دستگاه پولیش رونیکس مدل 6122

  • توان: 1200 وات
  • ولتاژ ورودی: 220 ولت
  • فرکانس: 50/60 هرتز
  • دور در حالت آزاد: 1600 الی 4500 دور بر دقیقه
  • قطر صفحه: 150 میلی متر
  • وزن: 2.85 کیلوگرم

ناموجود

قیمت محصول:​

3,850,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

پولیش برقی رونیکس 6122 می تواند به ما کمک کند تا فرآیند تمیز کردن و پرداخت را سرعت بخشیم و عمر وسیله نقلیه خود را افزایش دهیم. این پولیش برقی با موتور قدرتمند 1200 واتی خود، بهره وری بهینه و نتایج عالی را در کارهای مختلف تضمین می کند و آن را به ابزاری ایده آل برای تکمیل، ترکیب، واکس زدن، پرداخت، براق کردن و اکسید زدایی تبدیل می کند. رونیکس 6122 یک پد پولیش پشمی با کیفیت بالا است که برای کاربردهای مختلف طراحی شده است. عمر طولانی و کارایی عالی آن به دلیل کابل لاستیکی برتر مورد استفاده

پولیش برقی رونیکس 6122 می تواند به ما کمک کند تا فرآیند تمیز کردن و پرداخت را سرعت بخشیم و عمر وسیله نقلیه خود را افزایش دهیم. این پولیش برقی با موتور قدرتمند 1200 واتی خود، بهره وری بهینه و نتایج عالی را در کارهای مختلف تضمین می کند و آن را به ابزاری ایده آل برای تکمیل، ترکیب، واکس زدن، پرداخت، براق کردن و اکسید زدایی تبدیل می کند. رونیکس 6122 یک پد پولیش پشمی با کیفیت بالا است که برای کاربردهای مختلف طراحی شده است. عمر طولانی و کارایی عالی آن به دلیل کابل لاستیکی برتر مورد استفاده در فرآیند تولید است. بلبرینگ های ضد گرد و غبار طول عمر موتور را افزایش می دهند و به کارکرد روان تر و موثرتر کمک می کنند. دسته کمکی ارگونومیک نیز به کاهش خستگی اپراتور کمک می کند و کنترل دقیق دستگاه را تسهیل می کند. به «توضیحات تفصیلی» بروید تا ببینید چرا پولیش با این ابزار برقی مفید است.

ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این دستگاه پولیش رونیکس 1200 وات مدل 6122 را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم.

دستگاه پولیش رونیکس 1200 وات مدل 6122

رونیکس 6122 مجهز به بلبرینگ های ضد گرد و غبار قابل اعتماد NSK است. آنها حتی در صورت قرار گرفتن در معرض گرد و غبار سنگین هوا و پاشیدن آب کثیف عمر طولانی تری را تضمین می کنند. علاوه بر این، آنها دوام موتور را فراهم می کنند و آن را روان تر و کارآمدتر می کنند. یک گیربکس برای افزایش سرعت شفت با کاهش گشتاور تنظیم شده است. این فرآیند باعث گرم شدن بیش از حد گیربکس می شود. برای جلوگیری از گرمای بیش از حد، رونیکس 6122 یک گیربکس ضد گرما برای تسهیل عملیات پولیش طراحی کرده است. پد پشم پولیش با کیفیت بالا به یک چرخ 150 میلی‌متری متصل می‌شود و آن را برای کاربردها و سطوح مختلف مناسب می‌کند و برای تکمیل، ترکیب، واکس کردن، پرداخت، براق‌کردن و اکسید زدایی مناسب است.

پولیش برقی رونیکس 6122 تنها 2.85 کیلوگرم وزن دارد و برای انواع کارهای پولیش، از ترکیب و پولیش و پرداخت ریز گرفته تا پولیش سطوح بزرگتر ایده آل است. دسته کمکی ارگونومیک D شکل آن خستگی اپراتور را کاهش می دهد و کنترل کامل دستگاه را ارتقا می دهد. مانند هر ابزار برقی، راحت شدن و ایجاد یک تکنیک کمی زمان می برد. قبل از حرکت به سمت وسیله نقلیه خود، مطمئن شوید که روی یک تکه ضایعات تمرین کرده اید. 6122 همچنین دارای یک کابل لاستیکی برتر برای دوام بیشتر، راندمان بالاتر و پوشش عملیات حرارتی است.

پولیش های برقی مرحله بعدی از پرداخت دستی هستند. با تمام این ویژگی ها، پولیش برقی رونیکس 6122، با موتوری قوی و تنها 2.85 کیلوگرم، سرمایه گذاری عاقلانه ای برای تمام نیازهای پولیش شما است. پولیش رونیکس 6122 با عملکرد بالا و ویژگی های قدرتمند خود، محصولی پیشرو در کلاس برای رفع تمام نیازهای پولیش شما است. به خواندن ادامه دهید تا ببینید چرا …

پولیش برقی رونیکس 6122 با موتور 1200 وات دارای تنظیم کننده سرعت; با دیمر برقی می توانید قدرت را در کاربردهای مختلف کنترل کنید. این موتور پربازده با اتصال به پریز برق 220-240 ولت و 50-60 هرتز، محدوده 6 سرعته سرعت بدون بار را از 1600 RPM تا 4500 RPM برای کاربردهای مختلف ارائه می دهد.

چرخ دیمر متغیر سرعت از 1600 تا 4500 دور در دقیقه کار با سرعت های سفارشی را برای سازگاری با مواد و کاربردهای مختلف امکان پذیر می کند. برای اعمال موم، از سرعت های پایین تر 1200، 2400 یا 2600 RPM استفاده کنید. اگر می خواهید از ابزار برای پولیش استفاده کنید، سرعت های 4000 و 4500 دور در دقیقه را امتحان کنید.

قیمت و خرید دستگاه پولیش رونیکس 1200 وات مدل 6122

قیمت، ضمانت و اصالت محصولی که خریداری میکنید بسیار حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی محصولات موجود در الکتروابزار دارای قیمت مصوب، ضمانت اصالت کالا و … میباشد.

مشاهده انواع دستگاه پولیش
مشاهده انواع محصولات رونیکس


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 2850 کیلوگرم
برند

توان

1200 وات

دور در حالت آزاد

دیمر کنترل سرعت

قطر صفحه

وزن

اقلام همراه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه پولیش رونیکس مدل 6122”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا