پمپ باد 80 لیتری اکتیو مدل AC-1080

  • توان: 1800 وات
  • حجم مخزن: 80 لیتر
  • دارای شیر تخلیه منبع
  • فناوری کمپرسور: خنک شونده با فن,تک سیلندر,باروغن
  • وزن:43 کیلوگرم
  • ولتاژ ورودی: 220 ولت

ناموجود

قیمت محصول:​

8,750,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

همه چیز در مورد همه کاره بودن است! شرکت اکتیو کمپرسور هوا AC-1080 را به بازار آورد که تعداد زیادی از وظایف را انجام می دهد. پمپ باد اکتیو مدل AC-1080 با اتصال تفنگ‌ها و اپلیکاتورهای مختلف بادی قادر به انجام کارهای زیادی مانند رنگ‌آمیزی، منگنه‌زنی، میخ‌زنی، سنباده‌زنی، سوراخ‌کاری و غیره است و نیازهای مختلف کاربر را برآورده می‌کند. برخلاف اکثر ابزارهای برقی، پمپ باد اکتیو مدل AC-1080 از یک موتور القایی قوی تغذیه می کند که 220 ولت برق را به 2.5 اسب بخار تبدیل می کند. ترکیب این نیرو با یک مخزن عظیم 80 لیتری چیزی است که

همه چیز در مورد همه کاره بودن است! شرکت اکتیو کمپرسور هوا AC-1080 را به بازار آورد که تعداد زیادی از وظایف را انجام می دهد. پمپ باد اکتیو مدل AC-1080 با اتصال تفنگ‌ها و اپلیکاتورهای مختلف بادی قادر به انجام کارهای زیادی مانند رنگ‌آمیزی، منگنه‌زنی، میخ‌زنی، سنباده‌زنی، سوراخ‌کاری و غیره است و نیازهای مختلف کاربر را برآورده می‌کند. برخلاف اکثر ابزارهای برقی، پمپ باد اکتیو مدل AC-1080 از یک موتور القایی قوی تغذیه می کند که 220 ولت برق را به 2.5 اسب بخار تبدیل می کند. ترکیب این نیرو با یک مخزن عظیم 80 لیتری چیزی است که پمپ باد اکتیو مدل AC-1080 را برای انجام طیف وسیعی از کارها مناسب می کند. این کمپرسور به دلیل ظرفیت مخزن نسبتا بزرگتر از مدل های دیگر است اما طراحی فشرده و هوشمندانه بدنه آن را سبک و حمل و جابجایی بی نهایت آسان می کند.

ما در الکتروابزار حاضریم تا توضیحات کامل در مورد این پمپ باد 80 لیتری اکتیو مدل AC-1080 را در اختیار شما قرار داده و باعث جلب توجه شما برای خرید این محصول بشویم.

پمپ باد 80 لیتری اکتیو مدل AC-1080

همه چیز با وصل کردن کمپرسور هوا به پریز و چرخاندن کلید قرمز روی کنترلر شروع می شود. به محض عبور برق از کنترلر، موتور شروع به کار می کند. نیروی تولید شده توسط موتور، پیستون ها را به حرکت در می آورد که سپس باعث فشرده شدن هوا در مخزن 80 لیتری می شود. هوا از طریق فیلتر فلزی ورودی هوا به مخزن مکیده می شود. تا زمانی که مخزن به فشار استاندارد 6-8 بار برسد، کنترل کننده به طور خودکار موتور را خاموش می کند و از تجمع فشار اضافی در مخزن جلوگیری می کند. یک سوپاپ ایمنی در صورت خرابی خاموش شدن خودکار وجود دارد که هوا را به سرعت تخلیه می کند.

مخزن پر به این معنی است که هوا در پشت کوپلرها با فشار استاندارد 6-8 بار محبوس می شود و همه ما آماده هستیم. یک جفت کوپلر فلزی روی مخزن با دو گیج فشار در بالا وجود دارد که فشار پشت هر یک را نشان می دهد. دسته ای از ابزارهای پنوماتیکی وجود دارد که می توان آنها را به کمپرسور وصل کرد. هر اپلیکاتور پنوماتیک قابل اتصال به سطح فشار خاص خود نیاز دارد. به همین دلیل است که پمپ باد اکتیو مدل AC-1080 به یک تنظیم کننده فشار درست بین کوپلر مجهز شده است که به شما امکان می دهد فشار یک کوپلر را به سطح ایده آل خود تنظیم کنید.

اگر می‌پرسید یک کمپرسور 80 لیتری چقدر بزرگ است، در اینجا ابعاد، ارتفاع: 74 سانتی متر و طول: 86 سانتی متر و عرض: 39 سانتی متر آورده شده است. در نگاه اول کمی بزرگ به نظر می رسد، اما طراحی خلاقانه و جمع و جور آن، پمپ باد اکتیو مدل AC-1080 را به یکی از کاربرپسندترین کمپرسورهای هوا در میان سایر برندهای پیشرو تبدیل کرده است. دسته منحنی 30 سانتی متری با دستگیره لاستیکی، دو چرخ و ضربه گیر پایه لاستیکی به شما کمک می کند دستگاه را به راحتی جابجا کنید.

در پشت مخزن، یک شیشه دید روغن با یک نشانگر قرمز رنگ در داخل آن پیدا خواهید کرد که به شما می گوید برای عملکرد بهتر چه زمانی مقداری روغن گریس اضافه کنید. یک بطری روغن گریس با کیفیت بالا همراه با کمپرسور هوا در جعبه موجود است.

بسیار مهم است که بدانید هوا پس از استفاده طولانی مدت رطوبت را به مخزن وارد می کند که ممکن است باعث آسیب و پوسیدگی سطح داخلی مخزن شود. اما جای نگرانی نیست، یک دریچه تخلیه در پایین مخزن وجود دارد که می توانید هر چند وقت یک بار آن را باز کنید و اجازه دهید تمام آب تخلیه شود.

کمپرسور هوا ابزاری ضروری است که تقریباً در تمامی صنایع و کارگاه ها مانند خودروسازی ها، تعمیرگاه ها، تیم های ساختمانی و بازسازی، کارگاه های سندبلاست، کارواش ها و غیره وجود دارد.

قیمت و خرید پمپ باد 80 لیتری اکتیو مدل AC-1080

قیمت، ضمانت و اصالت محصولی که خریداری میکنید بسیار حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی محصولات موجود در الکتروابزار دارای قیمت مصوب، ضمانت اصالت کالا و … میباشد.

مشاهده انواع پمپ باد


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 23000 کیلوگرم
ولتاژ ورودی

وزن

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پمپ باد 80 لیتری اکتیو مدل AC-1080”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا