دریل شارژی رونیکس مدل 8012C

  • دارای یک عدد باتری 12 ولت لیتیومی
  • دارای چراغ ال ای دی برای کار در محل های تاریک
  • طراحی زیبای ارگونومیک بدنه و دسته
  • گیربکس دوسرعته
  • قابلیت چپ گرد و راست گرد

ناموجود

قیمت محصول:​

1,499,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

دریل پیچ گوشتی شارژی لیتیوم 12 ولت مدل C8012 رونیکس دریل پیچ گوشتی شارژی لیتیوم 12 ولت مدل C8012 رونیکس، نوعی دریل ساخت کشور چین است. این دریل دارای موتوری با قدرت 12 ولت است. گشتاور موتور دریل پیچ گوشتی شارژی 12 ولت رونیکس، این قابلیت را دارد که در 18 حالت مختلف تنظیم شود که در بیشترین مقدار به 25 نیوتون نیز می‌رسد. در حالت‌های مختلف گشتاور، نیروی وارده به سه نظام دستگاه، تغییر پیدا می‌کند. دریل پیچ گوشتی مدل C8012 رونیکس، دارای گیربکس دو دور صنعتی است که باعث افزایش کارایی دستگاه می‌شود. این محصول به سیستم گردش

دریل پیچ گوشتی شارژی لیتیوم 12 ولت مدل C8012 رونیکس

دریل پیچ گوشتی شارژی لیتیوم 12 ولت مدل C8012 رونیکس، نوعی دریل ساخت کشور چین است. این دریل دارای موتوری با قدرت 12 ولت است. گشتاور موتور دریل پیچ گوشتی شارژی 12 ولت رونیکس، این قابلیت را دارد که در 18 حالت مختلف تنظیم شود که در بیشترین مقدار به 25 نیوتون نیز می‌رسد. در حالت‌های مختلف گشتاور، نیروی وارده به سه نظام دستگاه، تغییر پیدا می‌کند. دریل پیچ گوشتی مدل C8012 رونیکس، دارای گیربکس دو دور صنعتی است که باعث افزایش کارایی دستگاه می‌شود. این محصول به سیستم گردش چپ گرد و راست گرد مجهز است. این دستگاه دو حالت پیچ گوشتی و دریلی را برای کاربر فراهم می‌کند که در حالت پیچ گوشتی، کاربر به راحتی، پیچ‌ها را باز و بسته می‌کند و در حالت دریل، ورود و خروج مته را با سهولت بستری انجام می‌دهد. این محصول مجهز به چراغ ال ای دی است که در زیر سه نظام دستگاه تعبیه شده است، این چراغ در هنگام کار روشن می‌شود و این امکان را برای شما فراهم می‌سازد که در مکان‌های تاریک و نیمه تاریک، بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه دهید. در این محصول، سه نظام اتوماتیک به کار رفته است که دارای قطر ۱۰ میلیمتر هستند.

دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8012C

دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل  8012C یکی از پر فروش ترین دریل شارژی های رونیکس است که علاوه بر قیمت مناسب نسبت به دریل های شارژی هم رده خود دارای کاربرد فراوانی هم در مورد کاربری دریل و هم پیچ گوشتی دارد. در حال حاضر پیچ گوشتی و دریل یکی از کاربردی ترین وسایل در کارگاه ها، صنایع مختلف و حتی منازل هستند که انجام بسیاری از کارهای مربوط به سوراخکاری، بستن انواع پیچ و یا نصب وسایل مختلف را آسان کرده اند. اما اگر از این وسایل زیاد استفاده می کنید و یا شغلی دارید که نیاز به استفاده همزمان از پیچ گوشتی و دریل دارید به شما خرید دریل شارژی رونیکس مدل 8012C را پیشنهاد می کنیم.

 

عکس دریل شارژی رونیکس مدل 8012C

 قیمت و خرید دریل شارژی رونیکس مدل 8012C

مشخصات دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8012C

ابزار دریل پیچ گوشتی شارژی 12 ولت رونیکس مدل 8012C ساخت کمپانی رونیکس کشور چین است. این محصول از کیفیت خوبی برخوردار است و می تواند به عنوان یک وسیله با طول عمر مفید و کاربردی برای سالیان طولانی مورد استفاده قرار گیرد.

v      مجهز به باتری لیتیوم 12 ولت 1.5 آمپرساعت

v      چراغ LED جهت کار در فضاهای کم نور تاریک

v      وزن سبک یک کیلوگرم

v      سیستم خنک کننده موتور

v      مجهز به موتور پر قدرت صنعتی با گشتاور 21 نیوتن متر

v      مجهز به گیربکس دو سرعته جهت تنظیم سرعت و گشتاور

v      سه نظام 10 میلیمتر اتوماتیک دو تکه فلزی

v      حداکثر ظرفیت سوراخ کاری در چوب 20 میلی‌متر در فلز 10 میلی‌متر

v      قابلیت چپ گرد و راست گرد جهت باز و بسته کردن پیچ و مهره

v      گردش در حالت آزاد 0 – 400 و 0 – 1350 دور در دقیقه

v      تعداد گشتاور ( ترکمتر ) 1+21

v      امکان شارژ سریع و قطع کن هوشمند شارژر

خرید دریل شارژی رونیکس 8012C

دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8012C یک وسیله ترکیبی است که می توان از آن به عنوان دریل برای سوراخکاری و به عنوان پیچ گوشتی برای نصب و بستن انواع پیچ و مهره استفاده کرد. خرید دریل شارژی رونیکس 8012C به صورت یک محصول دو کاره می تواند بسیاری از نیازهای کاری را در صنایع مختلف بر طرف کند. هنگام انتخاب دریل پیچ گوشتی باید دقت کنید که محصول اورجینال باشد و تمام متعلقات جوانبی آن در بسته وجود داشته باشد. دریل پیچ گوشتی شارژی 12 ولت رونیکس مدل 8012C به همراه یک عدد باتری 12 ولت با ظرفیت 1.5 آمپر ساعت، یک فست شارژر و دفترچه راهنما هنگام خرید تحویل مشتری می شود. همچنین این محصول از سوی شرکت رونیکس دارای 12 ماه گارانتی است.

قیمت دریل شارژی رونیکس مدل 8012C

کمپانی رونیکس در سال های اخیر پیچ گوشتی و دریل را به صورت ترکیبی طراحی و تولید کرده  و توانسته به خوبی به نیاز کاربران پاسخ دهد. با کمک دریل پیچ گوشتی شارژی 12 ولت رونیکس مدل 8012C می توان هم زمان کار سوراخ کاری و یا بستن پیچ را انجام داد. این محصول در سرعت گردش موتور دارای دو حالت است که در وضعیت اول سرعت گردش موتور بین صفر تا 400 دور بر دقیقه بوده و برای پیچ گوشتی و دریل کاری سبک مناسب است. درحالی که وضعیت دوم سرعت آن بین صفر تا 1350 دور بر دقیقه تغییر می کند و برای دریل کاری با سرعت بالا کاربرد دارد. این محصول دارای سیستم گردش چپ گرد و راست گرد است که در وضعیت پیچ گوشتی شارژی 8012C رونیکس می توان به راحتی پیچ ها را باز و بسته کرد و در حالت دریل شارژی رونیکس 8012C امکان ورود و خروج مته آسان تر انجام می شود. با این توصیفات می توان گفت دریل پیچ گوشتی شارژی 12 ولت رونیکس مدل 8012C با این چنین قابلیت های فراوانی ارزش خریداری با هر قیمتی را دارد؛ هرچند شرکت رونیکس این محصول را با قیمتی بسیار مناسب وارد بازار کرده است.

 

 


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 1300 کیلوگرم
برند

دیمر کنترل سرعت

نوع دریل

دور در حالت آزاد

وزن

ظرفیت سه نظام

قابلیت چپ گرد وراست گرد

توان

ولتاژ ورودی

قابلیت کنترل گشتاور (ترکمتر)

نوع سه نظام

قابلیت چکشی

سیستم قلم گیر

منبع تغذیه

گارانتی

پرسش و پاسخ

1 دیدگاه برای دریل شارژی رونیکس مدل 8012C

  1. حمیدرضا

    درخواست دریل شارژی

    سلام..اگه موجود شد میخوام

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا