کارواش خانگی رونیکس 100 بار دینامی مدل RP-0101C

  • حداکثر فشار: 100 بار
  • ولتاژ ورودی: 220 ولت
  • فرکانس: 50/60 هرتز
  • توان: 1000 وات
  • حداکثر مقدار دبی: 5.2 لیتر بر دقیقه
  • وزن: 6 کیلوگرم

ناموجود

قیمت محصول:​

4,850,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه می توانید نرده های حیاط خود را تمیز کنید؟ آیا تا به حال رویای داشتن یک ابزار تمیز کننده قدرتمند را داشته اید که به شما در رسیدن به سطح تمیزی خود کمک کند؟ خوب، واشر فشار قوی رونیکس RP-0101C همان چیزی است که شما نیاز دارید! این جت واشر یک ابزار قوی است که 1000 وات برق تولید می کند و دارای حداکثر سرعت جریان 5.2 لیتر در دقیقه برای تمیز کردن کامل سطوح مختلف است. برای انجام طیف گسترده ای از کاربردها، این دستگاه دارای 2 لانس مختلف است،

آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه می توانید نرده های حیاط خود را تمیز کنید؟ آیا تا به حال رویای داشتن یک ابزار تمیز کننده قدرتمند را داشته اید که به شما در رسیدن به سطح تمیزی خود کمک کند؟ خوب، واشر فشار قوی رونیکس RP-0101C همان چیزی است که شما نیاز دارید! این جت واشر یک ابزار قوی است که 1000 وات برق تولید می کند و دارای حداکثر سرعت جریان 5.2 لیتر در دقیقه برای تمیز کردن کامل سطوح مختلف است. برای انجام طیف گسترده ای از کاربردها، این دستگاه دارای 2 لانس مختلف است، یکی توربو برای تمیز کردن بسیار فشار بالا و دیگری قابل تنظیم برای تمیز کردن سبک تر. این واشر یونیورسال دارای دو چرخ به راحتی قابل تنظیم است تا بتوانید آزادانه و راحت تر با آن حرکت کنید.

ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این کارواش خانگی رونیکس 100 بار مدل RP-0101C را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم.

کارواش خانگی رونیکس 100 بار مدل RP-0101C

قدرت واشر فشار قوی رونیکس RP-0101C از موتور قوی 1000 واتی آن ناشی می شود. این موتور جهانی وظیفه تولید حداکثر فشار 100 بار و حداکثر دبی 5.2 لیتر در دقیقه را دارد تا پس از یک سفر طولانی جاده ای تمیزی عالی را به حیاط، حصارهای باغ و ماشین شما بیاورد. برای محافظت از موتور در کاربردهای مداوم و همچنین صرفه جویی در انرژی، این دستگاه مجهز به سیستم توقف کامل است که در صورت درگیر نشدن ماشه به طور خودکار پمپ را خاموش می کند. با کمک عملکرد خود مکش، عمر طولانی موتور بیمه می شود. محافظ حرارتی تعبیه شده وظیفه کنترل دمای موتور در ساعات طولانی کار با این دستگاه را بر عهده دارد. هنگامی که موتور بیش از حد داغ می شود، این محافظ حرارتی موتور را خاموش می کند تا از آسیب های بعدی ناشی از گرمای زیاد جلوگیری کند. ما در رونیکس به ایمنی و راحتی کاربران خود اهمیت زیادی می دهیم. به همین دلیل است که ما همیشه واشرهای فشار قوی خود را بر اساس اصول ارگونومی طراحی می کنیم. برای ایجاد حداکثر راحتی برای کاربران و بهبود قدرت مانور، این ابزار برقی سبک وزن طراحی شده است. وزن آن فقط 6 کیلوگرم است. علاوه بر این دو چرخ با قابلیت مونتاژ آسان و یک دسته کمکی برای تحرک بیشتر در بسته بندی این دستگاه گنجانده شده است. یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این واشر قدرتمند طراحی جدید تفنگ فشار قوی آن است. این تفنگ ماشه ای حرفه ای عملکرد را افزایش می دهد و فرآیند تمیز کردن را راحت تر می کند. علاوه بر این، دارای یک دکمه قفل برای سهولت کار در برنامه های مداوم و همچنین یک سوئیچ چرخشی ON/OFF برای راحتی بیشتر است. همانطور که قبلا ذکر شد، این واشر فشار قوی مجهز به دو لنج مختلف، یکی توربو لنس و یک لنس قابل تنظیم است. این لنج ها از مواد مرغوب تولید می شوند و با استفاده از آنها می توانید به راحتی زاویه پاشش را در کارهای مختلف نظافتی کنترل کنید. می‌توانید از توربو لانس برای تمیز کردن کارهایی که نیاز به فشار بیشتری دارند، مانند شستشوی دیواره‌ای که گرد و غبار و چرب است، استفاده کنید زیرا فشار بیشتری ایجاد می‌کند. لنس قابل تنظیم برای تمیز کردن اجسامی که فشارهای بالاتر ممکن است به سطح آنها آسیب برساند بهتر است. به عنوان مثال، می توانید ماشین خود را با لنج قابل تنظیم بشویید. برای ارائه حداکثر تمیزی، یک بطری مواد شوینده خارجی در بسته بندی وجود دارد. می توانید این بطری را با مواد شوینده مورد نظر خود پر کرده و به آن وصل کنید. آب با مواد شوینده مخلوط می شود و نتیجه نهایی یک سطح تمیزتر خواهد بود.

قیمت و خرید کارواش خانگی رونیکس 100 بار مدل RP-0101C

قیمت، ضمانت و اصالت محصولی که خریداری میکنید بسیار حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی محصولات موجود در الکتروابزار دارای قیمت مصوب، ضمانت اصالت کالا و … میباشد.

مشاهده انواع کارواش
مشاهده انواع محصولات رونیکس


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 6000 کیلوگرم
برند

توان

منبع تغذیه

توضیحات تکمیلی

کانکتور سریع مهره ورودی آب قابل تنظیم و توربو لانس شلنگ PVC فشار قوی 5 متر مخزن مواد شوینده، تفنگ فشار قوی، سیم برق 5 متری

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارواش خانگی رونیکس 100 بار دینامی مدل RP-0101C”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا