کیت دریل شارژی رونیکس مدل 8614K

  • شامل 100 قلم لوازم جانبی: انواع مته و سر پیچ گوشتی و …
  • دارای دو عدد باتری 14 ولت لیتیومی کره ای
  • طراحی زیبا و منحصر به فرد
  • ضد آب بودن موتور برای کار در شرایط خاص
  • گشتاور 30 نیوتون متر
  • ظرفیت باطری 1/5 آمپر در ساعت

ناموجود

قیمت محصول:​

5,575,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8614K دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8614K یکی از محصولات پرکاربرد شرکت رونیکس است که به دلیل عملکرد خوب می توان یک جایگزین مناسب برای دریل های برقی باشد؛ زیرا این نوع دریل هنگام کار نیاز به برق نداشته و با کمک باتری های بسیار با کیفیتی که به همراه دارد فعالیت های لازم را انجام می دهد. یکی از بزرگترین و معروف ترین شرکت های فعال در تولید ابزار صنعتی و انواع دریل شارژی، رونیکس (Ronix) است که توانسته طی سال های فعالیت محصولاتی با کیفیت و مرغوبیت بالا طراحی و تولید

  • دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8614K

    دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8614K یکی از محصولات پرکاربرد شرکت رونیکس است که به دلیل عملکرد خوب می توان یک جایگزین مناسب برای دریل های برقی باشد؛ زیرا این نوع دریل هنگام کار نیاز به برق نداشته و با کمک باتری های بسیار با کیفیتی که به همراه دارد فعالیت های لازم را انجام می دهد. یکی از بزرگترین و معروف ترین شرکت های فعال در تولید ابزار صنعتی و انواع دریل شارژی، رونیکس (Ronix) است که توانسته طی سال های فعالیت محصولاتی با کیفیت و مرغوبیت بالا طراحی و تولید نماید. کیت پیچ گوشتی شارژی 8614K رونیکس از جدیدترین تولیدات رونیکس است که در مدل های متنوع به بازار عرضه می شود.

     

    عکس دریل شارژی رونیکس مدل 8614K

     قیمت و خرید دریل شارژی رونیکس مدل 8614k

    قیمت دریل شارژی رونیکس مدل 8614K

    قیمت دریل شارژی رونیکس مدل 8614K در کنار مرغوبیت متریال به کار رفته در ساخت محصول و خدمات پس از فروش آن منطقی به نظر می رسد. ابعاد مناسب، وزن سبک در حد 1.16 کیلوگرم و کارکرد ساده، وجود شارژر با سیستم قطع هوشمند، وجود چراغ LED روی دستگاه جهت نمایش میزان شارژ و دید بهتر کاربر و استفاده راحت از کیت پیچ گوشتی شارژی 8614K رونیکس از جمله ویژگی هایی است که توانسته رضایت و اطمینان مشتری را جلب نماید. وجود سه ‌نظام تمام استیل اتوماتیک با دوام و طول عمر بالا امکان کار در شرایط سخت را برای کاربر فراهم می کند. این دستگاه بدنه ای مرغوب و ضد ضربه و دسته ای پلاستیکی دارد که در صورت افتادن آن از ارتفاع از آسیب های احتمالی به آن جلوگیری می شود. همچنین می توان از طریق نشانگر میزان شارژ باتری به راحتی از انرژی باقیمانده در باتری مطلع شد. تمام این ویژگی ها می توانند تضمین کنند که قابلیت های محصول به قدری کاربردی هستند که خرید کیت دریل پیچ گوشتی شارژی 14.4 ولت رونیکس مدل 8614K با هر قیمتی ارزشمند است.

    خرید دریل شارژی رونیکس 8614K

    خرید دریل شارژی رونیکس 8614K همراه با خدمات پس از فروش، گارانتی و قابلیت ارجاع کالا می تواند تجربه خرید لذت بخشی را برای مشتریان به ارمغان آورد. این محصول مجهز به موتور قدرتمند صنعتی و ضد آب با نهایت کارایی بوده که آن را به ابزاری کاربردی جهت استفاده در آب و هوای بارانی تبدیل کرده است. کیت دریل پیچ گوشتی شارژی 14.4 ولت رونیکس مدل 8614K سیستم گیربکس دو دور صنعتی مجهز است که توانسته کارکرد آن را تا حد زیادی افزایش دهد. این دستگاه دارای سه عملکرد پیچ کاری، سوراخ کاری، سوراخ کاری چکشی است که طیف گسترده کاربردهای آن را نشان می دهد.

    مشخصات کیت دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8614K

    مشخصات کیت دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8614K به دلیل فراوانی قابل ذکر نیست ولی در اینجا به اختصار به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

    v      مجهز سیستم گردش راست‌گرد و گردش چپ‌گرد

    v      سه نظام خودکار ۱۰ میلی‌متری

    v      سرعت حرکت آزاد۰-۱۵۰۰ / ۰-۴۰۰

    v      باتری لیتیومی با ظرفیت ۱.۵ آمپرساعت

    v      دارای گشتاور ۳۰ نیوتن‌متر

    v       قابلیت تنظیم گشتاور در ۲۱ حالت مختلف

    v       مجهز به موتور پر قدرت

    v      دارای باتری ساخت شرکت سامسونگ کره جنوبی

    v      دارای گیربکس دو وضعیتی

    v       قابلیت کار به‌صورت ساده و چکشی

    v      مجهز به شارژز با سیستم قطع هوشمند

    v      دارای LED جهت دید بهتر کاربر

    v      دارای LED جهت نمایش میزان شارژ باتری

    اقلام همراه دریل پیچ گوشتی رونیکس مدل 8614k شامل: شارژر، باتری اضافه و دفترچه‌ی راهنما و دارای ۱۰۰ قلم لوازم جانبی شامل انواع مته، سری های مختلف پیچ گوشتی با طول 25 میلی متر، سری‌ های پیچ‌ گوشتی با طول ۵۰ میلی‌متر، یک عدد اضافه‌شونده‌ی مغناطیسی و انواع سری بکس به همراه یک کیف پلاستیکی بزرگ.

     


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

برند

دیمر کنترل سرعت

نوع دریل

دور در حالت آزاد

وزن

ظرفیت سه نظام

قابلیت چپ گرد وراست گرد

ولتاژ ورودی

قابلیت کنترل گشتاور (ترکمتر)

نوع سه نظام

قابلیت چکشی

سیستم قلم گیر

منبع تغذیه

اقلام همراه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کیت دریل شارژی رونیکس مدل 8614K”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا