انبردست 5 اینچ دلتا نووا مدل NTP-8014

  • جنس سری : کروم وانادیوم
  • جنس دسته : TPR

ناموجود

قیمت محصول:​

94,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

انبردست 5 اینچ دلتا نووا مدل NTP-8014 انبردست 5 اینچ دلتا نووا مدل NTP-8014 از ابزارهای با کاربرد عمومی تولیدی برند نووا است. انبردست‌ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای ساخته‌شده هستند که باید در هر کارگاه یا منزلی و در هر جعبه ‌ابزاری وجود داشته باشند. انبردست‌ها در سایزهای متفاوتی ساخته می‌شوند و از آن‌ها می‌توان برای باز و بسته کردن پیچ‌ها و برش سیم‌ها و پرس کردن قطعات مختلف استفاده نمود. به دلیل فشار زیاد وارده بر فک‌های انبردست، جنس بدنه آن باید بسیار محکم و قدرت اهرم آن زیاد باشد. انبردست تولیدی نووا دارای دسته ضد لغزش و قدرت

انبردست 5 اینچ دلتا نووا مدل NTP-8014

انبردست 5 اینچ دلتا نووا مدل NTP-8014 از ابزارهای با کاربرد عمومی تولیدی برند نووا است. انبردست‌ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای ساخته‌شده هستند که باید در هر کارگاه یا منزلی و در هر جعبه ‌ابزاری وجود داشته باشند. انبردست‌ها در سایزهای متفاوتی ساخته می‌شوند و از آن‌ها می‌توان برای باز و بسته کردن پیچ‌ها و برش سیم‌ها و پرس کردن قطعات مختلف استفاده نمود. به دلیل فشار زیاد وارده بر فک‌های انبردست، جنس بدنه آن باید بسیار محکم و قدرت اهرم آن زیاد باشد. انبردست تولیدی نووا دارای دسته ضد لغزش و قدرت اهرم بالاست که در صرف انرژی کاربر باعث صرفه‌جویی می‌شود.

ویژگی‌های انبردست 5 اینچ دلتا نووا مدل NTP-8014

سایز

5 اینچ

ابعاد

127 * 55 میلی‌متر

میزان باز شدن فک‌ها

21 میلی‌متر

جنس بدنه

فولاد کربنی

جنس دسته

پلاستیکی

وزن

115 گرم

کشور سازنده

چین

خاصیت سیو انرژی

انبردست 5 اینچ دلتا نووا مدل NTP-8014 با اهرم بلند و طراحی ویژه ساخته‌شده است که باعث افزایش قدرت اهرم آن می‌شود. بلند بودن اهرم باعث شده تا برای عملکرد مناسب نیاز به صرف انرژی کمتری از سوی کاربر باشد و به همین دلیل خاصیت سیو انرژی دارد. بدنه این ابزار برای افزایش قدرت تحمل فشار سخت‌کاری و حرارت داده‌شده است. دسته‌های انبردست 5 اینچ دلتا نووا مدل NTP-8014 برای راحتی کاربر به‌صورت ارگونومیک طراحی‌شده و بر روی آن یک پوشش از جنس TPR نرم و ضد لغزش کشیده شده است.


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 110 کیلوگرم
جنس بدنه

جنس دسته

برند

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “انبردست 5 اینچ دلتا نووا مدل NTP-8014”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا