قفل فرمان نووا مدل L800

  • مشاهده انواع قفل فرمان
  • مشاهده تمام محصولات قفل کتابی
  • مشاهده همه محصولات برند نووا
  • قفل فرمان عصایی نووا مناسب قفل نمودن همزمان فرمان و پدال
  • مناسب نصب بر روی انواع خودروهای سواری و شاسی
  • مجهز به سیلندر برنجی با کیفیت و مقاوم در برابر سوراخکاری
  • قابلیت تنظیم از 67 الی 87 سانتی متر
  • مجهز به قفل اتوماتیک و مرحله ای

ناموجود

قیمت محصول:​

258,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

قفل فرمان نووا مدل L800 قفل فرمان نووا مدل L800 دارای این ویژگی است که می تواند فرمان را به پدال قفل نماید، به عبارتی این قفل هم فرمان را قفل می کند و هم پدال را و  همین موضوع شاید علتی بر بالا بودن ایمنی این قفل می باشد. این قفل نیز مانند بسیاری از قفل های فرمان نووا از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و از یک روکش پی وی سی با کیفیت و مقاوم در برابر خط و خش و بدنه فولادی مقاوم در برابر سایش و برش ساخته شده است. از ابزارهای ضروری برای هر خودرویی به

قفل فرمان نووا مدل L800

قفل فرمان نووا مدل L800 دارای این ویژگی است که می تواند فرمان را به پدال قفل نماید، به عبارتی این قفل هم فرمان را قفل می کند و هم پدال را و  همین موضوع شاید علتی بر بالا بودن ایمنی این قفل می باشد. این قفل نیز مانند بسیاری از قفل های فرمان نووا از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و از یک روکش پی وی سی با کیفیت و مقاوم در برابر خط و خش و بدنه فولادی مقاوم در برابر سایش و برش ساخته شده است.

قفل پدال به فرمان نووا

از ابزارهای ضروری برای هر خودرویی به حساب میآید چرا که از ارکان مهم حفظ امنیت خودرو است. بدنه این قفل تماما از جنس فولاد است و به همین سبب بسیار مستحکم ساخته شده و در برابر بریده شدن، کاملا مقاوم است. قفل این ابزار از جنس فلز برنج درجه یک است که در کنار سیلندر بزرگ آن که در برابر سوراخکاری مقاوم ساخته شده، امنیت خودروی شما را تضمین میکند. علاوه بر این، قفل این ابزار قابلیت تنظیم به شکل مرحلهای را نیز دارا است.

بر روی بدنه این ابزار روکشی از جنس PVC درجه یک و باکیفیت وجود دارد. کلیدهای این ابزار از جنس برنج هستند و مناسب با تکنولوژی روز دنیا و به صورت کامپیوتری ساخته شدهاند. از این قفل فرمان و پدال برای انواع مختلف خودروهای سواری، شاسی بلند (SUV) و ون میتوان با اطمینان خاطر استفاده کرد. بارزترین ویژگی این ابزار، طراحی خاص و منحصر بهفرد آن است که موجب قفل همزمان پدال و فرمان شده-است. دهانه این قفل در بیشترین حالت 87 سانتیمتر و در کمترین حالت 67 سانتیمتر باز میشود. از دیگر قابلیتهای بارز و منحصر بهفرد این ابزار، قفل اتوماتیک آن است که بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. ساخت این محصول در مجموعه نووا کاملا اختصاصی بوده و دارای کلید غیرقابل کپی شدن است.

قیمت قفل فرمان نووا مدل L800 شاید نسبت به محصولات متفرقه تر بازار کمی بالاتر باشد ولی با مقایسه ظاهر و کیفیت این قفل متوجه می شویم که به قیمت خود می ارزد و می تواند گزینه مناسبی برای خرید در نظر گرفته شود. مشتریان گرامی چنانچه در هر مرحله از خرید سوالی داشته باشند می توانند با پشتیبانی تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی در خصوص محصول را کسب نمایند.

قفل فرمان و پدال L800 نووا مدل NTL-8206

قفل فرمان و پدال L800 نووا مدل NTL-8206 از ابزارهای ضروری برای هر خودرویی به حساب می  آید چرا که از ارکان مهم حفظ امنیت خودرو است. بدنه این قفل تماما از جنس فولاد است و به همین سبب بسیار مستحکم ساخته شده و در برابر بریده شدن، کاملا مقاوم است. قفل این ابزار از جنس فلز برنج درجه یک است که در کنار سیلندر بزرگ آن که در برابر سوراخ  کاری مقاوم ساخته شده، امنیت خودروی شما را تضمین می  کند. علاوه بر این، قفل این ابزار قابلیت تنظیم به شکل مرحله  ای را نیز دارا است.

بر روی بدنه این ابزار روکشی از جنس PVC درجه یک و باکیفیت وجود دارد. کلیدهای این ابزار از جنس برنج هستند و مناسب با تکنولوژی روز دنیا و به صورت کامپیوتری ساخته شده  اند. از این قفل فرمان و پدال برای انواع مختلف خودروهای سواری، شاسی بلند (SUV) و ون می  توان با اطمینان خاطر استفاده کرد. بارزترین ویژگی این ابزار، طراحی خاص و منحصر به  فرد آن است که موجب قفل هم  زمان پدال و فرمان شده-است. دهانه این قفل در بیشترین حالت 87 سانتی  متر و در کمترین حالت 67 سانتی  متر باز می  شود. از دیگر قابلیت  های بارز و منحصر به  فرد این ابزار، قفل اتوماتیک آن است که بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته-است. ساخت این محصول در مجموعه نووا کاملا اختصاصی بوده و دارای کلید غیرقابل کپی شدن است.

 

مشاهده انواع قفل فرمان

مشاهده تمام محصولات قفل کتابی

مشاهده همه محصولات برند نووا


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

برند

توضیحات تکمیلی

حداکثر باز شدن دهانه قفل 87 سانتی¬متر حداقل باز شدن دهانه قفل

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قفل فرمان نووا مدل L800”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا