سه‌پایه تراز و متر لیزری نووا مدل NTL-2668

  • حداکثر ارتفاع 130 سانی متر
  • حداقل ارتفاع 63 سانتی متر
  • جنس آلومینیوم فشرده شده

ناموجود

قیمت محصول:​

211,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

سه‌پایه تراز و متر لیزری نووا مدل NTL-2668

سه‌پایه تراز و متر لیزری نووا مدل NTL-2668 ابزاری مناسب برای نگهداری انواع تراز و متر لیزری است. استفاده از این محصول، شما می‌توانید تکیه‌گاهی مناسب برای متر و تراز خود داشته و با دقت بسیاری اقدام به اندازه‌گیری یا تراز کردن کنید. برای بالا بردن دقت کار شما، دستگاه مجهز به تراز دقیق روی بدنه است. از طریق این ویژگی شما می‌توانید دستگاه را در محل موردنظر خود قرار داده و نگران خطای ناشی از محل قرارگیری سه‌پایه نباشید. بدنه این سه‌پایه از آلومینیوم تقویت‌شده ساخته‌شده که علاوه بر ایجاد مقاومت در برابر رطوبت، ضربه و فرسایش، باعث کاهش وزن دستگاه شده و حمل‌ونقل آن را برای شما راحت می‌کند. همچنین به‌منظور حفظ ثبات دستگاه در محیط‌های مختلف، روکش‌های لاستیکی در انتهای پایه‌ها در نظر گرفته شده است.

دستگاه دارای رزوه 1.4 اینچی بوده و قابلیت چرخش در همه زاویه‌ها را داراست. این نکته نیز یکی دیگر از مواردی است که استفاده از آن را در محیط‌های مختلف امکان‌پذیر کرده و آن را با همه ترازها و مترهای لیزری که قابلیت نصب روی سه‌پایه را دارند، سازگار ساخته است. برای راحتی بیشتر کار شما، ارتفاع دستگاه در سه مرحله با استفاده از قفل تعبیه‌شده امکان‌پذیر است. در این سه‌پایه امکان تنظیم ارتفاع از 43 سانتیمتر تا 130 سانتیمتر وجود دارد. پایه‌های محکم این دستگاه پایداری آن را زیاد کرده و باعث افزایش ایمنی و خاصیت نگه‌دارندگی سه‌پایه می‌شوند.

علاوه بر آن این محصول دارای صفحه نگه‌دارنده است که از پایه جداشده و استفاده از سه‌پایه را راحت‌تر می‌سازد. سفارش این محصول، شما را صاحب 6 عدد سه‌پایه می‌کند که هم قیمت مناسب و هم سود قابل‌قبول را به دنبال خواهد داشت.

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

وزن 620 کیلوگرم
برند

توضیحات تکمیلی

دارای تراز

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سه‌پایه تراز و متر لیزری نووا مدل NTL-2668”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا