قفل پدال نووا مدل L700

  • مشاهده انواع قفل پدال
  • مشاهده تمام محصولات قفل کتابی
  • مشاهده همه محصولات برند نووا
  • قفل پدال کشویی دارای جنس فولادی و بسیار مقاوم
  • دارای دو فک محکم یکی ثابت و دیگری متحرک
  • حداکثر فاصله بین فک ثابت و متحرک 105 میلی متر است
  • مجهز به سیلندر برنجی و مقاوم در برابر سوراخکاری و برش
  • دارای سه عدد کلید برنجی کامپیوتری
  • دارای روکش زیبای آبی رنگ و ضد خش از جنس پی وی سی
  • طول قفل متغیر بوده و از 35 الی 42 سانتی متر قابل تنظیم می باشد

ناموجود

قیمت محصول:​

122,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

قفل پدال نووا مدل L700 قفل پدال نووا مدل L700 یکی از ایمن ترین قفل های پدال خودرو است که برای خودروهای غیر اتومات قابل استفاده می باشد. نکته ای که در مورد قفل های پدال باید مورد توجه قرار گیرد این است که با توجه به طراحی و اختلاف شرایط قرار گیری فاصله پدال های گاز، ترمز و پدال در خودروهای مختلف معمولا قفل پدال ها مانند قفل های فرمان خیلی عمومیت ندارند و بر روی تمام خودروها نصب نمی شوند. پس در زمان انتخاب و خرید قفل پدال حتما قبل از خرید از اینکه این مدل که قصد

قفل پدال نووا مدل L700

قفل پدال نووا مدل L700 یکی از ایمن ترین قفل های پدال خودرو است که برای خودروهای غیر اتومات قابل استفاده می باشد. نکته ای که در مورد قفل های پدال باید مورد توجه قرار گیرد این است که با توجه به طراحی و اختلاف شرایط قرار گیری فاصله پدال های گاز، ترمز و پدال در خودروهای مختلف معمولا قفل پدال ها مانند قفل های فرمان خیلی عمومیت ندارند و بر روی تمام خودروها نصب نمی شوند. پس در زمان انتخاب و خرید قفل پدال حتما قبل از خرید از اینکه این مدل که قصد خرید آن را دارید بر روی خوردوی شما نصب می شود یا نه اطمینان حاصل کنید.

قفل پدال نووا مدل l700

در صورتیکه مطمئن شدید که قفل پدال l700  نووا با خودرو شما سازگار است می توانید از یک قفل پدال با کیفیت بهره ببرید. برند نووا به عنوان یک برند با کیفیت شناخته شده می باشد و محصولات با کیفیتی از جمله انواع قفل فرمان و پدال را به بازار ایران عرضه نموده و توانسته جایگاه ویژه ای در میان خریداران این محصول پیدا نماید. این قفل پدال از یک سیلندر با کیفیت به همراه 3 عدد کلید کامپیوتری بهره می برد.و توسط یک بازوی کشویی محکم و قوی عملیات قفل نمودن پدال ها را انجام می دهد.

قیمت قفل پدال نووا مدل l700 به همراه لیست سایر محصولات برند نووا توسط این شرکت قیمت گذاری و به بازار عرضه می گردد. ام می توان گفت که با در نظر گرفتن کیفیت و استحکام این محصول و مقایسه با سایر برندها و قفل های پدال متفرقه از قیمت گذاری منصفانه ای بهره می برد. مشتریان گرامی می توانند برای خرید قفل پدال نووا از فروشگاه الکتروابزار و قبل از خرید از پشتیبانی فروشگاه و دریافت راهنمایی و مشاوره در مورد این محصول بهره مند گردند.

قفل پدال L700 نووا مدل  NTL-8205

قفل پدال L700 نووا مدل NTL-8205 از ابزارهای مهم و کارآمد در حفاظت از خودروی شما است. استفاده از مواد اولیه باکیفیت موجب استحکام بالای این ابزار گردیده است به طوری که بدنه این ابزار که کاملا از جنس فولاد درجه یک است، در برابر بریده شدن کاملا مقاوم و مستحکم است. این قفل پدال دارای یک قفل از جنس فلز برنج است. در کنار ویژگی های ذکر شده، یک سیلندر بزرگ و مستحکم نیز در این ابزار وجود دارد که در برابر سوراخ کاری کاملا مقاوم و ایمن است. از دیگر قابلیت های شایان ذکر این قفل، وجود قابلیت تنظیم آن به صورت مرحله ای است. بدنه این ابزار با رنگ کوره ای پوشش داده شده است؛ همچنین این قفل پدال از 3 عدد کلید کامپیوتری ساخته شده از برنج نیز، برخوردار است و در نهایت تمامی پارامترهای لازم برای یک ابزار محافظت کننده از ایمنی خودروی شما دارا است.

 

مشاهده انواع قفل پدال

مشاهده تمام محصولات قفل کتابی

مشاهده همه محصولات برند نووا


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

برند

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قفل پدال نووا مدل L700”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا