دم‌باریک 5 اینچ دلتا نووا مدل NTP-8015

  • میزان باز شدن فک ها : 16 میلی متر
  • جنس دسته : پلاستیکی
  • جنس بدنه : فولاد کربنی

ناموجود

قیمت محصول:​

94,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

دم باریک 5 اینچ دلتا نووا مدل NTP-8015

دم باریک 5 اینچ دلتا نووا مدل NTP-8015 از ابزارهای مهم و جدا نشدنی هر جعبه ابزار حرفه‌ای و کامل است. یک ابزار در وهله اول باید حس خوبی به کاربر بدهد و موجب خستگی وی نشود. با توجه به این مسئله مهم، دسته این دم باریک را از جنس TPR نرم و باکیفیت بالا ساخته‌اند به‌طوری که ویژگی مهم دیگری نیز دارد که ضدلغزش بودن آن است. در کنار این ویژگی‌ها، برای راحتی بیشتر کاربر از دانش ارگونومی در طراحی و ساخت دسته این ابزار استفاده شده‌است.

در تولید این ابزار از روش ریخته‌گری Drop Forged استفاده شده‌است. این ویژگی‌ها نشان از یک طراحی خاص و منحصر به‌فرد است که توجه هر کاربر حرفه‌ای را به سوی خود جلب می‌کند. اما این‌ها تنها بخشی از ویژگی‌های این ابزار است. بدنه این دم باریک تحت حرارت بالا ساخته شده و یک ابزار مقاوم و سخت‌کاری شده برای شما به ارمغان آورده‌است. اهرم این ابزار نیز بسیار مقاوم است و طول عمر بالای ابزار را برای شما تضمین میکند؛ همچنین این اهرم با طول بلند و طراحی خاص و کاربردی جدیدی که دارد، موجب افزایش کاربری ابزار شده‌است.

مزایای ین طراحی خاص و منحصر به فرد اهرم این دم باریک که مورد بحث است به اینجا ختم نمی‌شود و ویژگی جذاب و بدیع ذخیره کردن انرژی را نیز برای شما به ارمغان می‌آورد که نتیجه آن این است که با صرف کمترین انرژی ممکن، می‌توانید بهترین و آسان‌ترین برش را داشته باشید که این به نوبه خود موجب کاهش خستگی شما، افزایش سرعت و کیفت کار و صرف کمترین زمان ممکن برای رسیدگی به امورتان می‌شود.

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 100 کیلوگرم
جنس بدنه

جنس دسته

برند

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دم‌باریک 5 اینچ دلتا نووا مدل NTP-8015”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا