موتور برق رونیکس 2.5 کیلو وات مدل RH-4704

  • نوع سوخت مصرفی: بنزینی
  • وزن: 34 کیلوگرم
  • توان موتور: 2.5 کیلووات
  • ظرفیت مخزن سوخت : 15 لیتر
  • ولتاژ خروجی: 220 ولت ای سی / 12 ولت دی سی

ناموجود

قیمت محصول:​

16,180,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

برای کار در مکان های صعب العبور یا روشن کردن بخاری در هنگام قطع برق در روزهای زمستان، همیشه می توانید از ژنراتور استفاده کنید و رونیکس RH-4704 یک تغییر دهنده بازی برای همه نیازهای شما است! جمع و جور، قابل حمل و قدرتمند است. این ژنراتور دارای مخزن سوخت بزرگ 15 لیتری تمام آهنی است که تا 10 ساعت کارکرد را فراهم می کند و برای مصارف کارگاهی و صنعتی سبک ایده آل است. علاوه بر این، موتور 2500 واتی پرقدرت 4 زمانه ژنراتور عملکرد فوق العاده ای را تضمین می کند. طراحی جمع و جور این ژنراتور استفاده

برای کار در مکان های صعب العبور یا روشن کردن بخاری در هنگام قطع برق در روزهای زمستان، همیشه می توانید از ژنراتور استفاده کنید و رونیکس RH-4704 یک تغییر دهنده بازی برای همه نیازهای شما است!

جمع و جور، قابل حمل و قدرتمند است. این ژنراتور دارای مخزن سوخت بزرگ 15 لیتری تمام آهنی است که تا 10 ساعت کارکرد را فراهم می کند و برای مصارف کارگاهی و صنعتی سبک ایده آل است. علاوه بر این، موتور 2500 واتی پرقدرت 4 زمانه ژنراتور عملکرد فوق العاده ای را تضمین می کند.

طراحی جمع و جور این ژنراتور استفاده آسان و قابل حمل بودن را در زمان اجرا فراهم می کند. در مورد استفاده از این ژنراتور در داخل خانه مطمئن باشید زیرا صدای زیادی تولید نمی کند و حتی متوجه لرزش آن نخواهید شد! با این حال، به تهویه مطبوع توجه کنید.

ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این موتور برق رونیکس 2.5 کیلو وات مدل RH-4704 را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم.

موتور برق رونیکس 2.5 کیلو وات مدل RH-4704

ژنراتور بنزینی رونیکس RH-4704 برای مصارف خانگی، کارگاهی و صنعتی طراحی شده است. مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید می شود و مجهز به موتور تک سیلندر و چهار زمانه هوا خنک، طراحی جمع و جور و سبک وزن، موتور کم صدا و کم لرزش و ژنراتور 100% سیم پیچ مسی است. سر. این ویژگی ها RH-4704 را به همراهی عالی در زمان های بدون برق شما تبدیل می کند.

رونیکس RH-4704 دارای موتور 2500 واتی چهار زمانه هوا خنک با شماره مدل LB170F است. حجم سیلندر 210 سی سی است و دستگاه دارای سیستم احتراق TCI و استارت دستی با توان نامی 7 اسب بخار است.

ظرفیت مخزن سوخت تمام آهنی 15 لیتر است. نوع سوخت آن بنزین بدون سرب است و تا 10 ساعت کارکرد دارد.

قیمت و خرید موتور برق رونیکس 2.5 کیلو وات مدل RH-4704

قیمت، ضمانت و اصالت محصولی که خریداری میکنید بسیار حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی محصولات موجود در الکتروابزار دارای قیمت مصوب، ضمانت اصالت کالا و … میباشد.

مشاهده انواع موتور برق


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 34000 کیلوگرم
برند

وزن

توضیحات تکمیلی

اقلام همراه: شمع، سیم DC، آچار شمع، پایه لاستیکی + مهره

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “موتور برق رونیکس 2.5 کیلو وات مدل RH-4704”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا