جک روغنی نووا-0
جک روغنی نووا 185,000 تومان605,000 تومان
بازگشت به محصولات
جک روغنی نووا به همراه کیف BMC-0
جک روغنی نووا به همراه کیف BMC 325,000 تومان395,000 تومان

کنیتکس پاش نووا مدل NTS-2730

  • جنس بدنه : آلومنیوم مقاوم
  • ظرفیت مخزن : 6 لیتر

ناموجود

قیمت محصول:​

420,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

کنیتکس پاش نووا مدل NTS-2730 کنیتکس پاش نووا مدل NTS-2730 یکی از ابزارهای بادی برند نووا است. کنیتکس نوعی پوشش است که مقرون‌به‌صرفه و شکیل است و در میان مردم با استقبال خوبی مواجه شده است. کنیتکس در سه نوع روغنی، اکرولیک و پلاستیکی موجود هستند که هرکدام از آن‌ها می‌تواند به‌صورت ریزدانه، متوسط و درشت‌دانه پاشیده شود. برای پاشیدن این پوشش بر روی سطوح مختلف به ابزار ویژه این کار یعنی کنیتکس پاش نیاز داریم. کنیتکس پاش نووا مدل NTS-2730 با دارا بودن قیف 6 لیتری و سه عدد نازل ابزاری مناسب برای کاربران است. ویژگی‌های کنیتکس پاش نووا

کنیتکس پاش نووا مدل NTS-2730

کنیتکس پاش نووا مدل NTS-2730 یکی از ابزارهای بادی برند نووا است. کنیتکس نوعی پوشش است که مقرون‌به‌صرفه و شکیل است و در میان مردم با استقبال خوبی مواجه شده است. کنیتکس در سه نوع روغنی، اکرولیک و پلاستیکی موجود هستند که هرکدام از آن‌ها می‌تواند به‌صورت ریزدانه، متوسط و درشت‌دانه پاشیده شود. برای پاشیدن این پوشش بر روی سطوح مختلف به ابزار ویژه این کار یعنی کنیتکس پاش نیاز داریم. کنیتکس پاش نووا مدل NTS-2730 با دارا بودن قیف 6 لیتری و سه عدد نازل ابزاری مناسب برای کاربران است.

ویژگی‌های کنیتکس پاش نووا مدل NTS-2730

نحوه عملکرد

نیروی باد

ظرفیت مخزن

6 لیتر

جنس مخزن

پلاستیک

جنس بدنه

آلومینیوم

سایز نازل

4، 6، 8 میلی‌متر

کشور سازنده

چین

جنس مقاوم و بادوام

بدنه کنیتکس پاش نووا مدل NTS-2730 از جنس آلومینیوم مقاوم ساخته‌شده است که در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی مقاوم است. سوزن این پیستوله از نوع برنجی است و همچنین برای تنظیم میزان پاشش دارای یک پیچ تنظیم است. مخزن قیفی شکل قرار داده‌شده بر روی این محصول گنجایش 6 لیتر را دارد. ماشه بلند نصب‌شده بر روی این محصول قابلیت کنترل بهتر در حین کار را به آن داده است. کنیتکس پاش نووا مدل NTS-2730 دارای استاندارد CE اروپاست. بر روی این محصول سه نازل با سایزهای متفاوت از جنس استیل ضدزنگ قرار داده‌شده است که توسط آن‌ها می‌توان مدل اسپری کردن را تنظیم کرد. بر روی این ابزار یک کوپلینگ برای اتصال سریع و آسان شلنگ باد تعبیه‌شده است.


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 1230 کیلوگرم
برند

حجم مخزن

منبع تغذیه

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کنیتکس پاش نووا مدل NTS-2730”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا