سنگ رومیزی رونیکس 150 میلی متر مدل 3510

  • توان: 170 وات
  • ولتاژ ورودی: 220 ولت
  • فرکانس: 50/60 هرتز
  • قطر صفحه: 150 میلی متر
  • سرعت در حرکت آزاد: 2950 دور بر دقیقه
  • وزن: 5.5 کیلوگرم

ناموجود

قیمت محصول:​

2,650,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

سنگ نیمکتی که یکی از همه کاره ترین تجهیزات موجود در زرادخانه شما است، می تواند بقیه ابزارهای شما را تیز کند و همچنین پولیش، بافر و برش را برش دهد. سنگ رومیزی رونیکس 3510 با قدرت 200 وات دارای چهار پایه لاستیکی است تا لرزش را کاهش داده و کارکرد راحت‌تری داشته باشد. برای اطمینان از ایمنی مطلوب، از یک شیشه شفاف بزرگ برای جلوگیری از تماس جرقه های پرنده با چشمان شما استفاده می شود. این ابزار نیمکتی یک ابزار همه جانبه عالی برای تمام کارهای سنگ زنی در کارگاه های DIY یا در خانه است. ما در

سنگ نیمکتی که یکی از همه کاره ترین تجهیزات موجود در زرادخانه شما است، می تواند بقیه ابزارهای شما را تیز کند و همچنین پولیش، بافر و برش را برش دهد. سنگ رومیزی رونیکس 3510 با قدرت 200 وات دارای چهار پایه لاستیکی است تا لرزش را کاهش داده و کارکرد راحت‌تری داشته باشد. برای اطمینان از ایمنی مطلوب، از یک شیشه شفاف بزرگ برای جلوگیری از تماس جرقه های پرنده با چشمان شما استفاده می شود. این ابزار نیمکتی یک ابزار همه جانبه عالی برای تمام کارهای سنگ زنی در کارگاه های DIY یا در خانه است.

ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این سنگ رومیزی رونیکس 150 میلی متر مدل 3510 را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم.

سنگ رومیزی رونیکس 150 میلی متر مدل 3510

ابزارهای تیز کردن، سوراخ‌زدایی، زدودن زنگ‌ زدگی، شکل دادن به اجزا و اقلام تمیزکننده، همگی با سنگ رومیزی سنگین رونیکس 3510، 220 ولت، 60 هرتز، 2950 دور در دقیقه امکان‌پذیر هستند. می توانید از سنگ های نیمکتی برای صاف کردن نواحی ناهموار و سطح اتصالات یا برای تیز کردن چاقوهای آشپزخانه استفاده کنید. سنگ رومیزی 3510 رونیکس دارای یک چرخ 6 اینچی است که با سرعت استاندارد با سرعت 2950 دور در دقیقه بدون بار حرکت می کند. قدرت کافی برای انجام بیشتر کارهای بهبود خانه مانند تیز کردن، سنباده زدن و حتی پرداخت را دارد. این ابزار برقی با تنها 5.5 کیلوگرم وزن یکی از کم صداترین در کلاس خود است. شفت بلبرینگ فلزی عمر طولانی را برای داشتن ابزار در طول عمر فراهم می کند. یکی از رازهای موفقیت آمیز بودن سنگ، تنظیم آسان آن است که در آن می توانید موقعیت خود را تغییر دهید و در زوایای مختلف با سنگ نیمکتی کار کنید. این سنگ نیمکتی دارای یک سنگ 150x16x12.7 میلی متری است که می توان آن را در سنگ های 6 اینچی طبقه بندی کرد. فاصله ایده آل بین چرخ ها برای پروژه های پیچیده مناسب است و استراحت ابزار برای هر کاری مناسب است. داشتن کلید روشن/خاموش ضد گرد و غبار باعث طولانی‌تر شدن طول عمر و دسترسی آسان آن برای کار راحت شده است.

رونیکس این ابزار برقی را با بهترین مواد با کیفیت تولید کرد تا بالاترین خواسته مشتریان را برآورده کند. برخی از سنگ های نیمکتی سبک وزن که تمام می شوند، دیوانه وار می لرزند، اما سنگ رومیزی 3510 رونیکس، 220 ولت، 60 هرتز، 2950 دور در دقیقه، مجهز به پایه های لاستیکی و وزن 5.5 کیلوگرم است که به آرامی کار می کند و دلیل کمی برای حرکت دارد.

پایه ابزار آلومینیومی آنودایز شده، که روی تخته ای در پشت سنگ شما وصل می شود، در هسته سیستم قرار دارد. یک پلت فرم بزرگ با یک سوراخ برای جیگ سنگ زنی روی بقیه گنجانده شده است. استراحت ابزار و جیگ به صورت عملی در عکس اصلی دیده می شود. دو دستگیره فنری تغییر موقعیت را ساده می کند و به شما این امکان را می دهد که سکو را تقریباً به هر زاویه سنگ زنی تغییر دهید.

اگرچه در حین کار با سنگ های نیمکتی باید همیشه از محافظ چشم استفاده کنید، اما محافظ های جرقه ای محافظت حیاتی در برابر جرقه ها و زباله ها را فراهم می کنند. هر گونه تماس ناگهانی با چرخ از زوایای دیگر نیز می تواند باعث آسیب و آسیب شود که محافظ جرقه شفاف می تواند از آن جلوگیری کند. محافظ چشم قابل تنظیم رونیکس 3510 یک محافظ ایمنی است که برای استفاده در سنگ های نیمکتی و ماشین های مشابه طراحی شده است. هدف آن ارائه یک سپر بهتر است که به طور موثر از چشم اپراتور در برابر آسیب ناشی از پرنده ذرات ساینده و قطعات فلزی محافظت می کند.

آنچه می توان در مورد سنگ رومیزی 3510 رونیکس، 220 ولت، 60 هرتز، 2950 دور در دقیقه به طور خلاصه گفت این است که این ابزار برقی برای تمام کارهای سنگ زنی، تیز کردن و پولیش ایده آل است زیرا دارای ساختار فشرده فلزی مقاوم با محور بلبرینگ و 4 لاستیک است. پایه برای دویدن با لرزش کم، بهترین نتایج سنگ زنی و عمر طولانی.

قیمت و خرید سنگ رومیزی رونیکس 150 میلی متر مدل 3510

قیمت، ضمانت و اصالت محصولی که خریداری میکنید بسیار حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی محصولات موجود در الکتروابزار دارای قیمت مصوب، ضمانت اصالت کالا و … میباشد.

مشاهده انواع سنگ رومیزی
مشاهده انواع محصولات رونیکس


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 5500 کیلوگرم
برند

توان

ولتاژ ورودی

دور در حالت آزاد

قطر صفحه

وزن

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سنگ رومیزی رونیکس 150 میلی متر مدل 3510”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا