بکس بادی رونیکس مدل 2301

  • مشاهده تمام محصولات دسته بکس بادی
  • همه محصولات برند رونیکس
  • سرعت دستگاه در حالت آزاد تا 7000 دور بر دقیقه
  • جنس بدنه از آلمینیوم دایکاست و بسیار سبک و خوش دست
  • طراحی زیبا و ارگونومیک دسته و بدنه
  • مجهز به موتور قدرتمند با گشتاور 570 نیوتن بر متر
  • مکانیزم پین کلاچ جهت تولید قدرت یکنواخت و عملکرد سرعتی

ناموجود

قیمت محصول:​

5,150,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

بکس بادی رونیکس مدل 2301  بکس بادی رونیکس مدل 2301 ابزاری بسیار کاربردی برای تعمیرگاه ها و مراکز صنعتی می باشد. این ابزار قدرتمند معمولا در تعمیرگاه ها و آپاراتی ها برای باز و بست کردن سریع پیچ ها مورد استفاده قرار می گیرند. معمولا بکس های بادی درایو 1/2 برای ماشین آلات سبک تر و درایوهای بالای 1/2 برای ماشین آلات سنگین و یا دستگاه های صنعتی بزرگ کاربرد دارد. از محاسن بکس بادی رونیکس مدل 2301  میتوان به دارا بودن خدمات پس از فروش قوی برند رونیکس اشاره نمود . قیمت بکس بادی رونیکس مدل 2301  قیمت بکس بادی رونیکس مدل

بکس بادی رونیکس مدل 2301 

بکس بادی رونیکس مدل 2301 ابزاری بسیار کاربردی برای تعمیرگاه ها و مراکز صنعتی می باشد. این ابزار قدرتمند معمولا در تعمیرگاه ها و آپاراتی ها برای باز و بست کردن سریع پیچ ها مورد استفاده قرار می گیرند. معمولا بکس های بادی درایو 1/2 برای ماشین آلات سبک تر و درایوهای بالای 1/2 برای ماشین آلات سنگین و یا دستگاه های صنعتی بزرگ کاربرد دارد. از محاسن بکس بادی رونیکس مدل 2301  میتوان به دارا بودن خدمات پس از فروش قوی برند رونیکس اشاره نمود .

قیمت بکس بادی رونیکس مدل 2301 

قیمت بکس بادی رونیکس مدل 2301  مانند سایر محصولات برند رونیکس تابعی از کیفیت و خدمات محصول بوده و همواره در لیست ارائه شده محصول توسط شرکت رونیکس در صورت موجود بودن در انبار به روز رسانی می شود. قیمت این محصول در فروشگاه اینترنتی الکتروابزار که از نمایندگی های برند رونیکس می باشد با توجه به تامین مستقیم بکس بادی رونیکس مدل 2301  از شرکت در سطح بسیار مطلوب بوده و علاوه بر قیمت مناسب این فروشگاه تضمین مرجوعی را نیز برای این محصول در نظر گرفته است.

خرید بکس بادی رونیکس مدل 2301 

برای خرید هر محصولی از جمله بکس بادی رونیکس مدل 2301  ابتدا باید نیاز سنجی نمود و مشخصات دستگاه را با توقعی که ما از آن برای انجام کارمان داریم مطابقت داده و در صورت منطبق بودن خواسته ما با مشخصات دستگاه نسبت به خرید آن اقدام نمود.

در کل چنانچه تصمیم به تهیه بکس بادی گرفته اید بکس بادی رونیکس مدل 2301  می تواند گزینه مناسبی باشد زیرا علاوه بر مناسبتر بودن قیمت آن نسبت به بسیاری از برندها از خدمات پس از فروش قوی رونیکس نیز برخوردار است.

همه محصولات برند رونیکس

مشاهده نمام محصولات دسته بکس بادی


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

برند

منبع تغذیه

حداکثر گشتاور

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بکس بادی رونیکس مدل 2301”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا