دریل چکشی رونیکس مدل 2210C

  • مشاهده تمام محصولات دسته دریل چکشی
  • مشاهده انواع دریل رونیکس
  • مشاهده همه ابزار رونیکس
  • مجهز به کلید گازی ضد غبار
  • دارای سه نظام فلزی 13 میلی‌متری
  • طراحی زیبا و ارگونومیک دسته و بدنه
  • مجهز به موتور قدرتمند 810 واتی

ناموجود

قیمت محصول:​

1,955,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

دریل چکشی رونیکس مدل 2210C دریل چکشی رونیکس مدل 2210C از انواع دریل های چکشی با سه نظام 13 میلی متری رونیکس بوده که در بین خریداران این ابزار جایگاه ویژه ای دارد این دریل علاوه بر اینکه یک ابزار بسیار کاربردی برای سوراخکاری می باشد دارای خاصیت چکشی بوده که برای سوراخکاری در دیوار و مصالح گزینه بسیار مناسبی می باشد. مشخصات دریل رونیکس مدل 2210C دریل 13 چکشی رونیکس مدل 2210C دارای موتور قدرتمند 810 واتی تمام مس بوده که بدنه آن از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده است. این دریل خاصیت چپگرد و راست گرد داشته و

دریل چکشی رونیکس مدل 2210C

دریل چکشی رونیکس مدل 2210C از انواع دریل های چکشی با سه نظام 13 میلی متری رونیکس بوده که در بین خریداران این ابزار جایگاه ویژه ای دارد این دریل علاوه بر اینکه یک ابزار بسیار کاربردی برای سوراخکاری می باشد دارای خاصیت چکشی بوده که برای سوراخکاری در دیوار و مصالح گزینه بسیار مناسبی می باشد.

مشخصات دریل رونیکس مدل 2210C

دریل 13 چکشی رونیکس مدل 2210C دارای موتور قدرتمند 810 واتی تمام مس بوده که بدنه آن از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده است. این دریل خاصیت چپگرد و راست گرد داشته و از کلید گازی ضد غبار بهره می برد. این دریل قابلیت سوراخکاری تا 25 میلیمتر در چوب را داشته و سرعت آن تا 3000 دور بر دقیقه در حالت آزاد می رسد.

ایمنی و دوام بالا دریل 2210C رونیکس

دریل رونیکس مدل 2210C مجهز به آرمیچر و بالشتک‌های صنعتی است که با استفاده از جدیدترین دستگاه‌های اتوماتیک و منطبق بر استانداردهای CE تولید شده‌اند. بدنه دستگاه از جنس درجه یک و به‌صورت ارگونومیک طراحی شده است. سیستم خنک‌کنندگی دریل عملکرد مناسبی از خود نشان داده و با جلوگیری از داغ شدن زیاد موتور باعث افزایش طول عمر آن می‌شود. کلید نصب شده بر روی دستگاه ضد غبار و مطابق با استاندارد TUV بوده و بر اثر استفاده زیاد عملکرد آن دچار مشکل نخواهد شد.

 

سوراخ‌کاری دقیق و راحت با دریل چکشی 2210C رونیکس

بر روی دسته جانبی قابل نصب بر دریل 13 چکشی رونیکس مدل 2210C محلی برای قرارگیری عمق سنج تعبیه شده است که به وسیله آن می‌توان سوراخ‌هایی با عمق دقیق را ایجاد کرد. در وضعیت روشن می‌توان دکمه قفل را فعال نمود تا دریل در همان وضعیت بدون نیاز به نگه داشتن کلید باقی بماند. دستگاه می‌تواند به صورت چپ گرد یا راست گرد به حرکت در بیاید که در هنگام گیر کردن مته در سوراخ یا هنگام باز و بسته کردن پیچ کاربرد فراوانی دارد. بر روی کلید الکترونیکی دستگاه نیز کلید تنظیم دور قرار دارد که می‌توان دور خروجی دریل را کنترل کرد.

 

دریل رونیکس مدل 2210C

دریل رونیکس مدل 2210C یکی از محصولات شرکت رونیکس بوده که دارای کیفیت مناسبی است . این محصول دارای کاربرد ویژهای در زمینه سوراخکاری در چوب، فلز و مصالح بوده و بخش قابل توجهی از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.

این شرکت اغلب محصولات خود را با کیفیت خوبی به بازار ارائه داده است تا بتواند جایگاه خود را در بین سایر رقبا افزایش دهد، همواره قیمت و کیفیت دو آیتم مهم برای خرید هر کالایی می باشند و هر شرکت معتبری می خواهد در بازار خریدار داشته و حرفی برای گفتن داشته باشد باید سعی در نگه داشتن محصول خود در رنج مناسبی از نسبت قیمت به کیفیت نماید.

دریل رونیکس مدل 2210C دارای ویژگی ها و قابلیت ها منحصر به فردی بوده که به زودی به آنها خواهیم پرداخت و اطلاعات تکمیلی در مورد این محصول ارائه خواهد گردید.

قیمت دریل رونیکس مدل 2210C

قیمت دریل رونیکس مدل 2210C در مقایسه با سایر کالاهای هم رده خود در رده قابل قبولی بوده و لیست قیمت آن به همراه سایر محصولات رونیکس توسط این شرکت به بازار ارائه می گردد.

همچنین قیمت دریل رونیکس مدل 2210C در صورت موجود بودن در انبار الکتروابزار به روز رسانی شده و قابل سفارش می باشد و برای محصولاتی که در قسمت قیمت عبارت تماس بگیرید قرار گرفته است مربوط به اقلامی است که در انبار الکتروابزار موجود نبوده و باید از بازار استعلام گردند.

خرید دریل رونیکس مدل 2210C

برای خرید هر محصولی باید ابتدا مشخصات آن را بررسی نموده و با نیاز خودمان مطابقت دهیم و سپس در صورت برآورده شدن آن نسبت به خرید آن اقدام نماییم. در مورد خرید دریل رونیکس مدل 2210C نیز فروشگاه اینترنتی الکتروابزار با تهیه این کالا و سایر محصولات از شرکت اصلی و یا تامین کننده اصلی سعی نموده تا علاوه بر اینکه از اصالت آن اطمینان داشته باشد بتواند با حذف واسطه و به طور مستقیم قیمت محصول را در پایین ترین حد ممکن به مشتریان گرامی عرضه نماید.

کاربرد دریل رونیکس مدل 2210C

دریل چکشی رونیکس مدل 2210C از لحاظ مشخصات دقیقا شبیه به دریل 2210 رونیکس بوده و تنها اختلاف آن نداشتن کیف حمل است. این دریل نیز با توجه به قدرت بالای موتور و همچنین قابلیت چکشی که دارد برای مصارف مختلفی به شرح ذیل به کار می رود :

·         دستگاهی بسیار کاربردی برای مصارف عمومی و خانگی می باشد

·    ابزاری مناسب برای افراد سرویس کار بوده و علاوه بر قابلیت سوراخکاری می توان آن را برای باز و بست پیچ نیز به کار برد.

·         برای مشاغلی همچون نجاری و تعمیر گاهی بسیار مناسب می باشد.

·         مناسب استفاده برای کارگاه های صنعتی و نیمه صنعتی می باشد.

مشاهده تمام محصولات دسته دریل چکشی

مشاهده انواع دریل رونیکس

مشاهده همه ابزار رونیکس


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

برند

دیمر کنترل سرعت

نوع دریل

دور در حالت آزاد

وزن

ظرفیت سه نظام

قابلیت چپ گرد وراست گرد

توان

ولتاژ ورودی

قابلیت کنترل گشتاور (ترکمتر)

نوع سه نظام

قابلیت چکشی

سیستم قلم گیر

منبع تغذیه

اقلام همراه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریل چکشی رونیکس مدل 2210C”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا