دریل شارژی رونیکس مدل 8014

  • دارای دو عدد باتری 14 ولت لیتیومی
  • مناسب کارهای سبک و نیمه صنعتی
  • قابلیت خنک کنندگی بهینه موتور جهت طول عمر دستگاه
  • دارای گشتاور 26 نیوتون متر
  • طراحی زیبا و ارگونومیک بدنه و دسته

ناموجود

قیمت محصول:​

2,340,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

دریل شارژی رونیکس مدل 8014 دریل شارژی رونیکس مدل 8014 مجهز به دو عدد باتری 14.4 ولت لیتیوم است که علاوه بر سبکی دستگاه قدرت قابل توجهی نیز به آن داده است.این ابزار بسیار قدرتمند که توسط شرکت رونیکس طراحی و تولید شده به صورت یک محصول ترکیبی از دریل و پیچ گوشتی شارژی 8014 رونیکس در دسترس مصرف کننده قرار گرفته و انجام کارهایی که به طور هم زمان به پیچ گوشتی و دریل شارژی نیاز دارند را آسان کرده است. با استفاده از ابزار می توان با سرعت بالایی انواع سوخکاری ها و باز و بسته کردن پیچ

دریل شارژی رونیکس مدل 8014

دریل شارژی رونیکس مدل 8014 مجهز به دو عدد باتری 14.4 ولت لیتیوم است که علاوه بر سبکی دستگاه قدرت قابل توجهی نیز به آن داده است.این ابزار بسیار قدرتمند که توسط شرکت رونیکس طراحی و تولید شده به صورت یک محصول ترکیبی از دریل و پیچ گوشتی شارژی 8014 رونیکس در دسترس مصرف کننده قرار گرفته و انجام کارهایی که به طور هم زمان به پیچ گوشتی و دریل شارژی نیاز دارند را آسان کرده است. با استفاده از ابزار می توان با سرعت بالایی انواع سوخکاری ها و باز و بسته کردن پیچ ها را انجام داد. دریل شارژی رونیکس 8014 به صورت شارژی است و در مواقعی که برق در دسترس نیست یا پریز وجود ندارد کاربرد بسیار مفیدی دارد. همچنین سیستم چرخش به سمت چپ و راست انجام سوراخکاری و بستن و باز کردن پیچ را بسیار راحت کرده است.

عکس دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8014

 قیمت و خرید دریل شارژی رونیکس مدل 8014

مشخصات دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8014

ویژگی های منحصربفرد دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8014 به همراه کیفیت ساخت عالی و گارانتی 12 ماهه این محصول از سوی شرکت رونیکس آن را به یک ابزار مفید تبدیل کرده است.

v      مجهز به باتری لیتیوم با توان 14.4 ولت

v      وزن 1.2  کیلو گرم سبک با قابلیت حمل آسان

v      مجهز سه نظام قفل کن خودکار

v      دارا بودن موتور و گیربکس دو سرعته و بلبرینگ صنعتی قدرتمند

v      مجهز به سه نظام اتوماتیک دو تکه

v      کنترل گشتاور 21 حالته

v      مجهز به ترمز الکترونیکی

v      دارای چراغ ال ای دی جهت کار در مکان های تاریک

v      کیف BMC مقاوم در برابر ضربه

v      سیستم خنک کنندگی جهت طول عمر بیشتر دستگاه

قیمت دریل شارژی رونیکس مدل 8014

وجود بدنه مقاوم و دسته ارگونومیک ضد تعریق و ضد لغزش می تواند از انتقال لرزش هنگام کار به دست کاربر جلوگیری کرده و مانع از خستگی زود هنگام شود. در طول یک ساعت باتری دریل پیچ گوشتی شارژ می شود که زمان بسیار کودتاهی است و می تواند سرعت انجام کارها را افزایش دهد. دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8014 به دلیل داشتن قیمت پایین و متناسب با کیفیت و کاربرد از پرمصرف ترین نوع دریل پیچ گوشتی مدل شارژی است. در هنگام خرید این محصول لوازم جانبی شامل دو عدد باتری ، شارژر و کیف پلاستیکی در جعبه وجود دارند. با داشتن تمام قابلیت های گفته شده در مورد این محصول می توان گفت که قیمت این محصول بسیار منطقی و متناسب با کیفیت و قابلیت های آن است.

خرید دریل شارژی رونیکس 8014

کاربردهای متنوع در دریل پیچ گوشتی شارژی 14 ولت رونیکس مدل 8014 توانسته نظر مشتریان را برای خرید آن جلب کند و استفاده کنندگان از این محصول رضایت خود را در سطح بالایی از این محصول اعلام کرده اند. طیف گسترده ای از قابلیت ها و تنظیمات دریل شارژی رونیکس توانسته آن را در بین سایر محصولات و مدل های شرکت رونیکس به یک ابزار کاربردی و خاص تبدیل کند. از جمله کاربردهای این ابزار می توان به دریل کاری، آویزان کردن قاب­ها به دیوار، سرهم بندی و متصل کردن چند قطعه کار به هم نظیر سر هم کردن قطعات میز تحریر یا بوم نقاشی و پیچ کاری اشاره کرد. علاوه براین طراحی و ظاهر زیبا و همچنین حالت ارگونومیک خوب این محصول بیشتر قابل توجه مشتریان قرار گرفته است. دریل پیچ گوشتی شارژی 14 ولت رونیکس مدل 8014 به راحتی در دست نگه داشته می شود و کاربر بدون احساس خستگی و یا تعریق دست می تواند تا مدت طولانی با این ابزار کار کند. با وجود چنین ویژگی ها و مزیت هایی می توان گفت انتخاب دریل شارژی رونیکس 8014 می تواند یک خرید مفید و سودمند برای کاربر باشد.

  

دریل پیچ­گوشتی شارژی لیتیوم 14.4 مدل 8014 رونیکس

دریل پیچ­گوشتی شارژی لیتیوم 14.4 مدل 8014 رونیکس یکی از انواع دریل پیچ­هایی است که از ابرازهای مهم صنعتی به­حساب می­آید که موجب ساده­تر شدن کار و صرفه ­جویی در زمان می­شود. این نوع ابزار قابل­حمل، سبک و انعطاف­پذیر برای انجام کارها است. این مدل دریل پیچ­گوشتی مجهز به باتری لیتیوم است. این نوع باتری‌ها، هم سریع شارژ می‌شوند و هم طول عمر بالایی دارند. این ابزار همچنین دارای گیربکس دو دور صنعتی است که باعث ‌می‌شود عملکرد با کیفیتی از دستگاه را شاهد باشیم. این دریل پیچ همچنین دو عملکرد پیچ­کاری و سوراخ­کاری را انجام می‌هد. برخورداری از شارژر مجهز به سیستم شارژ سریع و قطع­کن خوشمند از دیگر ویژگی­های این دریل­ پیچ­گوشتی است.

اقلام همراه

کیف MBC مقاوم، شارژر با سیم شارژ سریع و قطع­کن، دو عدد باتری

چراغ­های LED

این دریل­ پیچ­گوشتی دارای چراغ LED جهت کارکرد در محیط­های کم­نور و تاریک است؛ همچنین دارای دو عدد باتری است که این انرژی لازم را تامین می­کند.

سایر امکانات

داشتن موتور پرقدرت در کنار کاربری ساده و داشتن گشتاور 1+21 حالته از دیگر امکانات این ابزار است؛ همچنین طراحی ارگونومیک و کیفیت بالای ساخت که منجر به طول عمر بالا می­شود، از دیگر نقاط قوت این دریل­ پیچ­گوشتی است. زمان مورد نیاز برای شارژ این ابزار 1.5 ساعت است.


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

برند

دیمر کنترل سرعت

نوع دریل

دور در حالت آزاد

وزن

ظرفیت سه نظام

قابلیت چپ گرد وراست گرد

ولتاژ ورودی

قابلیت کنترل گشتاور (ترکمتر)

نوع سه نظام

قابلیت چکشی

سیستم قلم گیر

منبع تغذیه

اقلام همراه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریل شارژی رونیکس مدل 8014”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا