موتور برق اینورتر رونیکس 0.8 کیلو وات مدل RH-4790

  • نوع سوخت مصرفی: بنزینی
  • وزن: 9 کیلوگرم
  • توان موتور: 0.8 کیلووات
  • ظرفیت مخزن سوخت : 2.1 لیتر
  • ولتاژ خروجی: 220 ولت ای سی / 12 ولت دی سی

ناموجود

قیمت محصول:​

14,700,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

فرض کنید در هنگام قطع برق در خانه یا محل کار خود به برق نیاز دارید، یا ممکن است لازم باشد تجهیزات بی سیم خود را در مکان هایی بدون پریز برق شارژ کنید. در این صورت بهترین راه حل شما استفاده از ژنراتورهای اینورتر است. ژنراتورهای برق بسته به شرایط مختلف از جمله محیط، میزان انرژی مصرفی، نوع استفاده، موقعیت های جغرافیایی و … بسیار متنوع هستند. نکته مهم این است که ژنراتور شما باید توان و انرژی کافی را برای رفع نیازهای شما فراهم کند، تا حد امکان جمع و جور و سبک باشد، عملکرد قابل قبولی داشته

فرض کنید در هنگام قطع برق در خانه یا محل کار خود به برق نیاز دارید، یا ممکن است لازم باشد تجهیزات بی سیم خود را در مکان هایی بدون پریز برق شارژ کنید. در این صورت بهترین راه حل شما استفاده از ژنراتورهای اینورتر است. ژنراتورهای برق بسته به شرایط مختلف از جمله محیط، میزان انرژی مصرفی، نوع استفاده، موقعیت های جغرافیایی و … بسیار متنوع هستند.

نکته مهم این است که ژنراتور شما باید توان و انرژی کافی را برای رفع نیازهای شما فراهم کند، تا حد امکان جمع و جور و سبک باشد، عملکرد قابل قبولی داشته باشد و بالاتر از همه قیمت مناسبی داشته باشد! ژنراتورهای اینورتر آرام رونیکس در تجهیزات الکترونیکی، ون های کمپر، ​​کمپینگ ها، لوازم برقی خانگی و ابزارآلات برقی صنعتی استفاده می شود.

موتور برق اینورتر رونیکس 0.8 کیلو وات مدل RH-4790 رونیکس دارای مزایای متعددی نسبت به ژنراتورهای معمولی است. ویژگی های مختلف مانند خروجی برق بدون نوسان و پایدار، طراحی مدرن و جمع و جور، راندمان سوخت بالاتر و صدای کمتر در حین کار از جمله مزایای ضروری این محصول جدید رونیکس است.

ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این موتور برق اینورتر رونیکس 0.8 کیلو وات مدل RH-4790 را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم.

موتور برق اینورتر رونیکس 0.8 کیلو وات مدل RH-4790

موتور برق اینورتر رونیکس 0.8 کیلو وات مدل RH-4790 دارای یک موتور بنزینی OHV چهار زمانه هوا خنک با مدل XY139F-6 و ابعاد 39×33.5 میلی متر می باشد. حجم سیلندر نیز 40 سی سی است. موتور مجهز به سیستم جرقه زنی CDI و استارت استارت است.

این موتور دارای شمع CMR6A (TORCH) است و حداکثر توان خروجی آن 0.9 کیلو وات (5500 RPM) است. ظرفیت روغن روانکار 0.25 لیتر و نوع روغن روانکار SAE 10W30 است. ظرفیت مخزن سوخت 2.1 لیتر است و نوع سوخت آن بنزین معمولی خودرو است.

قیمت و خرید موتور برق اینورتر رونیکس 0.8 کیلو وات مدل RH-4790

قیمت، ضمانت و اصالت محصولی که خریداری میکنید بسیار حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی محصولات موجود در الکتروابزار دارای قیمت مصوب، ضمانت اصالت کالا و … میباشد.

مشاهده انواع موتور برق


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 9000 کیلوگرم
برند

وزن

توضیحات تکمیلی

اقلام همراه: سیم DC، پیچ گوشتی، آچار شمع

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “موتور برق اینورتر رونیکس 0.8 کیلو وات مدل RH-4790”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا