قیچی ورق بر مستقیم بر نووا مدل NTT-2305

  • ساخت کشور تایوان
  • جنس تیغه: ترکیبات مولیبدن

ناموجود

قیمت محصول:​

185,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

قیچی ورق بر مستقیم بر نووا مدل NTT-2305 قیچی ورق بر مستقیم بر نووا مدل NTT-2305 محصولی ساخت کشور تایوان است که با دسته پلاستیکی (ترموپلاستیک TPR) خود و همچنین تیغه فولادی (کروم – ملیبدنیوم) که دارد، می‌تواند جهت برش ورق‌های فلزی مورد استفاده قرار گیرد. شما می‌توانید از این قیچی ورق بر برای برش ورقه‌های فلزی از هر جنسی استفاده کنید. در ساخت این وسیله که قابل استفاده برای انواع کارهای سنگین صنعتی است، تلاش شده است که از روش‌های تولیدی همچون سخت کاری و همچنین حرارتی استفاده شود. روش‌های تولیدی که در ارتقا و بهبود خواص مکانیکی این

قیچی ورق بر مستقیم بر نووا مدل NTT-2305

قیچی ورق بر مستقیم بر نووا مدل NTT-2305 محصولی ساخت کشور تایوان است که با دسته پلاستیکی (ترموپلاستیک TPR) خود و همچنین تیغه فولادی (کروم – ملیبدنیوم) که دارد، می‌تواند جهت برش ورق‌های فلزی مورد استفاده قرار گیرد. شما می‌توانید از این قیچی ورق بر برای برش ورقه‌های فلزی از هر جنسی استفاده کنید. در ساخت این وسیله که قابل استفاده برای انواع کارهای سنگین صنعتی است، تلاش شده است که از روش‌های تولیدی همچون سخت کاری و همچنین حرارتی استفاده شود. روش‌های تولیدی که در ارتقا و بهبود خواص مکانیکی این وسیله نقش بسیار چشمگیری را ایفا کرده اند. به کارگیری TPRبه عنوان نوعی ترموپلاستیک برای ساخت دسته این قیچی ورق بر سبب شده است که حالت ضد لغزشی به خود گیرد و این مساله، سهولت استفاده از آن را برای کاربر دوچندان کرده است.

قیچی ورق بر مدل 2305 در ساختمان خود دارای یک قفل است که این مسئله امر برش ورق‌های فلزی را برای کاربر با حداکثر امنیت و سهولت ممکن امکان پذیر ساخته است. جهت سرعت بخشیدن به برش ورق‌های فلزی، تیغه‌های سند بلاست این قیچی با لبه‌های دندانه دار ساخته شده اند. لازم به ذکر است که قیچی ورق بر تایوانی مدل 2305 بر اساس استانداردهای روزی همچون DIN-6438 و همچنین GS آلمان ساخته شده است.

 

ویژگی‌های قیچی ورق بر مستقیم بر مدل 2305 نوورا

کشور سازنده

تایوان

گارانتی

12 ماهه


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 280 کیلوگرم
جنس بدنه

جنس دسته

برند

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیچی ورق بر مستقیم بر نووا مدل NTT-2305”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا