دمنده برقی رونیکس 2.5 اینچ مدل 1222

  • توان: 260 وات
  • ولتاژ ورودی: 220 ولت
  • سرعت در حرکت آزاد: 3000 دور بر دقیقه
  • وزن: 2.9 کیلوگرم
  • فشار: 230 پاسکال
  • دارای 12 ماه گارانتی رونیکس

ناموجود

قیمت محصول:​

1,530,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

دمنده هوای برقی 2.5 اینچی رونیکس 1222 کاملاً از کویل مسی ساخته شده است. رونیکس 1222 یک ابزار الکتریکی ساده و در عین حال مؤثر برای حذف گرد و غبار در گوشه و کنار خانه ها و مشاغل است. این دمنده هوا با فشار هوای ثابت خود ایده آل است. تمیز کردن گرد و غبار. این دمنده با دوام و موثر در زمان تمیز کردن و گردگیری باعث صرفه جویی در وقت و تلاش شما می شود. این ابزار دارای پروانه فلزی کامل برای اطمینان از عمر طولانی است. یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده این دمنده هوای برقی

دمنده هوای برقی 2.5 اینچی رونیکس 1222 کاملاً از کویل مسی ساخته شده است. رونیکس 1222 یک ابزار الکتریکی ساده و در عین حال مؤثر برای حذف گرد و غبار در گوشه و کنار خانه ها و مشاغل است. این دمنده هوا با فشار هوای ثابت خود ایده آل است. تمیز کردن گرد و غبار. این دمنده با دوام و موثر در زمان تمیز کردن و گردگیری باعث صرفه جویی در وقت و تلاش شما می شود. این ابزار دارای پروانه فلزی کامل برای اطمینان از عمر طولانی است. یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده این دمنده هوای برقی پایه وسیع آن است که به مشتری اجازه می دهد تا برای استقرار آسان آن را روی میز قرار دهید.

ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این دمنده رونیکس 2.5 اینچ مدل 1222 را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم.

دمنده رونیکس 2.5 اینچ مدل 1222

دمنده رونیکس 1222 دارای موتور قدرتمند 260 واتی است که با ولتاژ 220 ولت کار می کند. این موتور مقدار قابل توجهی نیروی هوا را برای عملکرد دمیدن فراهم می کند که می تواند به سرعت آنها را برای تطبیق پذیری بیشتر تبدیل کند. حداکثر جریان هوا 91Cfm یکی از ویژگی‌های عالی این ابزار برقی است که احتمالاً نمی‌توانید آن را در بسیاری از دمنده‌های دیگر پیدا کنید. این یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده است که حداکثر سرعت بدون بار 3000 RPM است که دمنده رونیکس 1222 را به یک ابزار برقی سریع و باورنکردنی تبدیل کرده است. محل کار کثیف هرگز مورد شما نخواهد بود! پس از وصل کردن دمنده رونیکس 1222، حالت مناسب را انتخاب کنید و شروع به دمیدن یا جارو زدن کنید! این ابزار یک متخصص تمیز کردن است!

دمنده رونیکس 1222 یک ابزار 2.9 کیلوگرمی با سبکی و استحکام فوق العاده است. به دلیل طراحی قوی می توانید از دمنده رونیکس 1222 در محل کار خود استفاده کنید. علیرغم استحکام آن، طراحی گردابی پره های فن آن نیروی هوای ابزار برقی را به طور چشمگیری افزایش می دهد. سیستم اتلاف حرارت عالی آن نیز طول عمر دمنده شما را بهبود می بخشد! دمنده رونیکس 1222 را می توانید در جعبه رنگی رونیکس خریداری و دریافت کنید.

دمنده رونیکس 1222 با موتور قدرتمند 260 واتی و 2 عملکرد بهترین انتخاب برای کسانی است که به دنبال کیفیت و استحکام در عین حال هستند. یک ابزار سبک وزن سریع برای تمیزی مادام العمر!

قیمت و خرید دمنده رونیکس 2.5 اینچ مدل 1222

قیمت، ضمانت و اصالت محصولی که خریداری میکنید بسیار حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی محصولات موجود در الکتروابزار دارای قیمت مصوب، ضمانت اصالت کالا و … میباشد.

مشاهده انواع دمنده و مکنده
مشاهده انواع محصولات رونیکس


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 2900 کیلوگرم
برند

توان

دور در حالت آزاد

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دمنده برقی رونیکس 2.5 اینچ مدل 1222”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا