سنگ رومیزی رونیکس 125 میلی متر مدل 3509N

  • توان: 150 وات
  • ولتاژ ورودی: 220 ولت
  • فرکانس: 50/60 هرتز
  • قطر صفحه: 125 میلی متر
  • سرعت در حرکت آزاد: 2950 دور بر دقیقه
  • وزن: 4 کیلوگرم

ناموجود

قیمت محصول:​

2,050,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

تیز کردن و شکل دادن به قطعات مختلف کار در کارگاه شما ممکن است یکی از کارهای مکرر باشد که هر از چند گاهی انجام می دهید. داشتن یک ابزار عالی برای انجام این کار کاملا ضروری است. به همین دلیل رونیکس سنگ رومیزی 3509N را برای درجات مختلف شکل دهی، سنباده کاری، پرداخت و تیز کردن تولید کرده است. رونیکس برای این محصول، تنوع سرعت، ایمنی، مکانیسم های خنک کننده و تمام آنچه از یک سنگ نیمکتی برای خانه یا کارگاه خود انتظار دارید را در نظر گرفته است. ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این

تیز کردن و شکل دادن به قطعات مختلف کار در کارگاه شما ممکن است یکی از کارهای مکرر باشد که هر از چند گاهی انجام می دهید. داشتن یک ابزار عالی برای انجام این کار کاملا ضروری است. به همین دلیل رونیکس سنگ رومیزی 3509N را برای درجات مختلف شکل دهی، سنباده کاری، پرداخت و تیز کردن تولید کرده است. رونیکس برای این محصول، تنوع سرعت، ایمنی، مکانیسم های خنک کننده و تمام آنچه از یک سنگ نیمکتی برای خانه یا کارگاه خود انتظار دارید را در نظر گرفته است.

ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این سنگ رومیزی رونیکس 125 میلی متر مدل 3509N را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم.

سنگ رومیزی رونیکس 125 میلی متر مدل 3509N

تیز کردن و شکل دادن به قطعات مختلف کار در محل کار شما ممکن است یک فعالیت معمولی باشد که شما به طور منظم انجام می دهید. داشتن بهترین ابزار ممکن برای انجام این کار بسیار مهم است. در نتیجه، رونیکس سنگ رومیزی 3509N رونیکس، 150 وات، 2950 دور در دقیقه را ایجاد کرد که می تواند برای انواع کارهای شکل دهی، سنباده کاری، پرداخت و تیز کردن استفاده شود. رونیکس در طراحی این دستگاه به تغییرات سرعت، ایمنی، سیستم های خنک کننده و هر چیز دیگری که از یک سنگ نیمکتی برای خانه یا کارگاه خود انتظار دارید، پرداخته است.

سنگ رومیزی 3509N رونیکس، 150 وات، 2950 دور در دقیقه مجهز به موتور قدرتمندی است که طیف وسیعی از کار را که یک سنگ می تواند انجام دهد، انجام می دهد. اسب بخار موتور 2950 دور در دقیقه سرعت بی باری را ممکن می کند، که برای تمام عملیات سنگ زنی، سوراخ کردن، زنگ زدایی، شکل دادن به قطعات و تمیز کردن اجسام عالی است. همانطور که می دانید، هرچه RPM بیشتر باشد، سریعتر می توانید کار را انجام دهید. وقتی روی مواد سختی مانند فولاد کار می کنید، RPM نقش بسیار مهمی ایفا می کند.

چرخ های سنگ نیمکتی اصلی ترین قسمتی هستند که با کار واقعی درگیر هستند. بنابراین، رونیکس از بهترین مواد با کیفیت برای تولید چرخ های سنگ زنی ریز و درشت استفاده کرده است که می تواند بالاترین نیازها را برآورده کند. این ابزار برقی با ابعاد 125x16x12.7 در سنگ های نیمکتی 5 اینچی ساخته شده و سبک تر شده و برای کارهای سنگ زنی مقرون به صرفه تر شده است. محافظ های جرقه ای با محافظت از کاربران در برابر جرقه های پرنده و همچنین سنباده در برابر اجسام خارجی عملکرد فوق العاده ای دارند.

این ابزار برقی همچنین دارای پایه های ابزار کاملاً قابل تنظیم با مکانیسم های قفل محکم برای پشتیبانی بهینه است. علاوه بر این، مجهز به کلیدهای ضد گرد و غبار است که طول عمر دستگاه شما را افزایش می دهد و به دلیل عدم نفوذ گرد و غبار، موتور را طولانی تر می کند. پایه ابزار آلومینیومی آنودایز شده، که روی تخته ای در پشت سنگ شما نصب می شود، در قلب سیستم قرار دارد. یک پلت فرم بزرگ با یک شکاف برای جیگ سنگ زنی روی بقیه گنجانده شده است. استراحت ابزار و جیگ به صورت عملی در عکس اصلی نشان داده شده است. دو دسته فنری، تغییرات موقعیت را ساده می‌کنند و به شما این امکان را می‌دهند که سکو را تقریباً به هر زاویه سنگ تغییر دهید.

چهار پایه لاستیکی همچنین لرزش را کاهش می دهد و در عین حال اطمینان می دهد که چرخ در حین استفاده حرکت نمی کند، تنها با وزن 4.5 کیلوگرم. علاوه بر این، بدنه وسیع دستگاه پایداری را افزایش می دهد و بار بر یاتاقان ها را برای افزایش طول عمر به حداقل می رساند.

کیفیت ساخت و قابلیت اطمینان سنگ رومیزی 3509N، 150 وات، 2950 دور در دقیقه بسیار بالاتر از برخی از سنگ های رایج و ارزان تر است. چرخ های 3509N برای ارائه خدمات چندین ساله طراحی شده اند و سنگ های جایگزین برای زمانی که سنگ های اصلی فرسوده می شوند در دسترس هستند که نشانه ای مطمئن از استحکام این ماشین ها است. قطعا یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده حرفه ای است.

قیمت و خرید سنگ رومیزی رونیکس 125 میلی متر مدل 3509N

قیمت، ضمانت و اصالت محصولی که خریداری میکنید بسیار حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی محصولات موجود در الکتروابزار دارای قیمت مصوب، ضمانت اصالت کالا و … میباشد.

مشاهده انواع سنگ رومیزی
مشاهده انواع محصولات رونیکس


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 4000 کیلوگرم
برند

توان

ولتاژ ورودی

دور در حالت آزاد

قطر صفحه

وزن

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سنگ رومیزی رونیکس 125 میلی متر مدل 3509N”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا