قفل فرمان نووا مدل L200

  • مشاهده انواع قفل فرمان
  • مشاهده تمام محصولات قفل کتابی
  • مشاهده همه محصولات برند نووا
  • دارای بدنه روکش دار آبی و ضد خش
  • مناسب نصب بر روی انواع خودرو ها
  • مجهز به میله فولادی قوی و مقاوم در برابر برش
  • قابلیت نصب حدفاصل 40 الی 63 سانتی متر
  • دارای مغزی برنجی با کیفیت و مقاوم در برابر سوراخکاری
  • دارای سه کلید کامپیوتری
  • دارای وزن سبک در حدود 1.1 کیلوگرم

ناموجود

قیمت محصول:​

145,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

قفل فرمان نووا مدل L200 قفل فرمان نووا مدل L200 یکی از انواع قفل فرمان های تک می باشد. قفل فرمان تک به قفل فرمانهایی گفته می شود که از یک میله فولادی برای قفل نمودن فرمان بهره می برد. مکانیزم کار کردن این قفل به این صورت است که یک میله فولادی داخل یک غلاف محکم به طرفین حرکت نموده و در منتهی علیه حلقه فزمان محکم شده و بر روی زبانه های میله قفل می شود. هر چه میله فولادی داخل غلاف از قطر بیشتری برخوردار باشد ایمنی قفل بیشتر خواهد بود. شرکت نووا که از سرندهای معتبر

قفل فرمان نووا مدل L200

قفل فرمان نووا مدل L200 یکی از انواع قفل فرمان های تک می باشد. قفل فرمان تک به قفل فرمانهایی گفته می شود که از یک میله فولادی برای قفل نمودن فرمان بهره می برد. مکانیزم کار کردن این قفل به این صورت است که یک میله فولادی داخل یک غلاف محکم به طرفین حرکت نموده و در منتهی علیه حلقه فزمان محکم شده و بر روی زبانه های میله قفل می شود. هر چه میله فولادی داخل غلاف از قطر بیشتری برخوردار باشد ایمنی قفل بیشتر خواهد بود.

قفل فرمان نووا

شرکت نووا که از سرندهای معتبر ابزار دستی بازار می باشد با تامین قفل فرمانهای باکیفیت و عرضه این محصول به بازار ایران توانسته سهم به سزایی از این بازار را به خود اختصاص دهد.

قفل فرمان l200 مطابق تصویر زیر آبی رنگ بوده و دارای ترکیب زیبایی نیز میباشد. همچنین شرکت نووا سعی نموده علاوه بر ظاهری زیبا قفل فرمانی با کیفیت و سبک را برای خودروهایی که دارای فرمان کوچکی هستند به بازار عرضه نماید.

قیمت قفل فرمان L200 در مقایسه با برخی از جنس های متفرقه چینی دارای قیمت بالا تری است اما با توجه به کیفیت محصولات برند نووا می توان آن را محصولی شایسته و با کیفیت دانست که به قیمتش می ارزد. مشتریان گرامی می توانند در زمان خرید قفل فرمان نووا مدل L200 از فروشگاه اینترنتی الکتروابزار سوالات تکملیلی خود را با پشتیبانی فروشگاه در میان گذاشته و خریدی با آگاهی بیشتر را برای خود رقم بزنند.

قفل فرمان L200 نووا مدل   NTL-8202

قفل فرمان L200 نووا مدل NTL-8202 یکی از ابزارهای پرکاربرد و بسیار مهم در حفظ امنیت خودروی شما است. بدنه این قفل فرمان به‌طور کامل از فولاد باکیفیت و درجه یک ساخته شده‌است به‌طوری که استحکام و مقاومت آن در برابر بریده شدن را تضمین می‌کند. این ابزار نه تنها در برابر برش، بلکه در برابر سوراخ شدن نیز مقاوم و قابل اطمینان است و این امر را داشتن یک سیلندر بزرگ و مقاوم تایید می‌کند. این ابزار دارای یک قفل نیز است که از جنس فلز برنج درجه یک ساخته شده؛ همچنین قفل این ابزار، قابلیت تنظیم به‌صورت مرحله‌ای را نیز دارا است. بر روی بدنه باکیفیت و مقاوم این ابزار، یک روکش از جنس PVC با بالاترین کیفیت نیز کشیده شده است و تا کیفیت و زیبایی این ابزار تکمیل گردد.در کنار ویژگی‌های ذکر شده، این قفل فرمان دارای 3 عدد کلید کامپیوتری است آن‌ها نیز از جنس فلز برنج و به‌صورت کاملا باکیفیت ساخته شده‌اند.

طراحی و ساخت این قفل فرمان به‌گونه‌ای اس که به ما امکان استفاده از آن برای انواع مختلف خودرو از جمله شاسی بلند (SUV)، ون و سواری را می‌دهد و می‌توانید با اطمینان کامل از حفظ امنیت خودروی خود، از این ابزار بهره ببرید؛ علاوه بر این امکان نصب این قفل فرمان بر روی فرمان خودروهایی که از کیسه هوا بهره‌مند هستند نیز، فراهم است. دهانه این قفل در بیشترین حالت 36 سانتی‌متر و درکمترین حالت 18 سانتی‌متر باز می‌شود

مشاهده انواع قفل فرمان

مشاهده تمام محصولات قفل کتابی

مشاهده همه محصولات برند نووا


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

برند

توضیحات تکمیلی

حداقل طول 40 سانتی‌متر حداکثر سایز باز شدن دهانه 36 سانتی‌متر حداقل سایز باز شدن دهانه 18 سانتی‌متر

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قفل فرمان نووا مدل L200”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا