مستقیم قیمت محصول را در پایین ترین حد ممکن به مشتریان گرامی عرضه نماید.

کاربرد دریل چکشی رونیکس مدل 2214

دریل چکشی رونیکس مدل 2214 یک محصول در زمینه سوراخکاری در چوب، فلز و انواع مصالح سنگی، سیمانی و … بوده که کاربردهای آن به شرح ذیل می باشد :

·         مناسب کلیه کارهای دریل کاری برای مصارف خانگی

·         مناسب انواع فعالیت های سرویس و نگهداری و نصب

·         مناسب کلیه کارگاه های نیمه صنعتی و صنعتی

·         مناسب کارگاه های نجاری، آهنگریو ساختمانی

 

مشاهده تمام محصولات دسته دریل چکشی

مشاهده انواع دریل رونیکس

مشاهده تمام محصولات ابزار رونیکس

 


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

برند

دیمر کنترل سرعت

نوع دریل

دور در حالت آزاد

وزن

ظرفیت سه نظام

قابلیت چپ گرد وراست گرد

توان

ولتاژ ورودی

قابلیت کنترل گشتاور (ترکمتر)

نوع سه نظام

قابلیت چکشی

سیستم قلم گیر

منبع تغذیه

اقلام همراه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریل چکشی رونیکس مدل 2214”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا