کمپرسور باد سایلنت رونیکس 6 لیتری مدل RC-0612

  • توان: 600 وات
  • حجم مخزن: 6 لیتر
  • دارای شیر تخلیه منبع
  • وزن: 12 کیلوگرم
  • دارای کمترین صدای ممکن (سایلنت)
  • ولتاژ ورودی: 220 ولت

ناموجود

قیمت محصول:​

5,990,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

پمپ بادی رونیکس RC-0612 یک ابزار پنوماتیک فوق العاده است، با مخزن 6 لیتری و موتور 600 وات که حداکثر جریان بادی 45 لیتر در دقیقه دارد و قدرت زیادی برای انجام طیف وسیعی از کاربردها می دهد. برای سهولت حمل و نقل، این پمپ باد تا حد امکان کوچک ساخته شده است. برای جلوگیری از هرگونه خطر، رونیکس RC-0612 دارای یک گیج فلزی و یک سوپاپ اطمینان با دهانه ایمنی 0.7 مگا پاسکال است. از نظر ایمنی، رونیکس RC-0612 مجهز به سیستم حفاظت حرارتی است که دمای موتور را در طول استفاده طولانی مدت تنظیم می کند. توضیحات کامل

پمپ بادی رونیکس RC-0612 یک ابزار پنوماتیک فوق العاده است، با مخزن 6 لیتری و موتور 600 وات که حداکثر جریان بادی 45 لیتر در دقیقه دارد و قدرت زیادی برای انجام طیف وسیعی از کاربردها می دهد. برای سهولت حمل و نقل، این پمپ باد تا حد امکان کوچک ساخته شده است. برای جلوگیری از هرگونه خطر، رونیکس RC-0612 دارای یک گیج فلزی و یک سوپاپ اطمینان با دهانه ایمنی 0.7 مگا پاسکال است. از نظر ایمنی، رونیکس RC-0612 مجهز به سیستم حفاظت حرارتی است که دمای موتور را در طول استفاده طولانی مدت تنظیم می کند. توضیحات کامل را برای جزئیات بیشتر در مورد این پمپ بادی فوق العاده بخوانید.

ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این پمپ باد 6 لیتری رونکیس مدل RC-0612 را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم.

پمپ باد 6 لیتری رونیکس مدل RC-0612

این موتور که می تواند سرعت 2800 RPM و حداکثر فشار 0.7MPa ایجاد کند، اولین و قابل توجه ترین بخش هر پمپ باد است. موتور پمپ باد رونیکس RC-0612 می تواند سرعت 2800 دور در دقیقه و حداکثر فشار 0.7 مگا پاسکال را تولید کند. این مقدار فشار به کاربران اجازه می دهد تا با ذخیره بادی کافی در مخزن به طور مداوم و برای مدت طولانی کار کنند. موتور 220 ولت بسیار کارآمد با فرکانس 50 هرتز نیروی بادی کافی و عملکرد ثابت را فراهم می کند و می تواند به سرعت مخزن باد را پر کند. موتور Hyper quiet و طراحی انقلابی پمپ این پمپ باد نه تنها لرزش را در حین کار کاهش می دهد، بلکه موتور القایی نیز برای استفاده مداوم مناسب است.

کلید LEFCO و مکانیزم پمپ بدون روغن تا حد زیادی مسئول کارایی رونیکس RC-0612 هستند. حداکثر فشار 8 بار بادی کافی را در مخزن ذخیره می کند تا امکان استفاده مداوم از ابزار را فراهم کند. یک شیر تخلیه نیز در زیر مخزن قرار دارد و همچنین یک شیر برقی برای بهبود عملکرد. از نظر تحرک، پایه لاستیکی نرم و وزن سبک تقریباً 12 کیلوگرمی این ابزار پنوماتیک را قادر می سازد تا در سطوح ناهموار و شیب دار استفاده شود. RC-0612 در محدوده فشار 0.7 مگاپاسکال کار می کند. پمپ بادی رونیکس RC-0612 در بسته بندی رنگارنگ با دو فیلتر باد و چهار پایه لاستیکی عرضه می شود.

قیمت و خرید پمپ باد 6 لیتری رونکیس مدل RC-0612

قیمت، ضمانت و اصالت محصولی که خریداری میکنید بسیار حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی محصولات موجود در الکتروابزار دارای قیمت مصوب، ضمانت اصالت کالا و … میباشد.

مشاهده انواع پمپ باد
مشاهده انواع محصولات رونیکس


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 10000 کیلوگرم
برند

ولتاژ ورودی

وزن

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کمپرسور باد سایلنت رونیکس 6 لیتری مدل RC-0612”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا