مینی فرز توسن مدل 3119A

  • توان دستگاه 900 وات
  • دارای طراحی ارگونومیک بدنه و دسته ضد تعریق
  • قابلیت نصب صفحه برش های 115 میلی‌متری
  • مناسب برای برش کاری های سبک و نیمه سنگین
  • دارای قاب محافظ و کلید قفل کن صفحه

ناموجود

قیمت محصول:​

1,080,000 تومان

ناموجود

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی

توضیحات

توضیحات

مینی فرز توسن 3119A مینی فرز توسن مدل 3119A یکی از قدرتمندترین و باکیفیت ترین محصولات برند توسن به شمار میرود. این مینی فرز با توان فوق العاده و امکانات بی نظیر خود توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب نماید و به یکی از پروفروش ترین محصولات بازار تبدیل شود. مینی سنگ توسن مدل 3119A یکی از پرفروشهای اقلام کالایی سرند توسن بوده و با توجه به خدمات پس از فروش و گارنتی محصول توانسته است که جایگاه خوبی را در بین خریداران این نوع دستگاهها فراهم آورد. یکی از مشخصههای جذاب سنگ فرز مینی توسن مدل 3119A

مینی فرز توسن 3119A

مینی فرز توسن مدل 3119A یکی از قدرتمندترین و باکیفیت ترین محصولات برند توسن به شمار میرود. این مینی فرز با توان فوق العاده و امکانات بی نظیر خود توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب نماید و به یکی از پروفروش ترین محصولات بازار تبدیل شود.

مینی سنگ توسن مدل 3119A یکی از پرفروشهای اقلام کالایی سرند توسن بوده و با توجه به خدمات پس از فروش و گارنتی محصول توانسته است که جایگاه خوبی را در بین خریداران این نوع دستگاهها فراهم آورد. یکی از مشخصههای جذاب سنگ فرز مینی توسن مدل 3119A این است که در عین حال که قدرت بالایی دارد بسیار کم صدا و همچنین سبک بوده و در حین کار دست را خسته نمیکند.

برند توسن این محصول را به گونه ای طراحی کرده که به خوبی برای انواع کارهای برش، سمباده زنی، آهنگری، جوشکاری و… مناسب است. شما هم میتوانید این محصول را برای استفادههای خانگی و هم برای کاربردهای صنعتی کوچک خریداری نمایید.

عکس سنگ فرز مینی توسن مدل 3119A

 

قیمت مینی سنگ توسن مدل 3119A

مینی سنگ توسن مدل 3119A نسبت به کیفیت و امکاناتی که دارد، با قیمتی بسیار مقرون به صرفه و رقابتی عرضه میشود. در حقیقت این ویژگی بارز تمام محصولات توسن میباشد که با کیفیت ساخت بالا و قیمت بسیار منصفانه و مناسب به بازار عرضه میشوند. این موضوع اصلی ترین دلیل محبوبیت و اعتبار برند توسن به شمار میرود.

قیمت مینی فرز توسن مدل 3119A در فروشگاه نیز با تامین این محصول به طور مستقیم از شرکت و با حذف واسطه بسیار مناسب قیمت گذاری گردیده است، چرا که این فروشگاه نمایندگی رسمی برند توسن میباشد و همواره سعی دارد با ارائه محصولات ارزان قیمت و با کیفیت، رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

 

خرید مینی فرز 3119 توسن

در صورت خرید مینی فرز توسن مدل 3119A از فروشگاه الکتروابزار، نیازی نیست نگران کیفیت محصول باشید. چرا که این فروشگاه تمامی محصولات خود را با ضمانت معتبر به بازار عرضه میکند. ضمن اینکه اعتبار و سابقه‌ای که این فروشگاه در ارائه محصولات و خدمات به مشتریان عرضه نموده همواره پشتیبانی این فروشگاه آماده پاسخگویی به مشتریان می باشد.

 

مشخصات مینی فرز توسن مدل 3119A

مینی فرز توسن مدل 3119A از قطعات بسیار با کیفیتی برخوردار است و با استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک تولید میشود. از همین رو این مینی فرز طول عمر بسیار بالایی داشته و تا سالهای طولانی برای شما کار خواهد کرد.

توان موتور به کار رفته روی این مینی فرز حدود 900 وات میباشد که برای یک مینی فرز ایده آل است. یعنی شما میتوانید با خیال راحت از این دستگاه برای کاربردهای مختلف عمومیو صنعتی استفاده کنید. سرت دستگاه هم در حالت آزاد حدود 11 هزار دور در دقیقه میباشد که فوق العاده است.

روی بدنه مینی سنگ توسن 3119A یک کلید برق کشویی تعبیه شده که کار با دستگاه را برای شما راحت تر میکند. همچنین طراحی ارگونومیک، وزن سبک و ابعاد کوچک از دیگر مزایای طراحی این مینی فرز به شمار میروند. البته نباید نقش پوسته گیربکس آلومینیومیرا در خوش دست بودن و ساده تر شدن کار با این دستگاه نادیده گرفت.

سنگ فرز مینی توسن مدل 3119A انرژی خود را از برق شهری تامین میکند و به هیچ باتری و یا منبع تغذیه شارژی نیاز ندارد. از همین رو شما میتوانید در هر جایی که باشید به یک پریز متصل شده و با دستگاه کار کنید. طول کابل برق پریز هم حدودا دو متر میباشد که به شما امکان میدهد حتی در فاصله دورتر از پریز هم به کار مشغول شوید. این کابل از یک روکش ضخیم و با دوام برخوردار است که احتمال خرابی، بریدگی، اتصالی و مشکلات دیگر را به حداقل میرساند.

از دیگر مشخصات این مینی فرز، وجود دسته کمکی و حفاظ سنگ قابل تنظیم میباشد که به عملکرد بهتر و ایمنی دستگاه کمک میکند.

این دستگاه از قابلیت تعویض صفحه برش به صورت سریع و ساده برخوردار است و شما میتوانید در کوتاهترین زمان ممکن، صفحه برش و کاربری دستگاه را تغییر دهید.


مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

برند

منبع تغذیه

توان

وزن

رنگ

دسته

گارانتی

پرسش و پاسخ

1 دیدگاه برای مینی فرز توسن مدل 3119A

  1. محسن جلالی

    می نی فرز 3119A توسن

    لطفا در مورد قدرت این می نی فرز بیشتر توضیح دهید. ممنون

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط ارسال کالا