انبر کلاغی رونیکس مدل RH-1431

  • سایز انبر: 10 اینچ
  • عدم لغزش روی قطعه کار
  • دارای مقاوت فرسایشی بسیار بالا
  • جنس بدنه: ساخته شده از بهترین آلیاژ Cr-V
  • دارای 12 ماه گارانتی رونیکس

ناموجود

قیمت محصول:​

315,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

انبر کلاغی رونیکس RH-1431 معمولاً برای چرخاندن و نگه داشتن مهره ها و پیچ ها، گرفتن اجسام نامنظم، نگه داشتن لوله ها و غیره استفاده می شود. این فولاد آلیاژی بالا یک ابزار دستی ایده آل برای تمام صنایع از جمله خودروسازی، برق، HVACR و حتی برای DIY است. با استفاده از این ابزار دستی به دلیل قفل شدن روی لوله ها، احتمال سر خوردن به شدت کاهش می یابد. ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این انبر کلاغی رونیکس مدل RH-4416 را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم.

انبر کلاغی رونیکس RH-1431 معمولاً برای چرخاندن و نگه داشتن مهره ها و پیچ ها، گرفتن اجسام نامنظم، نگه داشتن لوله ها و غیره استفاده می شود. این فولاد آلیاژی بالا یک ابزار دستی ایده آل برای تمام صنایع از جمله خودروسازی، برق، HVACR و حتی برای DIY است. با استفاده از این ابزار دستی به دلیل قفل شدن روی لوله ها، احتمال سر خوردن به شدت کاهش می یابد.

ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این انبر کلاغی رونیکس مدل RH-4416 را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم.

انبر کلاغی رونیکس مدل RH-4416

انبر کلاغی رونیکس RH-1431 از فولاد آلیاژی بالا برای عملکرد عالی در کار ساخته شده است. این فولادهای آلیاژی بالا به دلیل مقاومت در برابر خوردگی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند. این روکش مخصوص برای جلوگیری از زنگ زدگی نهایی است تا دوام ابزار افزایش یابد. این ابزار دستی 10 اینچی با دستگیره روکش PVC خود آماده است تا راحتی و کیفیت واقعی را به شما ارائه دهد. برای به حداکثر رساندن قدرت در دست گرفتن، RH-1431 به طور باورنکردنی با فک های چنگ زدن سخت القایی، فک های ماشینکاری شده طراحی شده است. این طراحی فکری به چنگ زدن شگفت انگیزی منجر خواهد شد. برای تمام صنایع از جمله خودروسازی، برق، HVACR و حتی DIY ایده آل است. شما حتی می توانید اشیایی با شکل نامنظم را بگیرید، لوله ها را بدون زحمت نگه دارید و کار خود را سریع انجام دهید. همچنین مجهز به قفل خودکار روی لوله ها و مهره ها می باشد تا از لیز خوردن روی قطعه کار جلوگیری کند. این ویژگی به دقت شما کمک می کند و همچنین نیروی دست مورد نیاز هنگام انجام کارها را کاهش می دهد. اندازه کوچک سر و بدنه 10 اینچی آن به اپراتورها کمک می کند تا به هر قطعه کار دسترسی داشته باشند و همچنین باعث کاهش نیروی مورد نیاز دست می شود. سطوح چنگ زدن با دندانه های سخت شده خاص، سایش کمتر و چسبندگی قابل اعتماد، این انبر کلاغی را به یک انبر باشکوه تبدیل کرده است. رونیکس Rh-1431 مجهز به راهنمای دوگانه برای افزایش پایداری ابزار می باشد. همه چیز را برای لذت بردن شما دارد! این ابزار دستی در کارت رنگی آویز رونیکس عرضه شده است تا راحتی و راحتی را برای شما به ارمغان بیاورد.

قیمت و خرید انبر کلاغی رونیکس مدل RH-4416

قیمت، ضمانت و اصالت محصولی که خریداری میکنید بسیار حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی محصولات موجود در الکتروابزار دارای قیمت مصوب، ضمانت اصالت کالا و … میباشد.

مشاهده انواع انبر کلاغی
مشاهده انواع محصولات رونیکس


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

سایز انبر

برند

جنس دسته

توضیحات تکمیلی

ساخته شده از بهترین آلیاژ Cr-V کاربری آسان دارای مقاوت فرسایشی بسیار بالا خود قفل شونده روی لوله ها و مهره ها – عدم لغزش روی قطعه کار

گارانتی

پرسش و پاسخ

1 دیدگاه برای انبر کلاغی رونیکس مدل RH-1431

  1. زهرا محمدی نجاد

    انبر کلاغی

    اگر بخوام انبر کلاغی بخرم قدیمی یا جدیدش فرقی نداره؟ کدوم بهتره
    قدیمی این جنس رو هم دارید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا