بلوور رونیکس 400 وات مدل 1206

  • توان: 400 وات
  • ولتاژ ورودی: 220 ولت
  • سرعت در حرکت آزاد: 13000 رور بر دقیقه
  • وزن: 1.7 کیلوگرم
  • حداکثر هوای خروجی: 2.3 متر مکعب بر دقیقه
  • دارای 12 ماه گارانتی رونیکس

ناموجود

قیمت محصول:​

1,290,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

بلوور رونیکس 400 وات یک ابزار برقی فوق العاده است که هم برای دمیدن و هم برای جاروبرقی طراحی شده است. این ابزار قدرتمند با موتور قوی 400 واتی خود به شما کمک می کند تا محل کار خود را بدون هیچ گونه برگ، خرده چوب یا گرد و غباری که در جایی باقی مانده است را به خوبی تمیز کنید! دسته ضد لغزش و طراحی ارگونومیک آن، آن را به بهترین بلوور که تا به حال داشته اید تبدیل می کند. طراحی گرداب پره های فن و سیستم اتلاف حرارت آن برای افزایش طول عمر ابزار طراحی شده است.

بلوور رونیکس 400 وات یک ابزار برقی فوق العاده است که هم برای دمیدن و هم برای جاروبرقی طراحی شده است. این ابزار قدرتمند با موتور قوی 400 واتی خود به شما کمک می کند تا محل کار خود را بدون هیچ گونه برگ، خرده چوب یا گرد و غباری که در جایی باقی مانده است را به خوبی تمیز کنید! دسته ضد لغزش و طراحی ارگونومیک آن، آن را به بهترین بلوور که تا به حال داشته اید تبدیل می کند. طراحی گرداب پره های فن و سیستم اتلاف حرارت آن برای افزایش طول عمر ابزار طراحی شده است. بلوور رونیکس 1206 با شما ضخیم و نازک خواهد شد!

ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این بلوور رونیکس مدل 1206 را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم.

بلوور رونیکس 400 وات مدل 1206

بلوور رونیکس 1206 دارای یک موتور قدرتمند با ولتاژ 220 ولت می باشد. این موتور 400 وات مقدار قابل توجهی نیروی هوا را برای عملکردهای دمیدن و جاروبرقی فراهم می کند. حداکثر سرعت بدون بار 13000 RPM، بلوور رونیکس 1206 را به یک ابزار برقی فوق العاده سریع تبدیل کرده است. حداکثر جریان هوا 91Cfm یکی دیگر از ویژگی های عالی این ابزار برقی است. این بلوور تقریباً در هر کار تمیزکاری در محل کار شما به شما کمک می کند!

پس از وصل کردن بلوور رونیکس 1206، حالت مناسب را انتخاب کنید و شروع به فوق العاده بودن کنید! این ابزار در واقع 2 ابزار در 1 است تا بتوانید بدون هیچ مشکلی به جاروبرقی یا دمنده تبدیل کنید. برای تطبیق ابزار برقی با انواع مختلف برنامه ها؛ شما می توانید 6 سرعت مختلف آن را انتخاب کنید، گزینه های بسیار زیادی برای یک ابزار برقی ساده، درست است؟ یک دکمه قفل نیز قرار داده شده است تا هنگام انجام کارهای مداوم به شما دست بدهد. این ابزار یک متخصص تمیز کردن است!

بلوور رونیکس 1206 ابزاری با وزن 1.7 کیلوگرم با بدنه ای هوشمند و ارگونومیک است. محفظه پلیمری ترموپلاستیک ABS آن باعث این سبکی شده است و همچنین راحتی زیادی را برای اپراتورها در هنگام استفاده از ابزار فراهم می کند. بلوور رونیکس 1206 به دلیل طراحی قوی برای استفاده در کارگاه های ساختمانی نیز مناسب است. با وجود استحکام آن، ما به راحتی شما نیز با استفاده از دسته ضد لغزش و طراحی گرداب در تیغه های آن فکر کرده ایم. این طراحی گرداب به طرز چشمگیری نیروی هوای ابزار برقی را افزایش می دهد. کامل نیست؟ در واقع همینطور است و برای تمام عمر ادامه می دهد زیرا سیستم اتلاف گرما آن را تضمین می کند. در بلوور رونیکس 1206 کمال یک عمر وجود دارد!

بلوور رونیکس 1206 در جعبه رنگی رونیکس عرضه می شود. چیزهایی که در جعبه یافت می شود یک لوله لاستیکی دمنده و یک کیسه گرد و غبار برای جلوگیری از پخش گرد و غبار در حین کار است. شما تمام آنچه را که نیاز دارید در یک جعبه دارید!

بلوور رونیکس 1206 با موتور قدرتمند 400 واتی و 2 عملکرد بهترین انتخاب برای کسانی است که به دنبال کیفیت و استحکام در عین حال هستند. شما می توانید محل کار خود را به سرعت رعد و برق تمیز کنید!

قیمت و خرید بلوور رونیکس 400 وات مدل 1206

قیمت، ضمانت و اصالت محصولی که خریداری میکنید بسیار حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی محصولات موجود در الکتروابزار دارای قیمت مصوب، ضمانت اصالت کالا و … میباشد.

مشاهده انواع دمنده و مکنده
مشاهده انواع محصولات رونیکس


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 1700 کیلوگرم
برند

توان

دور در حالت آزاد

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بلوور رونیکس 400 وات مدل 1206”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا