پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8104K

  • ولتاژ دستگاه 12 ولت
  • دارای چراغ ال ای دی برای کار در محل های تاریک
  • گشتاور دستگاه 120 نیوتن متر
  • دارای باتری لیتیومی با ظرفیت 2 آمپر
  • دسته ارگونومی ضد تعریق
  • دوام بالای باتری
  • بسیار خوش دست و پر قدرت

ناموجود

قیمت محصول:​

2,495,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

پیچ گوشتی شارژی 12 ولت رونیکس مدل 8104K پیچ گوشتی شارژی 12 ولت رونیکس مدل 8104K در کارگاه های صنعتی بسیار پرکاربرد است. معمولاً افرادی که از پیچ گوشتی برای نصب قطعات مختلف استفاده می کنند، ممکن است همه جا دسترسی به برق نداشته باشند. برای همین می توانند به راحتی از یک پیچ گوشتی سیار استفاده کنند که به راحتی جابجا می شود و نیازی به جریان برق مستقیم ندارد. با توجه به اینکه این پیچ گوشتی ها شارژی هستند می توانند یک یکی از ابزار های ضروری هر نصاب باشند. قطعاً اگر موضوع بحث، باز و بسته کردن

پیچ گوشتی شارژی 12 ولت رونیکس مدل 8104K

پیچ گوشتی شارژی 12 ولت رونیکس مدل 8104K در کارگاه های صنعتی بسیار پرکاربرد است. معمولاً افرادی که از پیچ گوشتی برای نصب قطعات مختلف استفاده می کنند، ممکن است همه جا دسترسی به برق نداشته باشند. برای همین می توانند به راحتی از یک پیچ گوشتی سیار استفاده کنند که به راحتی جابجا می شود و نیازی به جریان برق مستقیم ندارد. با توجه به اینکه این پیچ گوشتی ها شارژی هستند می توانند یک یکی از ابزار های ضروری هر نصاب باشند. قطعاً اگر موضوع بحث، باز و بسته کردن تعداد زیادی پیچ باشد، باز کردن آن ها به صورت دستی کار زمان بری است؛ اما با استفاده از یک پیچ گوشتی شارژی 12 ولت رونیکس مدل 8104K به سادگی می توانید این پیچ ها را باز و بسته کنید و در وقت خودتان صرفه جویی کنید.

عکس دریل شارژی 8104k رونیکس

 قیمت و خرید دریل شارژی 8104k رونیکس

پیچ گوشتی شارژی 8104K رونیکس

پیچ گوشتی شارژی 12 ولت رونیکس مدل 8104K دارای یک باتری ظرفیت بالا است و شما می توانید در مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید. موتور این پیچ گوشتی کارایی بالایی دارد و با گشتاور های مختلف کار می کند. وزن پیچ گوشتی کم است و به گونه ای طراحی شده که بدنه کوچک آن امکان استفاده از آن در ساعت های طولانی را می دهد. سرعت پیچ گوشتی شارژی 8104K رونیکس 2200 دور در دقیقه و 120 نیوتن متر گشتاور است. باتری لیتیومی یکی از آپشن های دریل شارژی است و باتری‌های با کیفیت این پیچ گوشتی طول عمر بالایی دارد و ظرفیت آن ۲ آمپر ساعت است. سری های این پیچ گوشتی به راحتی و خیلی سریع تعویض می شوند. پیچ گوشتی دارای یک چراغ  LEDاست که زمان استفاده از آن بخصوص در جا های تاریک سطح کار را روشن می کند و به راحتی می توانید پیچ ها را باز و بسته کنید. باتری پیچ گوشتی دارای یک نشانگر است و اندازه شارژ آن را نشان می دهد. از آنجا که این پیچ گوشتی سیستم شارژ سریع دارد، نیازی نیست زیاد منتظر شارژ شدن آن باشید. برای مشاهده مشخصات دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8104K می توانید به قسمت مشخصات محصول وب سایت الکترو ابزار مراجعه نمایید.

 

قیمت دریل شارژی رونیکس مدل 8104K

دریل شارژی رونیکس مدل 8104K با توجه به کیفیت مرغوبی که دارد، دارای قیمت منصفانه‌ای در مقایسه با سایر برندهای مشابه است.

فاکتور های زیادی بر قیمت دریل شارژی رونیکس مدل 8104K تأثیرگذار هستند که در ادامه به این موارد اشاره می کنیم:

نوع باطری

باطری دستگاه از نوع لیتیومی است.

ولتاژ دستگاه

هر چه میزان ولتاژ دستگاه بالا باشد قیمت آن بیشتر است.

لوازم جانبی

لوازم جانبی دریل شارژی مانند کیف حمل و جنس آن، تعداد باتری یدکی، نوع موتور و شارژر دستگاه

برند دستگاه و خدمات پس از فروش

از پارامتر های تأثیرگذار بر قیمت، برند و خدمات پس از فروش شرکت رونیکس است. این شرکت بهترین خدمات را در حوزه ابزار ارائه می‌نماید.

 

خرید دریل شارژی رونیکس 8104K

برای خرید دریل شارژی رونیکس 8104K از ارزان ترین فروشگاه می توانید به فروشگاه اینترنتی الکترو ابزار مراجعه کنید. قیمت های مربوط به انواع مدل های این پیچ گوشتی در وب سایت موجود است و شما می توانید قیمت محصول به همراه شرایط فروش موجود را بررسی نموده و خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید.

 

مشخصات دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8104K

مشخصات دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8104K شامل کد محصول، میزان ولتاژ باتری، ظرفیت آن، سرعت، وزن و سایر متعلقات این پیچ گوشتی است. بدنه دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8104K دارای یک روکش لاستیکی با کیفیت است که در برابر هر نوع ضربه یا سقوط مقاومت بالایی دارد. این روکش باعث می ‌شود تا هنگامی که نصاب از آن استفاده می کند، دستگیره در دستش لیز نخورد. همچنین لرزش دستگاه را نیز می‌گیرد. بدنه پیچ گوشتی خیلی سبک و محکم است، کاربر را خسته نمی‌کند. ولتاژ باتری این پیچ گوشتی ۱۲ و باتری آن از نوع لیتیوم یونی است. ظرفیت باتری ۲ آمپر ساعت و حداکثر گشتاور آن ۱۲۰ نیوتن متر است. این پیچ گوشتی در حالت آزاد از ۰ تا ۲۲۰۰ دور در دقیقه سرعت دارد و وزن آن حدود ۱.۴۶ کیلوگرم است. این پیچ گوشتی شامل یک جفت باتری و همچنین یک فست شارژ است که جزء متعلقات این دستگاه است.

 

 

 


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 1460 کیلوگرم
برند

دیمر کنترل سرعت

نوع دریل

دور در حالت آزاد

وزن

قابلیت چپ گرد وراست گرد

ولتاژ ورودی

قابلیت کنترل گشتاور (ترکمتر)

قابلیت چکشی

سیستم قلم گیر

منبع تغذیه

اقلام همراه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8104K”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا