دریل چکشی رابین مدل R1015

  • مشاهده تمامی محصولات دسته دریل چکشی
  • توان موتور 810ولت
  • دارای کلید دیمر جهت کنترل سرعت
  • مجهز به دسته ی جانبی 360 درجه
  • سه نظام 13 میلیمتری آچاری
  • مناسب کارهای سبک و نیمه سنگین
  • طراحی ارگونومیک دسته

ناموجود

قیمت محصول:​

560,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

دریل چکشی رابین مدل R1015 دریل چکشی رابین مدل R1015 به عنوان یک دریل مناسب خانگی می تواند گزینه خوبی باشد زیرا این دریل علاوه بر اینکه دارای خاصیت چکشی بوده و قابلیت سوراخ کاری در دیوار و فلز و چوب را دارا می باشد دارای ویژگی های دیگری نیز بوده که در زیر به آن خواهیم پرداخت. برند رابین جزء ابزار با قیمت مناسب در بازار معرفی شده و علاوه بر قیمت مناسب کارایی به نسبت خوبی نیز دارند. این برند علاوه بر برخی از ابزار های برقی ابزار های پر مصرف دستی و بادی را نیز در سبد کالایی

دریل چکشی رابین مدل R1015

دریل چکشی رابین مدل R1015 به عنوان یک دریل مناسب خانگی می تواند گزینه خوبی باشد زیرا این دریل علاوه بر اینکه دارای خاصیت چکشی بوده و قابلیت سوراخ کاری در دیوار و فلز و چوب را دارا می باشد دارای ویژگی های دیگری نیز بوده که در زیر به آن خواهیم پرداخت. برند رابین جزء ابزار با قیمت مناسب در بازار معرفی شده و علاوه بر قیمت مناسب کارایی به نسبت خوبی نیز دارند. این برند علاوه بر برخی از ابزار های برقی ابزار های پر مصرف دستی و بادی را نیز در سبد کالایی خود دارد.

ویژگی های دریل چکشی رابین مدل R1015

دریل چکشی رابین مدل R1015 دارای سه نظام  13 میلیمتری تمام فلزی و آچار خور است که دارای  قطر سوراخکاری در چوب تا عمق 20 میلیمتر ، قطر سوراخکاری در فولاد 13 میلیمتر ، و قطر سوراخکاری درسنگ و بتن تا 16 میلیمتر را دارا میباشد.

دریل چکشی R1015 دارای توانی معادل  810 وات بوده و بدنه آن برای راحتی استفاده کاربر و جلوگیری از خستگی زود هنگام ، کاملا به صورت ارگونومیک طراحی شده و مجهز به دسته جانبی گردان 360 درجه می باشد .

این دریل چکشی دارای قابلیت تنظیم جهت گردش به صورت چپ گرد ، راست گرد نیز خواهد بود .

شرکت رابین در طراحی و ساخت این ابزار برقی برای سهولت هر چه بیشتر در استفاده از این دستگاه ، کلید الکترونیک دیمرداری را بر روی شاستی اصلی دستگاه برای تنظیم سرعت گردش دریل تعبیه کرده است که به سادگی در هنگام کار بتوان عملیات تغییر چرخش (چپ گرد-راست گرد) و تغییر سرعت را بدون هیچ وقفه ای انجام داد .

از دیگر نکات قابل ذکر در مورد این دستگاه میتوان به دكمه قفل كن كليد در وضعيت روشن و همچنین دارا بودن نيم تنه فلزی که موجب افزایش مقاومت در برابر انواع ضربه ها میشود ، اشاره کرد .

و  سرعت در حال آزاد آن   0-2800 دور در دقیقه خواهد بود .

قیمت دریل رابین مدل R1015

همانگونه که در بالاتر نیز اشاره شد دریل رابین جزء ابزار آلات میان رده بوده و از قیمت به نسبت پایین تری نسبت به سایر برندها دارد البته این قیمت پایین تر دلیل بر بیکیفیتی ابزار رابین نبوده و برای کارهای سبک و نیمه سنگین می توان روی آن حساب نمود.

خرید دریل چکشی رابین مدل R1015

این محصول نیز همانند سایر ابزار موجود در فروشگاه اینترنتی الکتروابزار دارای این ویژگی بوده که به طور مستقیم از شرکت رابین تامین می شود و همین امر دلیلی بر اصالت و مناسب بودن قیمت برای مصرف کننده دارد.

مشتریان گرامی قیب از خرید مشخثات محصول را بررسی و در صورت تمایل می توانند از پشتیبانی فروشگاه راهنمایی بیشتر در مورد محصول را دریافت نمایند.

مشاهده همه محصولات دسته دریل چکشی


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

برند

دیمر کنترل سرعت

نوع دریل

دور در حالت آزاد

وزن

ظرفیت سه نظام

قابلیت چپ گرد وراست گرد

توان

ولتاژ ورودی

قابلیت کنترل گشتاور (ترکمتر)

نوع سه نظام

قابلیت چکشی

سیستم قلم گیر

منبع تغذیه

اقلام همراه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریل چکشی رابین مدل R1015”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا