موتور برق توسن 1.1 کیلو وات مدل 1011G

  • نوع سوخت مصرفی: بنزینی
  • وزن: 27 کیلوگرم
  • توان موتور: 1.1 کیلووات
  • ظرفیت مخزن سوخت : 7 لیتر
  • ولتاژ خروجی: 250 ولت ای سی / 12 ولت دی سی

ناموجود

قیمت محصول:​

10,650,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

ممکن است در هنگام قطع برق در خانه، محل کار یا مکان‌های بزرگ مانند بیمارستان‌ها، سایت‌های ساختمانی، سازمان‌ها، کارخانه‌ها و غیره به برق نیاز داشته باشید، یا ممکن است لازم باشد تجهیزات بی‌سیم خود را در فضای باز و بدون پریز برق شارژ کنید. در این صورت بهترین راه حل شما استفاده از ژنراتور است. انواع مختلفی از ژنراتورها برای کاربردهای مختلف وجود دارد و انتخاب نوع مورد نیاز شما مستلزم شناخت ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن‌ها است. با ما همراه باشید تا در مورد موتور برق توسن 1.1 کیلو وات مدل 1011G، بهترین منبع برق در کلاس خود، بدانید! ما

ممکن است در هنگام قطع برق در خانه، محل کار یا مکان‌های بزرگ مانند بیمارستان‌ها، سایت‌های ساختمانی، سازمان‌ها، کارخانه‌ها و غیره به برق نیاز داشته باشید، یا ممکن است لازم باشد تجهیزات بی‌سیم خود را در فضای باز و بدون پریز برق شارژ کنید. در این صورت بهترین راه حل شما استفاده از ژنراتور است. انواع مختلفی از ژنراتورها برای کاربردهای مختلف وجود دارد و انتخاب نوع مورد نیاز شما مستلزم شناخت ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن‌ها است. با ما همراه باشید تا در مورد موتور برق توسن 1.1 کیلو وات مدل 1011G، بهترین منبع برق در کلاس خود، بدانید!

ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این موتور برق توسن 1.1 کیلو وات مدل 1011G را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم.

موتور برق توسن 1.1 کیلو وات مدل 1011G

این می تواند به مدت 9 ساعت بدون وقفه کار کند و دارای سر ژنراتور 100٪ مسی است که این کار مداوم را بدون گرم شدن بیش از حد امکان پذیر می کند. این ژنراتور تا 1100 وات توان تولید می کند و دارای مخزن سوخت کامل آهنی با ظرفیت 7 لیتر است. طراحی جمع و جور این ژنراتور استفاده آسان و قابل حمل بودن را در زمان اجرا فراهم می کند. به دلیل حداقل صدا و لرزش در حین کار، برای فضاهای داخلی با تهویه مطبوع خوب ایده آل است.

موتور برق توسن 1.1 کیلو وات مدل 1011G دارای موتور 1100 واتی چهار زمانه هوا خنک با شماره مدل LB176F است. حجم سیلندر 98 سی سی است و دستگاه دارای سیستم جرقه زنی TCI و استارت دستی با توان نامی 3 اسب بخار است.

قیمت و خرید موتور برق توسن 1.1 کیلو وات مدل 1011G

قیمت، ضمانت و اصالت محصولی که خریداری میکنید بسیار حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی محصولات موجود در الکتروابزار دارای قیمت مصوب، ضمانت اصالت کالا و … میباشد.

مشاهده انواع موتور برق


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 27000 کیلوگرم
برند

وزن

توضیحات تکمیلی

اقلام همراه: دو شاخه صنعتی – آچار شمع – کابل شارژ

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “موتور برق توسن 1.1 کیلو وات مدل 1011G”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا