اره زنجیری برقی کرون مدل CT15162

  • توان: 1800 وات
  • ولتاژ ورودی: 220 ولت
  • سرعت در حرکت آزاد: 12.8 متر بر ثانیه
  • وزن: 4.5 کیلوگرم
  • ظرقیت برش: 40 سانتی متر
  • لوازم جانبی: زنجیر اره-دفترچه راهنما-کاور محافظ زنجیر و ساطور-آچار-زغال اضافه

ناموجود

قیمت محصول:​

4,255,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

آیا می خواهید عملکرد حرفه ای برش اره زنجیری خود را ببینید؟ خوب، این بار 1600 وات قدرت مطلق در داخل یک ابزار برقی سیمی به کمک شما می آید. اره زنجیری برقی کرون CT15162 مجهز به یک موتور جهانی روتور-استاتور بادوام و قدرتمند است که قدرت خود را برای عملکرد بهتر برش به زنجیر و نوار راهنمای برند اورگان برتر ایالات متحده می رساند. با حداکثر سرعت 7200 دور در دقیقه و ظرفیت برش 38.5 سانتی متر، نتیجه این ترکیب بین قدرت و کیفیت، سرعت زنجیر 13.5 متر بر ثانیه است. مهمترین مشخصات اره زنجیری برقی CT15162 که در

آیا می خواهید عملکرد حرفه ای برش اره زنجیری خود را ببینید؟ خوب، این بار 1600 وات قدرت مطلق در داخل یک ابزار برقی سیمی به کمک شما می آید. اره زنجیری برقی کرون CT15162 مجهز به یک موتور جهانی روتور-استاتور بادوام و قدرتمند است که قدرت خود را برای عملکرد بهتر برش به زنجیر و نوار راهنمای برند اورگان برتر ایالات متحده می رساند. با حداکثر سرعت 7200 دور در دقیقه و ظرفیت برش 38.5 سانتی متر، نتیجه این ترکیب بین قدرت و کیفیت، سرعت زنجیر 13.5 متر بر ثانیه است. مهمترین مشخصات اره زنجیری برقی CT15162 که در اینجا باید مورد توجه قرار گیرد عبارتند از: سیستم روانکاری اتوماتیک (برای کاهش اصطکاک بین میله و زنجیر)، سیستم توقف خودکار برای حفاظت بالاتر، سیستم ضد لرزش (که برای انجام عملیات مفید است. راحت تر)، سیستم سوئیچ استارت نرم و اهرم تنظیم جدید طراحی شده برای زنجیر اره بدون ابزار آسان تر.

ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این اره زنجیری برقی کرون مدل CT15162 را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم.

اره زنجیری برقی کرون مدل CT15162

با تجهیز اره زنجیری برقی کرون CT15162 به یک موتور حرفه ای و با مقاومت بالا 1600 وات، این ابزار طناب دار قوی برای عملکرد بهتر برش مناسب می شود و می تواند به راحتی تمام برش های سخت را انجام دهد. این موتور قدرتمند می تواند حداکثر سرعت 7200 دور در دقیقه را به زنجیر و نوار راهنما برساند که حداکثر سرعت زنجیر 13.5 متر بر ثانیه را به ارمغان می آورد. به همین دلیل CT15162 یکی از قوی ترین اره زنجیری برقی در بین محصولات کرون به شمار می رود. سرعت و قدرت می تواند گرما و اصطکاک زیادی روی نوار راهنما ایجاد کند. برای حل این مشکل، سیستم روانکاری خودکار طراحی شده توسط کرون به کاهش اصطکاک بین میله و زنجیر کمک می کند و برش را روان تر و راحت تر می کند.

 مکانیزم کرون CT15162 و کار با آن نسبت به سایر مدل ها و محصولات هم سطح خود راحت تر و راحت تر است. فقط باید آن را به پریز برق بزنید و موتور را روشن کنید. به محض اینکه قدرت و سرعت به زنجیر و میله می رسد، دیوانه وار شروع به چرخش می کند و هر چیزی را که در جلوی آن ممکن است برش می دهد. فقط باید هنگام کار با آن مراقب باشید. هنگامی که کار شما سنگین است و در موقعیتی بیش از حد قرار دارید، کار با چنین اره برقی قوی ممکن است خطرناک شود. حرفه ای ها می دانند چه اتفاقی ممکن است بیفتد. اما هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت. سیستم توقف خودکار راه حل اینجاست. این به محافظت بیشتر در شرایط بارگذاری بیش از حد کمک می کند. زمان استراحت کمتر از یک ثانیه است (0.12 ثانیه برای جدا کردن موتور از زنجیر). همچنین سیستم ضد لرزش باعث راحتی بیشتر کار و کاهش خستگی در ساعات طولانی کار می شود. آخرین اما نه کم اهمیت، سیستم سوئیچ استارت نرم است که ایمنی کار را تضمین می کند.

 شگفت انگیزترین قسمت یک اره زنجیری (چه برقی باشد چه بنزینی) زنجیر و نوار راهنمای آن است. اره زنجیری برقی کرون CT15162 شامل زنجیر و نوار راهنما با نام تجاری برتر ایالات متحده آمریکا برای برش بهتر است. دستگیره ها به روشی ارگونومیک طراحی شده اند تا خستگی دست را کاهش داده و کار طولانی مدت را بسیار راحت تر کنند. در جلوی دسته بالایی، ترمز ایمنی خاصی برای کاهش خطر در هنگام عملیات برش قرار می گیرد. یک ویژگی شگفت انگیز در اینجا اهرم تنظیم کشش جدید برای زنجیر اره بدون ابزار آسان تر است. علاوه بر این، چراغ نشانگر قدرت به شما امکان می دهد بلافاصله از پاره شدن کابل مطلع شوید. جعبه رنگ کرون شامل اره زنجیری، میله راهنما و آستین میله راهنما می باشد.

 برای داشتن عملکرد برش بهتر و پیشرفته، CT15162 در تیم تحقیق و توسعه کرون طراحی و مهندسی شده است تا تجربه بسیار بهتری را به شما به عنوان اپراتور در محل کارتان ارائه دهد. با آن کار کنید و به دوام و استحکام آن پی خواهید برد. این ابزار روزمره شما خواهد شد.

قیمت و خرید اره زنجیری برقی کرون مدل CT15162

قیمت، ضمانت و اصالت محصولی که خریداری میکنید بسیار حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی محصولات موجود در الکتروابزار دارای قیمت مصوب، ضمانت اصالت کالا و … میباشد.

مشاهده انواع اره موتوری
مشاهده انواع محصولات کرون


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 4900 کیلوگرم
ولتاژ ورودی

توان

برند

منبع تغذیه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اره زنجیری برقی کرون مدل CT15162”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا