بکس بادی رونیکس مدل 2302

  • حداکثر گشتاور: 623 نیوتن متر
  • وزن: 2.5 کیلوگرم
  • فشار کاری: 6.3 بار
  • سایز درایو: 1/2 اینچ
  • سرعت در حرکت آزاد: 8000 دور بر دقیقه

ناموجود

قیمت محصول:​

5,790,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

برای تمام نیازهای خود برای بستن و شل کردن پیچ و مهره، برای یک آچار ضربه ای شگفت انگیز آماده شوید! بکس بادی رونیکس 1/2 اینچ مدل 2302 یک آچار ضربه ای بادی قدرتمند است که برای کاربردهای سنگین مناسب است. این ابزار از مکانیزم چکش دوقلو استفاده می کند که قدرت و کارایی بالایی را ارائه می دهد. این ابزار با حداکثر گشتاور 623 نیوتن متر و سرعت بی باری 8000 RPM انتخابی عالی برای مکانیک های حرفه ای است.علاوه بر قدرت بی‌نظیر آن، استفاده و کار با این ابزار نیز آسان است. بدنه آن به گونه ای طراحی شده

برای تمام نیازهای خود برای بستن و شل کردن پیچ و مهره، برای یک آچار ضربه ای شگفت انگیز آماده شوید! بکس بادی رونیکس 1/2 اینچ مدل 2302 یک آچار ضربه ای بادی قدرتمند است که برای کاربردهای سنگین مناسب است. این ابزار از مکانیزم چکش دوقلو استفاده می کند که قدرت و کارایی بالایی را ارائه می دهد. این ابزار با حداکثر گشتاور 623 نیوتن متر و سرعت بی باری 8000 RPM انتخابی عالی برای مکانیک های حرفه ای است.
علاوه بر قدرت بی‌نظیر آن، استفاده و کار با این ابزار نیز آسان است. بدنه آن به گونه ای طراحی شده است که به راحتی در دست گرفته می شود و دست زدن به آن راحت است. همچنین دارای یک ماشه پر است که می توان از آن برای کنترل دقیق سرعت استفاده کرد.

ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این بکس بادی رونیکس 1/2 اینچ مدل 2302 را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم.

بکس بادی رونیکس 1/2 اینچ مدل 2302

بکس بادی رونیکس 1/2 اینچ مدل 2302 چیزی است که هر مکانیک یا علاقه مند به خودرو در گاراژ و کارگاه خود به آن نیاز دارد. این مدل برای تعمیر موتورهای کوچک، گیربکس، کارگاه بدنه و خدمات کلی خودرو کاملاً مناسب است.

این ابزار دارای یک موتور کم مصرف است که حداکثر کارایی و دوام را تضمین می کند. بکس بادی رونیکس 1/2 اینچ مدل 2302 از مکانیزم چکش دوقلو استفاده می کند. مکانیزم چکش دوقلو مزایای زیادی دارد. این مقدار قدرت ثابتی را با حداکثر گشتاور 623 نیوتن متر ارائه می کند. و سرعت بی باری 8000 RPM. علاوه بر این، با این مکانیسم، بار بین دو چکش توزیع می شود. همه این ویژگی ها عملکرد بالا و حداکثر کارایی را تضمین می کنند. این ابزار با فشار هوا 90 Psi (6.3Bar) کار می کند و اندازه پیچ استاندارد آن 16 میلی متر است.

قیمت و خرید بکس بادی رونیکس 1/2 اینچ مدل 2302

قیمت، ضمانت و اصالت محصولی که خریداری میکنید بسیار حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی محصولات موجود در الکتروابزار دارای قیمت مصوب، ضمانت اصالت کالا و … میباشد.

مشاهده انواع بکس بادی و برقی


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 2500 کیلوگرم
برند

منبع تغذیه

دور در حالت آزاد

حداکثر گشتاور

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بکس بادی رونیکس مدل 2302”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا