پمپ باد سایلنت رونیکس 50 لیتری مدل RC-5012

  • سرعت در حرکت آزاد: 2800 دور بر دقیقه
  • حجم مخزن: 50 لیتر
  • دارای شیر تخلیه منبع
  • وزن: 32 کیلوگرم
  • دارای کمترین صدای ممکن (سایلنت)
  • ولتاژ ورودی: 220 ولت

ناموجود

قیمت محصول:​

10,420,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

نیاز به استفاده از ابزارهای بادی در سال های اخیر در بسیاری از کارخانه ها و صنایع افزایش یافته است. پمپهای هوا را می توان در بسیاری از صنایع از تعمیرگاه های خودرو گرفته تا نجاری و نجاری استفاده کرد. پمپ هوا یک ابزار جمع و جور و قابل حمل برای تامین انرژی سایر ابزارهای فشرده و مفید مانند آچار ضربه ای، مته و غیره است. می توان از آن در کارخانه ها، گاراژها و حتی در منازل استفاده کرد. پمپ هوا برای وسایلی که نیاز به تامین مداوم حجم بیشتری از هوا دارند مفید است. یک دستگاه چند منظوره

نیاز به استفاده از ابزارهای بادی در سال های اخیر در بسیاری از کارخانه ها و صنایع افزایش یافته است. پمپهای هوا را می توان در بسیاری از صنایع از تعمیرگاه های خودرو گرفته تا نجاری و نجاری استفاده کرد. پمپ هوا یک ابزار جمع و جور و قابل حمل برای تامین انرژی سایر ابزارهای فشرده و مفید مانند آچار ضربه ای، مته و غیره است. می توان از آن در کارخانه ها، گاراژها و حتی در منازل استفاده کرد. پمپ هوا برای وسایلی که نیاز به تامین مداوم حجم بیشتری از هوا دارند مفید است. یک دستگاه چند منظوره برای کارگاه ها و کارگاه ها عالی است. برای بستن، میخکوبی، پیچ و مهره، رنگ آمیزی و غیره مناسب است.

پمپ باد رونیکس RC-5012 توان 220 ولت و 50 هرتز را به انرژی پتانسیل 2 اسب بخاری ذخیره شده در باد تحت فشار تبدیل می کند. این پمپ هوا با مخزن بزرگ و موتور قوی خود می تواند باد فشرده با فشار بالا را برای کارهای مختلف مانند رنگ آمیزی، منگنه کاری، میخکوبی، نجاری و غیره تحویل دهد. پمپ هوا هوا را به مخزن ذخیره 50 لیتری وارد می کند. هنگامی که فشار مخزن به حد استاندارد خود برسد، پمپ هوا خاموش می شود.

ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این پمپ باد 50 لیتری رونکیس مدل RC-5012 را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم.

پمپ باد 50 لیتری رونیکس مدل RC-5012

اگر از ابزارهای پنوماتیک استفاده می کنید، باید تعیین کنید که کدام کمپرسور هوا برای شما مناسب است. انتخاب یک کمپرسور باد مناسب برای پروژه های شما با تطبیق پذیری بسیار دلهره آور به نظر می رسد. اما جای نگرانی نیست؛ Ronix-RC 5010 با 2HP، 2800RPM و 8Bar می تواند اولین انتخاب شما باشد.

مکانیسم این ابزار به این صورت است که با سرعت زیاد هوا را مکیده و آن را فشرده می کند. در طی این عملیات کمپرسور هوا با یک فشار هوا را مکیده و با فشار بالاتری تحویل می دهد. کمپرسورهای هوا به طور گسترده ای برای اتصال به مته ها، جعبه ها، پیچ گوشتی ها، پرچ ها و تپانچه ها استفاده می شوند. مخزن 50 لیتری کمپرسور باد رونیکس RC-5012، همراه با موتور 2 اسب بخار/1680 وات، قدرت زیادی را برای پوشش برنامه های مختلف فراهم می کند. شما می توانید فشار خروجی را تا حداکثر فشار 8Bar/116psi تنظیم کنید که باد کافی را برای کار مداوم ابزار در مخزن ذخیره می کند. با سرعت 2800 RPM، کمپرسور هوا می تواند هوا را حداقل (200 لیتر در دقیقه) به مخزن برساند.

کمپرسور باد رونیکس RC-5012 دارای مخزن 50 لیتری برای ذخیره باد کافی برای تمام ابزارهای پنوماتیکی است. مخزن از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است تا عملکرد کمپرسور را تضمین کند و دوام را تضمین کند. کمپرسور می تواند مخزن هوا را در حداقل زمان پر کند. در پشت مخزن، یک شیشه دید روغن به شما می گوید برای عملکرد بهتر چه زمانی روغن اضافه کنید. رونیکس RC-5012 شامل یک بطری روغن نیز می باشد.

گاهی اوقات استفاده از کمپرسور هوا برای ساعات طولانی باعث افزایش گرمایش ابزار می شود. یک سیستم محافظ حرارتی در کمپرسور دمای موتور را در طول کار طولانی مدت کنترل می کند. اگر دمای ابزار بالا برود، سیستم محافظ حرارتی آن را به طور خودکار خاموش می کند.

برای افزایش راندمان و عملکرد بهتر کمپرسور، رونیکس RC-5012 مجهز به فیلتر باد فلزی است که می تواند باد ورودی را فیلتر کند. بنابراین از آسیب رسیدن به موتور جلوگیری می شود و دوام ابزار تضمین می شود. فشار هوا در ابزار به طور مداوم کنترل می شود. بنابراین، این ابزار مجهز به یک شیر اطمینان است که افزایش فشار در یک سیستم را کنترل و محدود می کند. هنگامی که فشار ابزار از حد خود فراتر رود، شیر اطمینان به طور خودکار باد اضافی را آزاد می کند.

پمپ باد 50 لیتری رونکیس مدل RC-5012 دارای یک تنظیم کننده جریان و دو جفت کننده باد سریع برای به حداکثر رساندن عملکرد ابزار هوا است. رگولاتور با ثابت نگه داشتن فشار هوا کار می کند. جعبه رنگی کمپرسور هوا رونیکس RC-5012 شامل یک فیلتر هوا، یک بطری روغن، دو چرخ و دو جفت کننده هوا است.

قیمت و خرید پمپ باد 50 لیتری رونکیس مدل RC-5012

قیمت، ضمانت و اصالت محصولی که خریداری میکنید بسیار حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی محصولات موجود در الکتروابزار دارای قیمت مصوب، ضمانت اصالت کالا و … میباشد.

مشاهده انواع پمپ باد
مشاهده انواع محصولات رونیکس


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

برند

ولتاژ ورودی

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پمپ باد سایلنت رونیکس 50 لیتری مدل RC-5012”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا