سم‌پاش 8 لیتری زانکو مدل ZKS-2008

دسته:
  • مجهز به شیر اطمینان
  • دارای قابلیت تنظیم انواع پاشش
  • حجم مخزن 8 لیتر

ناموجود

قیمت محصول:​

355,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

سم‌پاش 8 لیتری زانکو مدل ZKS-2008

سم‌پاش 8 لیتری زانکو مدل ZKS-2008 یک ابزار کاملا مناسب و ایده آل برای کود دهی، آفت کشی و سم‌پاشی گیاهان و مزارع شماست. با استفاده از این محصول شما قادر خواهید بود انواع سم‌های حشره‌کش مخلوط با آب، محلول‌های شوینده و ضدعفونی‌کننده و انواع مواد محافظ فاقد حلال را بر روی گل‌ها و درختان در باغ و مزارع خود را به‌راحتی اسپری کنید. این محصول دارای لنس استیل بوده و نازل آن با توجه به قد شما و اندازه گیاهانتان قابل تنظیم است. دسته این سم‌پاش بسیار خوش‌دست بوده و کاملا تقویت‌شده است تا اشکالی در کنترل این محصول برای شما ایجاد نشود.

شلنگ سم‌پاشی این محصول از مواد باکیفیت ساخته‌شده و در مقابل انواع سموم مقاوم است. همچنین انعطاف‌پذیری و اندازه مناسب این شلنگ برای شما امکان سم‌پاشی گیاهان مختلف در فاصله‌های دور و یا نزدیک را برای شما فراهم می‌کند. برای راحتی شما هنگام حمل این محصول، بند دوشی مقاومی برای آن در نظر گرفته شده است که جابه‌جایی و استفاده از آن را بسیار راحت و ایمن می‌کند.

بدنه این سم‌پاش از پلی‌اتیلن PE ساخته شده و در مقابل ضربه و خوردگی دارای مقاومت بالایی است. مخزن 8 لیتری این محصول، حجم کافی از سم موردنیاز شما را در خود جای داده و نیاز به پر کردن مداوم آن وجود ندارد. به‌علاوه پر شدن این مخزن محصول را خیلی سنگین نمی‌کند و حمل آن حتی با مخزن کاملا پر برای شما راحت خواهد بود.

برای اطمینان از نتیجه سم‌پاشی و حفظ ایمنی شما و گیاهانتان، حالت‌های مختلف پاشش و نازل قابل تنظیم برای این محصول در نظر گرفته شده است. همچنین بر روی محصول شیر اطمینانی تعبیه شده است تا شما را در مقابل ایجاد هرگونه آسیبی محافظت کند. این شیر از سم‌پاش نیز در برابر خطرات و اشکالات احتمالی مراقبت خواهد کرد.

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

برند

گارانتی

پرسش و پاسخ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سم‌پاش 8 لیتری زانکو مدل ZKS-2008”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا