دریل شارژی رونیکس مدل 8616k

  • دارای 2 عدد باتری 16 ولتی با کیفیت کره‌ای
  • طراحی زیبا بدنه و ارگونومیک دسته
  • مجهز به چراغ ال ای دی برای کار در مکان های تاریک
  • دارای گیربکس دو سرعته
  • دارای خاصیت چپ گرد و راست گرد

ناموجود

قیمت محصول:​

5,990,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

دریل شارژی رونیکس مدل 8616k دریل شارژی رونیکس مدل 8616k یک محصول فوق العاده با کیفیت و کاربردی می باشد که برای سه عملکرد مهم پیچ گوشتی، سوراخ کاری و سوراخکاری چکشی طراحی شده است. شما می توانید کیت دریل پیچ گوشتی شارژی 16 ولت رونیکس مدل 8616k را برای کاربردهای خانگی یا استفاده در محیط های صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار دهید. این دریل شارژی یکی از با کیفیت ترین محصولات در بین برند های ایرانی است که علاوه بر قدرت فوق‌العاده ای که دارد و همچنین ظرافت طراحی از یک پک کامل ابزار مختلف شامل انواع مته

دریل شارژی رونیکس مدل 8616k

دریل شارژی رونیکس مدل 8616k یک محصول فوق العاده با کیفیت و کاربردی می باشد که برای سه عملکرد مهم پیچ گوشتی، سوراخ کاری و سوراخکاری چکشی طراحی شده است.

شما می توانید کیت دریل پیچ گوشتی شارژی 16 ولت رونیکس مدل 8616k را برای کاربردهای خانگی یا استفاده در محیط های صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار دهید.

این دریل شارژی یکی از با کیفیت ترین محصولات در بین برند های ایرانی است که علاوه بر قدرت فوق‌العاده ای که دارد و همچنین ظرافت طراحی از یک پک کامل ابزار مختلف شامل انواع مته ها و سر پیچ گوشتی های مختلف شامل دو سو و چهار سو و همچنین سایز های مصرفی بکی ها می باشد.

عکس دریل شارژی رونیکس مدل 8616k

 قیمت و خرید دریل شارژی رونیکس مدل 8616K

قیمت دریل شارژی رونیکس مدل 8616k

شرکت رونیکس یک شرکت معتبر در زمینه تولید انواع ابزارالات به شمار می رود. این شرکت تمام تلاش خود را به کار می برد که محصولات با کیفیتی تولید کرده و آن ها را با قیمت های مناسبی به مشتریان خود عرضه کند. از همین رو قیمت دریل شارژی رونیکس مدل 8616k نسبت به سایر محصولات موجود در بازار با همین کیفیت و امکانات، بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر است.

علاوه بر این، شما با خرید کیت دریل شارژی رونیکس مدل 8616k تمام محصولات مورد نیاز خود برای بستن پیچ و یا سوراخ کاری سطوح مختلف را به صورت یکجا تهیه می کنید. این موضوع نسبت به خرید تک تک قطعات به صورت جداگانه مقرون به صرفه تر خواهد بود.

 

خرید دریل شارژی رونیکس 8616k

دریل پیچ گوشتی شارژی 8616k رونیکس از 100 قطعه کاربردی برخوردار است و شما را از هر قطعه دیگر بی نیاز خواهد کرد. برای مثال می توان به نواع سری پیچ گوشتی، سری بکس، مته چوب، مته آهن، مته الماسه، مته برگی و… اشاره کرد.

از همین رو می توان گفت خرید دریل شارژی رونیکس 8616k یک انتخاب هوشمندانه و عاقلانه برای تمام کاربردهای مختلف خانگی و صنعتی به شمار می رود و شما را از هر محصول دیگری بی نیاز می کند.

اما نکته ای که وجود دارد این است که برای خرید این محصول، حتما باید به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید که از کیفیت محصولات آن ها مطمئن هستید.در فروشگاه الکتروابزار به عنوان یکی از نمایندگی های شرکت رونیکس، این محصول را با کیفیت بالا و ضمانت معتبر به شما عرضه می گردد و در صورت خرید از این فروشگاه، نگرانی بابت ضمانت یکساله برند رونیکس نخواهید داشت همچین این فروشگاه ضمانت مرجوعی کالا تا 30 روز را برای مشتریان در نظر گرفته است تا با خاطری مطمئن خرید خود را انجام دهند.

 

مشخصات کیت دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8616k

دریل پیچ گوشتی رونیکس مدل 8616k یک محصول با موتور قدرتمند است که سرعت گردش آن در دور اول بین 0-400 و در دور دوم بین 0 – 1500 است. شما می توانید با کلیدی که روی بدنه دریل تعبیه شده، وضعیت این دو دور را تغییر دهید. موتور این دستگاه از خاصیت ضد اب بودن برخوردار می باشد و برای استفاده در هر شرایطی اماده است.

این دریل انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری لیتیون یونی تامین می کند که حدود 1.5 امپر ظرفیت دارد. این باتری از طریق یک شارژر با تکنولوژی شارژ سریع شارژ خواهد شد. البته در داخل کیت دریل یک باتری یدک هم برای مواقعی که به برق دسترسی ندارید قرار گرفته است.

از دیگر مشخصات کیت دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8616k، وجود ترمز الکتریک روی دریل است. یعنی هر بار که دکمه پاور را رها کنید، دستگاه به طور خودکار متوقف می شود. روی بدنه دریل یک چراع led وجود دارد که به شما کمک می کند حتی در محیط های کم نور و تاریک هم بتوانید از این دستگاه استفاده کنید. همچنین یک نمایشگر هم روی این دستگاه دیده می شود که درصد باقی مانده از شارژ باتری را نمایش می دهد.

تمام قطعات موجود در کیت دریل پیچ گوشتی شارژی 16 ولت رونیکس مدل 8616k از کیفیت ساخت بی نظیری برخوردار بوده و بسیار باکیفیت و کاربردی هستند.


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 1300 کیلوگرم
برند

دیمر کنترل سرعت

نوع دریل

دور در حالت آزاد

وزن

ظرفیت سه نظام

قابلیت چپ گرد وراست گرد

ولتاژ ورودی

قابلیت کنترل گشتاور (ترکمتر)

نوع سه نظام

قابلیت چکشی

سیستم قلم گیر

منبع تغذیه

اقلام همراه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریل شارژی رونیکس مدل 8616k”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا