قفل فرمان نووا مدل L900

  • مشاهده انواع قفل فرمان
  • مشاهده تمام محصولات قفل کتابی
  • مشاهده همه محصولات برند نووا
  • قفل فرمان باتومی یا بیسبالی نووا با طراحی و کیفیت فوق العاده
  • قابلیت نصب بر روی فرمان اکثر خودروها
  • مجهز به روکش پی وی سی بر روی دسته برای سهولت در استفاده
  • ساخته شده از آلیاژهای فولادی ضد برش
  • مجهز به سیلندر برنجی و با کیفیت و مقاوم در برابر سوراخکاری

ناموجود

قیمت محصول:​

220,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

قفل فرمان نووا مدل L900 قفل فرمان نووا مدل L900 از طراحی منحصر به فردی بهره می برد. این قفل فرمان که به قفل فرمان بیسبالی نووا معروف است بر روی قربیلک فرمان نصب می گردد و مانع از چرخش فرمان می گردد. این قفل فرمان دارای یک دسته از جنس پی وی سی بوده و با توجه به وزن مناسب و قابلیت نصب بر روی فرمان اکثر خودروها می توان برای بالا بردن ایمنی خودرو از آن بهره گرفت. مکانیزم کار این قفل به این صورت است که انتهای قفل فرمان بیسالی نوا به صورت یک لوله توخالی است

قفل فرمان نووا مدل L900

قفل فرمان نووا مدل L900 از طراحی منحصر به فردی بهره می برد. این قفل فرمان که به قفل فرمان بیسبالی نووا معروف است بر روی قربیلک فرمان نصب می گردد و مانع از چرخش فرمان می گردد.

این قفل فرمان دارای یک دسته از جنس پی وی سی بوده و با توجه به وزن مناسب و قابلیت نصب بر روی فرمان اکثر خودروها می توان برای بالا بردن ایمنی خودرو از آن بهره گرفت.

قفل فرمان بیسبالی

مکانیزم کار این قفل به این صورت است که انتهای قفل فرمان بیسالی نوا به صورت یک لوله توخالی است مه فرمان در این محدوده قرار می گیرد و پس از تنظیم نمودن موقعیت قفل فرمان و قربیلک در جای خود به کمک زبانه ای که بر روی قفل در نظر گرفته شده است بر روی قربیلک فرمان محکم و نصب می گردد و مانع از چرخش فرمان به طرفین می گردد.

این قفل با توجه به طراحی زیبا و منحصر به فرد خود به تازگی توانسته جایگاه ویژه ای در بین مشتریان پیدا نماید. به این قفل فرمان علاوه بر قفل فرمان بیسبالی، قفل فرمان باتومی نووا نیز گفته می شود.

قیمت قفل فرمان بیسبالی نووا نسبت به قفل های بیسبالی بازار و با کیفیت مشابه در رنج منصفانه ای قرار می گیرد. شرکت نووا قیمت این محصول و لیست سایر قفل فرمان های خود را به بازار عرضه می دارد. مشتریان گرامی می توانند بعد از اطمینان از منطبق بودن این قفل فرمان با خودرو خود نسبت به خرید قفل فرمان باتومی نووا اقدام نمایند. در صورتیکه در هر مرحله از خرید سوالی داشته باشند با پشتیبانی تماس گرفته و از راهنمایی لازم بهره مند گردند.

قفل فرمان بیسبالی L900 نووا مدل NTL-8207

قفل فرمان بیسبالی L900 نووا مدل NTL-8207 از ابزارهای کاربردی و مهم برای همه دارندگان خودرو است چرا که جزء ملزومات مهم تامین امنیت خودرو به شمار می آید. بدنه این قفل فرمان تماما از فولاد درجه یک ساخته شده است و در برابر برش داده شدن کاملا مقاوم و مستحکم است. دسته این ابزار با فوم ساخته شده از مواد اولیه درجه یک و باکیفیت پوشانده شده است. استفاده از این قفل فرمان به واسطه طراحی جدید و منحصر به فردی که دارد راحت و آسان است. از دیگر ویژگی های این قفل فرمان می توان به مقاومت بالای آن در برابر سوراخ کاری اشاره کرد که خود تضمین امنیت خودروی شما است؛ همچنین این ابزار دارای یک قفل برنجی به همراه یک سیلندر بزرگ و مقاوم نیز است که مقاومت بالای آن، نشات گرفته از همین ویژگی به حساب می آید.

مغزی این قفل فرمان از جنس فلز برنج درجه یک و باکیفیت است. در کنار ویژگی های ذکر شده، قفل بدون کلید این ابزار را نیز اضافه کنید، چرا که خبر از طراحی جدید و امنیت هرچه بیشتر در این ابزار می دهد. برای خودروهای دارای کیسه هوا نیز می توانید روی این قفل فرمان حساب باز کنید چرا که قابلیت نصب بر روی این گونه فرمان ها را نیز دارد. این ابزار از 3 عدد کلید کامپیوتری از جنس برنج نیز برخوردار است. شما می توانید برای انواع مختلف خودرو از جمله خودروهای شاسی بلند، ون و سواری از این قفل فرمان با اطمینان خاطر استفاده کنید چرا که نقش به سزای قفل فرمان در جلوگیری از سرقت خودرو غیرقابل انکار است.

   

مشاهده انواع قفل فرمان

مشاهده تمام محصولات قفل کتابی

مشاهده همه محصولات برند نووا


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

برند

توضیحات تکمیلی

قابل استفاده برای خودروهای شاسی بلند، سواری و ون

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قفل فرمان نووا مدل L900”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا