تفنگ چسب حرارتی رونیکس مدل 4464

  • توان: 40 وات
  • ولتاژ ورودی: 220 الی 240 ولت
  • قطر چسب حرارتی: 11.2 میلی متر
  • جنس: PA6 (پلی آمید 6)
  • مجهز به پایه ی پلاستیکی جهت ایستادن دستگاه

ناموجود

قیمت محصول:​

248,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

چندین موقعیت وجود دارد که در آن تفنگ چسب حرارتی 4464 رونیکس مفید است، از جمله مشاغل و خانگی. با توجه به طولانی بودن دوره کارکرد، این تفنگ چسب با دمای بالا برای موادی که نیاز به چنگ زدن سریع و اتصال محکم دارند ایده آل است. این کار قرار دادن و جابجایی وسایلی مانند چوب، پارچه، گل و غیره را آسان‌تر می‌کند. این فرمول های چسب را می توان بر روی طیف وسیعی از مواد از جمله پلی پروپیلن و سایر پلیمرها و همچنین اکریلیک ها و فلزات استفاده کرد. تفنگ چسب حرارتی رونیکس با طراحی صنعتی ارگونومیک خود

چندین موقعیت وجود دارد که در آن تفنگ چسب حرارتی 4464 رونیکس مفید است، از جمله مشاغل و خانگی. با توجه به طولانی بودن دوره کارکرد، این تفنگ چسب با دمای بالا برای موادی که نیاز به چنگ زدن سریع و اتصال محکم دارند ایده آل است. این کار قرار دادن و جابجایی وسایلی مانند چوب، پارچه، گل و غیره را آسان‌تر می‌کند. این فرمول های چسب را می توان بر روی طیف وسیعی از مواد از جمله پلی پروپیلن و سایر پلیمرها و همچنین اکریلیک ها و فلزات استفاده کرد. تفنگ چسب حرارتی رونیکس با طراحی صنعتی ارگونومیک خود به راحتی قابل حمل و کار است. همچنین دارای یک پلت فرم پلاستیکی برای ایستادن و توان 20 تا 40 وات است. ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این تفنگ چسب حرارتی رونیکس مدل 4464 را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم.

تفنگ چسب حرارتی رونیکس مدل 4464

یکی از پرکاربرد ترین و محبوب ترین محصولات شرکت رونیکس بوده. زیرا با طراحی ارگونومیک خود و قدرت و توانایی بالا در کار توانسته اکثر مشتریان را به سمت خود گرایش دهد. منبع تغذیه این تفنگ چسب حرارتی برق بوده و دارای توان 40 وات و ولتاژ ورودی 220 الی 240 ولت و بسیار قدرتمند نسبت به سری های دیگر خود بوده. مقدار چسب خروجی در زمان یک دقیقه برای این تفنگ چسب حرارتی 8 الی 12 گرم بوده. که مقدار قابل توجهی است. قطر چسب های حرارتی برای تفنگ چسب حرارتی رونیکس مدل 4464 برابر 11.2 میلی متر میباشد. که فراوانی چسب حرارتی با این قطر در همه جا بسیار بالا بوده و تهیه آن بسیار آسان است.

قیمت و خرید تفنگ چسب حرارتی رونیکس مدل 4464

قیمت، ضمانت و اصالت محصولی که خریداری میکنید بسیار حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی محصولات موجود در الکتروابزار دارای قیمت مصوب، ضمانت اصالت کالا و … میباشد.

مشاهده انواع تفنگ چسب حرارتی
مشاهده انواع محصولات رونیکس


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

توان

برند

منبع تغذیه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تفنگ چسب حرارتی رونیکس مدل 4464”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا