دریل شارژی چکشی رونیکس مدل 8101K

  • دارای باتری 12 ولتی
  • دارای قابلیت چپ گرد و راست گرد
  • دارای لامپ ال ای دی برای کار در جاهای کم نور
  • مجهز به ترکمتر قابل تنظیم 23 حالته
  • دارای سه نظام دو تکه با عملکرد بسیار خوب
  • دارای دسته ارگونومیک و ضد تعریق
  • ظرفیت سه نظام 10 میلی‌متر

ناموجود

قیمت محصول:​

3,430,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

دریل شارژی 12 ولت چکشی رونیکس مدل 8101K دریل شارژی 12 ولت چکشی رونیکس مدل 8101K یک موتور قدرتمند ۱۲ ولتی دارد. به خاطر همین راندمان و قدرت بالا، قابلیت انجام کار در ساعت‌های طولانی را دارا بوده و می‌تواند سه عملکرد سوراخ‌کاری، پیچ کاری و سوراخ‌کاری چکشی را انجام دهد. این دریل شارژی مجهز به ترکمتر است و سه نظام اتوماتیک دوتکه دارد. دریل شارژی 12 ولت چکشی رونیکس مدل 8101K دو حالت سرعت دارد و می‌توان از آن برای انجام فعالیت‌ها و کارهایی که نیاز به‌سرعت و قدرت بیشتری دارند استفاده کرد. در این دریل شارژی با استفاده

دریل شارژی 12 ولت چکشی رونیکس مدل 8101K

دریل شارژی 12 ولت چکشی رونیکس مدل 8101K یک موتور قدرتمند ۱۲ ولتی دارد. به خاطر همین راندمان و قدرت بالا، قابلیت انجام کار در ساعت‌های طولانی را دارا بوده و می‌تواند سه عملکرد سوراخ‌کاری، پیچ کاری و سوراخ‌کاری چکشی را انجام دهد. این دریل شارژی مجهز به ترکمتر است و سه نظام اتوماتیک دوتکه دارد. دریل شارژی 12 ولت چکشی رونیکس مدل 8101K دو حالت سرعت دارد و می‌توان از آن برای انجام فعالیت‌ها و کارهایی که نیاز به‌سرعت و قدرت بیشتری دارند استفاده کرد. در این دریل شارژی با استفاده از اندازه فشار سوئیچ می‌توان سرعت موتور را هم کنترل کرد. این ویژگی بیشتر مربوط به وقت‌هایی می‌شود که نیاز است سرعت ابزار برای باز و بسته کردن پیچ‌ها کنترل شود. استفاده از سرعت‌های پایین هنگام باز و بسته کردن پیچ باعث می‌شود تا کنترل بیشتری روی سطح کار داشته باشید. کم کردن سرعت، مزایای دیگری نیز دارد. به‌عنوان‌مثال، دیگر پیچ و گل پیچ رد نمی‌شوند و یا سر پیچ‌گوشتی خورده نمی‌شود. به این صورت می‌توانید از زیان مالی هم جلوگیری کنید. به‌طورکلی باید از گشتاور مناسب برای باز و بسته کردن انواع پیچ با دریل شارژی استفاده کنید. با توجه به اینکه این دستگاه قابلیت کار در خارج از محیط‌های کاری را هم دارد می‌توانید به‌راحتی از کیف مناسب حمل ابزار استفاده کنید و از ضربه خوردن این دریل شارژی جلوگیری کنید.

عکس شارژی 8101k رونیکس

 قیمت و خرید دریل شارژی 8101k رونیکس

دریل شارژی 8101K رونیکس

دریل شارژی 8101K رونیکس مناسب نصاب‌ها و نجارهایی است که مرتب جابجا می‌شوند. این افراد می‌توانند از این دریل شارژی در هر مکانی حتی بدون استفاده از جریان برق استفاده کنند. معمولاً این پیچ‌گوشتی‌ها یکی از ابزارهای پرکاربرد در کارگاه‌های مربوط به صنایع چوب و نجاری هستند. این ابزار بادوام و قدرتمند برای سوراخ‌کاری، پیچ کاری و سوراخ‌کاری چکشی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

 

قیمت دریل شارژی رونیکس مدل 8101K

عوامل زیادی بر قیمت دریل شارژی رونیکس مدل 8101K تأثیرگذار است که در ادامه به  این موارد اشاره می کنیم:

نوع باطری

باطری دستگاه از نوع لیتیومی است.

ولتاژ دستگاه

هر چه میزان ولتاژ بالا باشد قیمت دستگاه بیشتر است.

لوازم جانبی

لوازم جانبی دستگاه مانند کیف حمل دریل و جنس آن، تعداد باطری یدکی دستگاه، نوع شارژر و موتور دستگاه و …

برند دستگاه و خدمات پس از فروش

از موارد تأثیرگذار بر قیمت، برند و خدمات پس از فروش شرکت رونیکس است که بهترین خدمات را در حوزه ابزار ارائه می‌نماید.

درنهایت می‌توان گفت که دریل شارژی رونیکس مدل 8101K با توجه به کیفیت مرغوبی که دارد، دارای قیمت منصفانه‌ای در مقایسه با سایر برندهای مشابه است. این دستگاه به همراه یک عدد کیف ضد ضربه، یک جفت باطری لیتیومی و سه نظام اتومات به فروش می‌رسد.

 

خرید دریل شارژی رونیکس 8101K

روش‌های خرید دریل شارژی رونیکس 8101K از طریق مراجعه به فروشگاه آنلاین الکترو ابزار به‌صورت اینترنتی فراهم‌شده است. چنانچه کاربران عزیز تصمیم دارند که این دریل شارژی را خریداری کنند می‌توانند هم به‌صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنند و هم به‌صورت اینترنتی این دستگاه را سفارش دهند. برای خرید اینترنتی کافی است که مشتریان محترم مشخصات و نشانی خود را ثبت کرده و سپس دریل شارژی را به سبد خرید خود اضافه کنند. این دستگاه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آدرس تعیین‌شده توسط مشتری ارسال می‌شود. در حال حاضر قیمت تمام ابزارآلات موجود در فروشگاه اینترنتی ابزارآلات به‌روز است و شما در هر شهری که باشید می‌توانید دستگاه‌ها و ابزارهای موردنظر خودتان را از طریق فروشگاه اینترنتی ابزارآلات سفارش دهید.

 

مشخصات دریل شارژی چکشی رونیکس مدل 8101K

مشخصات دریل شارژی چکشی رونیکس مدل 8101K شامل ویژگی‌های مربوط به موتور ۱۲ ولتی و همچنین ساختار بدنه آن است. این دریل شارژی یک بدنه کم‌حجم دارد که طراحی آن بسیار منحصربه‌فرد و ارگونومیک است. وزن بدنه ۱.۴۷ کیلوگرم و بسیار سبک است. این دریل شارژی یک چراغ LED پرنور دارد که هنگام استفاده از ابزار در محل‌های تاریک به‌راحتی سطح کار را روشن می‌کند. بدنه دستگاه از یک پلاستیک نرم ساخته‌شده که از لغزش و عرق کردن دست کاربر جلوگیری می‌کند. دسته ارگونومیک این دریل شارژی آنتی شوک است و از ابزار محافظت می‌کند. کیف نگهداری این محصول باعث می‌شود تا مایعاتی مثل روغن یا آب وارد موتور دریل شارژی نشوند و برای جابجایی آسان از آن استفاده کنید.

 

 


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 1470 کیلوگرم
برند

دیمر کنترل سرعت

نوع دریل

دور در حالت آزاد

وزن

ظرفیت سه نظام

قابلیت چپ گرد وراست گرد

ولتاژ ورودی

قابلیت کنترل گشتاور (ترکمتر)

نوع سه نظام

قابلیت چکشی

سیستم قلم گیر

منبع تغذیه

اقلام همراه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریل شارژی چکشی رونیکس مدل 8101K”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا