دریل شارژی رونیکس مدل 8812

  • دارای 2 عدد باتری 12 ولت لیتیوم
  • مجهز به قابلیت چپ گرد و راست گرد
  • دارای گیربکس دو سرعته
  • طراحی زیبا بدنه و ارگونومیک و ضد تعریق دسته
  • دارای سه نظام 10 میلی‌متر اتومات

ناموجود

قیمت محصول:​

2,840,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

دریل شارژی رونیکس مدل 8812 دریل شارژی رونیکس مدل 8812 یکی از پرکاربردترین ابزار های برقی و شارژی هستند که در بسیاری از فعالیت ها مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار علاوه بر فعالیت های نجاری و کابینت سازی در سایر صنایع همچون در و پنجره سازی و تاسیسات و حتی مصارف خانگی کاربرد دارد. شرکت رونیکس دریل پیچ گوشتی شارژی را در انواع مدل مختلف طراحی و تولید کرده و در بازار ایران با کیفیت و قیمت مناسب در دسترس مصرف کننده قرار گفته اند. این محصول حاصل ترکیب پیچ گوشتی و دریل است که توانسته رضایت استفاده

دریل شارژی رونیکس مدل 8812

دریل شارژی رونیکس مدل 8812 یکی از پرکاربردترین ابزار های برقی و شارژی هستند که در بسیاری از فعالیت ها مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار علاوه بر فعالیت های نجاری و کابینت سازی در سایر صنایع همچون در و پنجره سازی و تاسیسات و حتی مصارف خانگی کاربرد دارد.

شرکت رونیکس دریل پیچ گوشتی شارژی را در انواع مدل مختلف طراحی و تولید کرده و در بازار ایران با کیفیت و قیمت مناسب در دسترس مصرف کننده قرار گفته اند. این محصول حاصل ترکیب پیچ گوشتی و دریل است که توانسته رضایت استفاده کنندگان کسب کند. دریل پیچ گوشتی شارژی 12 ولت رونیکس مدل 8812 یکی از با کیفیت ترین مدل های دریل پیچ گوشتی شرکت رونیکس است. این محصول به دلیل داشتن مشخصات و قابلیت های مختلف یک وسیله کاربردی در صنعت و منازل محسوب می شود.

عکس دریل شارژی رونیکس مدل 8812

 قیمت و خرید دریل شارژی رونیکس مدل 8812

قیمت دریل شارژی رونیکس مدل 8812

در حال حاضر تنوع در طراحی و ساخت دریل و پیچ گوشتی افزایش یافته و انواع جدید پیچ گوشتی و دریل‌ ها به صورت محصول ترکیبی در مدل شارژی وارد بازار صنعت شده اند. قیمت این مدل ها بسته به قابلیت ها و تنظیمات و کاربرد آن ها متفاوت است؛ اما در هر صورت به دلیل کیفیت بالای دریل پیچ گوشتی شارژی 12 ولت رونیکس مدل 8812 می توان گفت خرید این محصول با قیمتی که عرضه می شود می تواند رضایت مشتری را جلب کند و ارزش خرید سودمندی را برای مشتری به ارمغان آورد. البته این دریل شارژی کاربر را از استفاده مستقیم از برق و اتصال با سیم بی نیاز می کند که یک قابلیت مهم در این وسیله خواهد بود برای مواقعی که به برق دسترسی نیست. با داشتن دریل شارژی رونیکس مدل 8812 می توان به طور هم زمان از آن به عنوان پیچ گوشتی برای بستن انواع پیچ استفاده کرد. شرکت رونیکس انواع محصولات نظیر دریل پیچ گوشتی شارژی را با طراحی با کیفیت و قیمت مناسب به بازار وارد کرده است.

 

 

خرید دریل شارژی رونیکس 8812

خرید دریل شارژی رونیکس 8812 می توان به صورت اینترنتی و حضوری انجام داد؛ اما برای خرید آنلاین حتما از معتبر بودن فروشگاه های اینترنتی اطمینان حاصل کنید. کیفیت بالا و محصول اورجینال و اطمینان از قیمت مناسب از جمله مواردی است که باید هنگام خرید حضوری یا اینترنتی دریل پیچ گوشتی شارژی 12 ولت رونیکس مدل 8812 مدنظر داشت. هنگام تحویل از وجود باتری اضافه ، شارژر باتری ، دفترچه راهنما و کیف حمل به همراه این محصول اطمینان پیدا کنید. یکی از مهم ترین مزایای خرید دریل شارژی رونیکس مدل 8812 بهره‌مندی از گارانتی 12 ماهه شرکت رونیکس به این محصول است که می تواند به عنوان خدمات پس از فروش رضایت مشتریان را جلب کند و برای خرید آن مشتریان را متقاعد نماید.

مشخصات دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8812

پیچ گوشتی شارژی 8812 رونیکس در واقع همان دریل شارژی رونیکس مدل 8812 که هر دو در یک محصول ساخته شده اند و کاربرد آن را بسیار آسان و سودمند کرده است. وجود یک موتور قدرتمند و داشتن یک باتری 12 ولتی از نوع لیتیومی با ظرفیت 1.5 آمپر ساعت از مهم ترین مشخصات این دریل پیچ گوشتی است. این محصول مجهز به گیربکس دو سرعته با قابلیت تنظیم دو وضعیت برای گردش موتور بوده که باعث اثر بخشی حین پیچ کاری و سوراخ کاری می شود. بر روی دریل پیچ گوشتی شارژی 12 ولت رونیکس مدل 8812 سه نظام قرار گرفته که از نوع اتوماتیک دو تکه است. به طور خلاصه سایر مشخصات این محصول به شرح زیر است:

v      سرعت در حالت آزاد صفر تا 350 دور در دقیقه و 1350 الی 0 دور در دقیقه

v      قطر مته کاری در چوب: 30میلی متر

v      قطر مته کاری در فلز: 10 میلی متر

v      حداکثر قطر مته کاری در مصالح: 10 میلی متر

v      وزن 1.2 کیلوگرم

v      باتری اضافه ، شارژر باتری ، دفترچه راهنما ، کیف حمل


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 1200 کیلوگرم
برند

دیمر کنترل سرعت

نوع دریل

دور در حالت آزاد

وزن

ظرفیت سه نظام

قابلیت چپ گرد وراست گرد

ولتاژ ورودی

قابلیت کنترل گشتاور (ترکمتر)

نوع سه نظام

قابلیت چکشی

سیستم قلم گیر

منبع تغذیه

اقلام همراه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریل شارژی رونیکس مدل 8812”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا